וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גברים ממאדים ומלונות מנוגה

יש לכם 5 שנים לשים כסף בצד כדי לחסוך לחופשה חלומית בחלל – ברוסיה מתכננים להקים מלון ייחודי עם נוף לכדור הארץ

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
טפט מבית גולדשטיין גלרי טפט/מערכת וואלה!, צילום מסך

חלפה כמעט שנה מאז שחברת "גלנטיק סוויט" הספרדית הכריזה על בניית מלון תיירותי ראשון מסוגו שיוקם בחלל. היא אמנם הבטיחה כי הבנייה תושלם עד סוף 2012, אך נכון לעתה אין טעם למהר ולארוז מזוודות מאחר שלא נראה כי תכניתם המבטיחה תושלם בזמן. אך עם זאת, למי מכם שבנה על חופשה חלומית אי שם בין הכוכבים, יכול עתה להתנחם בידיעה דומה אותה פרסמו הרוסים לאחרונה. מדובר בתכנית שאפתנית של "מלון קוסמי" הכולל 4 חדרים מעוצבים ומוקפדים הצפויים להיפתח לאירוח עד שנת 2016. ממשרדם של היזמים השוכן במוסקבה לא ממהרים לחשוף פרטים מדויקים כגון כיצד בדיוק יעוצב המלון ומי צפוי לממן אותו, אך עם זאת מבטיחים פרויקט אקסקלוסיבי במיוחד.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
כיור קרמיקה של האחים לוי/מערכת וואלה!, צילום מסך

נסיעות לחלל במסגרת חופשה תיירותית החלו כבר בעשור האחרון. התיירים הבודדים שזכו להתנסות בחוויה ייחודית זו כגון, איש העסקים האמריקאי דניס טיטו ומארק שאתלוורת' נאלצו להסתפק בנסיעה השגרתית ולהידחס לתחנת החלל לצדם של האסטרונאוטים שהיו עסוקים במלאכתם. לעומתם, התיירים שיבקשו לבקר בין נוגה למאדים בשנים הקרובות, יזכו בתנאים משודרגים הרבה יותר. מלבד השהייה במלון המתוכנן, התיירים יוסעו לחלל באמצעות מעבורת Soyus, כזו שמשמשת להובלת קוסמונאוטים אל תחנת החלל הבינלאומית ISS, ויזכו לאירוח שיוכן במיוחד עבורם ולא כזה שנחשב על הדרך.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
גוף תאורת תקרה של לוצ'ה תאורה/מערכת וואלה!, צילום מסך

יותר מחמישה כוכבים

על פי דבריו של סרגיי קוסטנקו, מנכ"ל "אורביטל טכנולוגיות", המלון החדש מתוכנן להציע נוחות מקסימלית. עוד הוא מוסיף כי המבנה לא יזכיר את צורתה של תחנת החלל הבינלאומית, אלא יושם בו דגש על עיצוב יוקרתי. הוא יתהדר בחלונות פנורמיים, דרכם יוכלו התיירים להביט לנוף הכולל בין יתר כוכבי הלכת גם את כדור הארץ. נכון לעתה, מדובר ב-4 חדרי אירוח המיועדים ל-7 אנשים, בשטח של 20 מ"ר. מיותר לציין שאין מה לפנטז על מלון רומנטי המציע חדרים עם מיטת אפריון, קמין ואמבט מרווח. הרעיון של המיזם הייחודי הוא להעניק למעוניינים או יותר נכון לאלו שידם משגת, אירוח שאינו סובב סביב עבודת האסטרונאוטים בלבד, אלא כזה המספק תנאים הולמים וחוויה מסוג אחר. בנוסף, בזמן שהמלון לא יהיה מאוכלס בתפוסה מלאה הוא צפוי לשמש כמקלט זמני בשעת הצורך, עבור צוות תחנת החלל הבינלאומית.
כמו כל מלון 5 כוכבים שמכבד את עצמו, גם במלון המתוכנן לא פסחו על הנושא הקולינרי. הרוסים מבטיחים כי התפריט המוצע יהיה מותאם להעדפותיהם של הנוסעים, ויהיו בו מעיין מנות גורמה אותן יתקינו שפים מוכרים. את המנות מתכננים להכין לפני הנסיעה כמובן, והן ישלחו בטיסה בתנאים מיוחדים על מנת לשמור על טריותן וטעמן המשובח.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
קסדה בעיצוב אביב אלוש לפרוייקט Tissot/מערכת וואלה!, צילום מסך

המיליונרים שיוכלו להרשות לעצמם לצאת לחופשה חלומית זו, יאלצו להתכונן לנסיעה בהתאם. מלבד העובדה שאלו יצטרכו להצטייד במצלמה והרבה מזומנים, הם צפויים לעבור סדרת אימונים שתכין אותם לשהייה בחלל ממש כמו אסטרונאוטים, במעבורת מיוחדת שתוקם למטרה זו. מחיר החופשה כולל גם את סדרת האימונים אך לפי שעה טרם פורסמה העלות למימוש התענוג. איש העסקים האמריקאי דניס טיטו שנחשב לתייר הראשון בחלל בשנת 2001 שילם על חופשה מסוג זה, בתנאים פחות מפנקים כעשרים מיליון דולר, ומכאן יש להניח כי בעוד 5 שנים התשלום יוכפל פי כמה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
גוף תאורת רצפה של לוצ'ה תאורה/מערכת וואלה!, צילום מסך

מאחר ולרובנו הגדול חופשה ייחודית שכזאת נראית רחוקה במיוחד ולא רק בשל המרחק, אספנו לכם מספר של פריטים לבית בהשראת החלל. עמעמו את האורות ופנטזו שאתם מרחפים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully