וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנטי איקאה

מחסן בשוק הפשפשים הפך לאחרונה להומאז', חנות המציעה ריהוט ואביזרים ייחודיים. הבעלים הצעיר עשה את דרכו מעתיקות בשוק עד לפנטהאוז של יולי עופר

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

זה שנה ששוק הפשפשים עובר שינוי תדמיתי. בין כוכי העתיקות, רוכלים, מסעדות ובתי קפה אותנטיים נפתחות בזו אחר זו חנויות עיצוב אטרקטיביות שדוחקות את האלטע זאכנים אט אט הצידה. האחרונה שהגיעה לשוק היא הומאז', שבמבט ראשוני בלבד נראית כמו האחות התאומה של חנות הרהיטים "פנטהאוז", שנפתחה לפני כשנה בתל אביב. חדי העין שביניכם יצליחו להבחין בהבדלים שבין שתי החנויות, המציעות פרטי עיצוב מיובאים במראה יוקרתי לבית. הומאז' ממוקמת בלב ליבו של השוק ההומה ומשתרעת על 900 מ"ר, בשתי קומות הכוללות 24 חדרי קונספט מעוצבים ומוקפדים עד לפרטים הקטנים.

בעל המקום רועי גולן (27), רכש את החלל לפני כשבע שנים כשהיה מחסן מוזנח, השקיע בו 5.5 מיליון שקלים, עיצב אותו במשותף עם שים אדרי ולפני כחודשיים הוא נפתח לקהל הרחב במלוא הדרו. גולן מעדיף לקרוא למקום החדש שלו גלריה ולא חנות רהיטים, מהסיבה הפשוטה כי "לגלריה רוחשים יותר כבוד והערכה" לדבריו.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

מעתיקות בשוק למלונות בוטיק באירופה

גולן נולד וגדל בשוק הפשפשים. הרומן שלו עם ריהוט ופרטי עיצוב החל לפני כשש שנים, כשהוא פתח בשוק חנות לממכר עתיקות המיובאות מדנמרק. ביום בהיר אחד נכנסה לחנותו לקוחה שעשתה לו את ה"סיפתח" עם רכישה בסכום של 600 אלף שקלים, ורק לימים התברר לו שמדובר באחת הנשים למשפחת עופר. זו אהבה את הסגנון העיצובי של גולן והוא הוזמן לרהט את המלונות בהונגריה שבבעלות משפחתה, משרדיהם ואפילו את הפנטהאוס האישי של יולי עופר בסיטי טאוור שברמת גן. גולן מעולם לא למד עיצוב, אך יש לו הבנה באסתטיקה שמנחה אותו במהלך שיטוטיו ברחבי העולם בזמן שהוא בוחר את הפריטים עבור הגלריה החדשה. אפשר למצוא בה כל מה שצריך לבית החל מריהוט, גופי תאורה, מוצרי טקסטיל, כלי מטבח ומגוון של אקססוריז. המרפסת הפסטורלית שנמצאת בקומה העליונה וצופה על יפו נוצלה לתצוגת רהיטי גן.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

כל חודשיים קולקציה חדשה

סגנון הקולקציה הנוכחית המוצגת במקום הוא בעיקר אירופאי עשיר. מלבד רצפת פיש בון (פרקט בצורת אדרת דג) כורסאות מעור ושולחנות ערוכים עם כלי אוכל יוקרתיים, הפריטים הקטנים כגון סירות מפרש דקורטיביות, טלסקופים, גלובוסים, בקבוקי קוניאק מקריסטל ועוד, תורמים למראה הכללי. (אולי זו הסיבה שהפקות אופנה רבות מגלות עניין לצילומים במקום). העושר הרב שהמקום מציע יצריך מכם זמן וסבלנות, כדי לגלות את הפריטים העדכניים יותר שיש למקום להציע כמו גופי תאורת אקווריום ומוצרי טקסטיל רומנטיים, שעושים חשק להתגנב למיטה ולתפוס תנומה. גולן מציין שהקולקציות צפויות להשתנות אחת לחודשיים, והבאה בתור תהיה מבוססת על סגנון קאנטרי אמריקאי, צבעוני ושובב.


על אף שגולן לא למד עיצוב ואת מרבית הפריטים בגלריה הוא מייבא, הוא חולם להוביל שינוי בתפיסת העיצוב בארץ. הוא מעריץ את האסתטיקה של האיטלקים ולא מבין מדוע הישראלים מעדיפים לרכוש ג'ינס ב 1600 שקלים במקום ספה ב 10000 שקלים. למשמע המילה איקאה הוא מצטמרר ומניד את ראשו לשלילה, מבלי שאפילו נשאל שאלה. "שם הגלריה – הומאז'" הוא מציין "מעיד על מחווה לבית, הערכה למעצבים, לעיצוב ולפריטים שמקיפים אותנו".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
לא קונה באיקאה ולא לובש זארה. רועי גולן./מערכת וואלה!, צילום מסך

אתה לא חושב שיש בארץ הערכה לעיצוב?

"יש מקום לשיפור. אני מאוד אוהב את מה שאריק בן שמחון ומיכאל אזולאי עושים למשל, לא חושב שקסטיאל מביא משהו חדש ולאיקאה אני לעולם לא אגיע. זה המוני, מסחרי, זול ולכולם יש את זה, בדיוק כמו זארה. לא תמצאי אצלי בבית מוצר מאיקאה וגם לא חולצה של זארה. בהומאז' יש מספר מצומצם של כל פריט שנעשה בקפידה, כדי לספק ללקוחות מידה של ייחודיות. זו נחשבת מבחינתי הערכה לעיצוב".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

יש דמיון רב בין "הומאז" ל"פנטהאוז", יש סיכוי שתתחרו על ליבם וכיסם של הלקוחות?

"ראשית אני בעד תחרות, היא מועילה לכולם. אך מעבר לכך יש הרבה הבדלים בייננו. בהומאז' לא תמצאו מותגים ולא שמות של חברות יוקרתיות. הפריטים מדברים בעד עצמם ומכאן גם המחירים שפויים יותר. המטרה שלנו היא להיות נגישים ולא לפנות רק לעשירון והאלפיון העליון".

מה הפריט הפופולארי ביותר?

"שולחן נזירים שעשוי עץ ואדני רכבת. מרגע שהמקום נפתח ועד היום נמכרו 21 שולחנות כאלו. מחירו 10,868 שקלים".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

מחירים לדוגמה:
שולחנות אוכל 8,000 - 28,000 שקלים
ספות 7,000 - 30,000 שקלים
מיטות 7,000 - 30,000 שקלים
גופי תאורה 960 - 13,000 שקלים
מוצרי טקסטיל 100 - 1,500 שקלים
אקססוריז 20 - 400 שקלים

הומאז', עולי ציון 11, שוק הפשפשים שביפו
א'- ה' 9:30 - 19:00, ו'- 9:00 - 15:00

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully