וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מעצבים לימודים

אם אתם רוצים שהילדים שלכם יקפידו להכין את שיעורי הבית – רצוי שתדאגו להם למקום הולם וסביבה תומכת ונוחה ללימודים

ישנם ילדים שלא משנה איפה "תזרקו" אותם הם יצליחו להתרכז ולהכין את שיעורי הבית מדי יום. אבל בינינו, אין הרבה כאלה. רוב הילדים זקוקים לסביבה מאורגנת ומסודרת שתהווה כר נוח ללימודים. תאמינו או לא, ברוב המקרים סביבה זו הכרחית מאוד להצלחתם בלימודים. פינת האוכל שבמטבח לצורך העניין, איננה מקום אידיאלי לפתור תרגילים בחשבון או לענות על שאלת היגיון באנגלית. כמובן שאפשר מדי פעם לחרוג אבל לא מומלץ להפוך את המנהג לקבוע. הנה מספר שיטות לארגון ועיצוב חדר הילדים לקראת פתיחת שנת הלימודים.

טריפל לא

רצוי לרכוש שולחן כתיבה בגובה ובגודל שיוכל לשמש את הילדים גם בעתיד. כלומר, אל תמהרו לרכוש פרטי ריהוט שאחרי שנה שנתיים הילד ימאס בהם כי הם יותר מדי צבעוניים, או לחלופין יתבלו עוד לפני שהילד סיים את שנת הלימודים. בטרם תגהצו את כרטיס האשראי בחנות הרהיטים מומלץ שתשננו לעצמכם שלוש מנטרות אסורות: לא ריהוט טרנדי מדי. לא ילדותי מדי והכי חשוב לא יקר מדי. גובה השולחן המומלץ הוא 75 – 80 ס"מ ורוחבו כ- 1.50 מ', כדי שיוכל להכיל את כל החפצים של הילד. הכיסא צריך להיות איכותי ומתכוונן באופן שבו הקטנצ'יק שלכם יוכל לשנות את גובה המושב בצורה שתהיה לו נוחה והוא לא ימצא את עצמו נמוך מדי כשהשולחן מגיע לו לכתפיים.

פתרונות לפיצ'פקעס

מקומות אחסון כמו כוורות, מגירות ומדפים נחוצים מאוד בחדרי ילדים. אלו ישמרו על סדר הציוד של הקטנטנים. כמו בכל הבית, רצוי שגם סביבת הלימודים של הילד תרוהט בפריטים בעלי גוון בהיר (הכי טוב לבן) כשעליהם ניתן להוסיף את האקססוריז הצבעוניים שמשתנים. שימו לב שאלו לא יהיו יותר מדיי צבעוניים וסכרינים, כדי לא להלאות את העין ולמשוך את תשומת ליבו של הילד יתר על המידה.

גובה מדפים מומלץ הוא כזה שנעשה בהתאמה לגובה של הילד. כעיקרון, אין כזה דבר גובה סטנדרטי למדפים. השיטה הכי טובה היא למדוד את גובה הילד ולפיו תתאימו לו את המדף. בדרך זו, המדפים יהיו נגישים לו והוא לא יצטרך לטפס על כיסאות או סולם כדי לסדר את המערכת.

שופכים אור

תאורה בחדר הילדים היא דבר חשוב ומהותי. לשם כך השתמשו בתאורה שאיננה טרנדית. שנדליירים מקריסטל ונברשות עצומות תשאירו מחוץ לתחום. במקום זה התקינו תאורה טכנית, ספוטים על מסילות בתקרה או מנורות שקועות ולפי אלו מקמו את שולחן הכתיבה כדי למנוע מצב שבו הילד יושב עם הגב לאור. מומלץ להוסיף לאלו גם גוף תאורה טוב ואיכותי על שולחן העבודה כדי שחלילה הילדים לא יצטרכו לאמץ את העיניים בשעות החשכה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי

ראש בקיר

גוונים כהים על גבי הקירות עלולים ליצור תחושה שהחדר קטן וצפוף. וכשמדובר בחלל שבו לומדים ומכינים שיעורי בית יש צורך במרחב פתוח שייתן כר ליצירתיות ולהשראה, כזה שיסייע לריכוז. בהנחה שאתם לא מעוניינים לצבוע את הקירות בצבע לבן השתמשו בפלטת צבעי פסטל בהירים, שמעניקים תחושה מתונה ורגועה בחלל- בדיוק מה שהילד שלכם צריך. אופציה נוספת היא לשאול את דעתו של הילד איזה צבע הוא רוצה לחדרו הפרטי. אם לברנש הקטן אין מי יודע מה טעם והוא בוחר במקרה בצבע בעייתי כמו ירוק זרחני, רצוי שתורידו אותו מהרעיון באלגנטיות ותתפשרו איתו על פס אחד בלבד. גם טפטים ומדבקות טפט הם אפשרות יצירתית לעטר את הקירות בחדרי הילדים, אך הקפידו לא להפריז. מדבקות בצורות של כדורים, בלונים, מכוניות ופרחים זה נחמד מאוד אבל כמו כל דבר בחיים הכל במידה. מדבקה אחת גדולה על קיר בודד בהחלט תספיק.

אם אתם מעודדים את הילד שלכם להישגיות אפשר להקדיש קיר אחד מקירות החדר לתליית המבחנים והעבודות שבהם הקטנצ'יק השיג ציונים טובים. שיטה זו תעודד את הילדים להשקיע בלימודים ובנוסף הם יוכלו להשוויץ בהישגים שלהם בפני כל אורח שיכנס לחדרם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully