וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

להתחיל מחדש

28.8.2010 / 10:32

לפני שתתמקמו ליד שולחן הלימוד, נצלו את הימים הקרובים כדי לעשות סדר וניקיון בחדר הלימודים

נותרו עוד שלושה ימים של רביצה (מצידם) ומריטת שערות (מצידכם) עד תחילת שנת הלימודים. התיקים כבר ניקנו וערמות האספקה בניחוח אופיס דיפו מחכות בפינה מצוחצחת עד לרגע שיהפכו לערמה מבולגנת כעבור כמה חודשים. וכאן מתחילה הבעיה בעצם – כולנו כל כלך אוהבים לשוטט ברחבי חנויות האקססוריז למשרד ויוצאים משם עם יותר מדי פריטים שלא ממש היינו צריכים (כן, ממש כאילו זו היתה חנות נעליים). הבעיה היא, בניגוד לנעליים, שהילדים שלנו צריכים להשתמש בחומרים הללו ולנסות ללמוד בעזרתם, ובדרך כלל מגירות מתוקתקות ושלחן נקי הופכים מהר מאוד להרס במגירות ובלאגן על השולחן.

כך תוכלו להכין את חדר הלימודים לפלישת האקססוריז החדשים בחמישה שלבים:

מגירות, מגירות

רוקנו את כל (כן, ממש את הכל) תכולת המגירות על הרצפה, רצוי על ניילון או נייר עיתון על מנת שלא ישאיר טינופת. מיינו את החפצים לערימות של חפצים ללא שימוש, חפצים שאפשר להעביר לאח הקטן או חפצים שצריך בשנה הבאה. כדאי שקטגוריית החפצים ללא שימוש תהיה רחבה ככל האפשר וכך תוכלו לעשות ניקיון רציני היישר לפח.

הזמן לסדר

את תכולת שאר החפצים יש לסדר לפי שימוש – מגירה של מחברות, אחת של כלי כתיבה וחבריו ואפילו מגירה של ניירות יפים ומדבקות. העיקר שלכל מגירה שימוש שונה. אפשר ורצוי לשים פתק מודבק על כל מגירה כדי שלא נתבלבל.

סלסילות

סלסילות פלסטיק הם דבר זול ולוהט! קנו כמה כאלה במחיר מגוחך, ולכל מה שלא נמצא מקום ארגנו סלסילות שאותן תוכלו להעביר למגירות. בסלסילות תוכלו לאחסן חפצים קטנים שלא תרצו שיתפזרו במגירות כגון מחקים ומחדדים, טיפקס וכו'. כדאי אפילו להכין סלסילה קטנה לאיסוף אגורות – דבר שיצא לכולכם משתלם בשלב מאוחר יותר בשנה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors

ספר לי סיפור

הוציאו את כל תוכן הספריה וערמו גם אותה בערימות. ארגנו את כל המחברות, הקלסרים והדפים באירגוניות עומדות שיחזיקו את כל הניירת. מיותר לומר שמה שאינו בשימוש צריך להיזרק לפח במהרה.במידה וישנם דפים בודדים, נסו לשייך אותם ולארגן תיקיית אקורדיון עם נושאים שונים או לחילופין, לארגן את הניירת בקלסר עם שקיות ניילון. כך תוכלו לשמור על הפריטים הנדרשים לילדכם בלימודים ועדיין לשמור על סדר.

מחזרו

זרקו ניירות ומחברות ישנות לפח המיחזור, עשו בקופסאות שימוש חוזר ואחסנו בהן דיסקים, כבלים של מחשב או פתקים מצוירים שקיבלתם ליום ההולדת. דיסקים ובטריות העבירו לפח המיחזור גם כן, ומיינו ספרים ישנים שאפשר לתת לספריה העירונית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully