וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בהינתן האות תיפתח הדלת

אודי שרבני

20.8.2010 / 10:17

דמיין לעצמך עולם עם חמישה חדרים, גובלנים וקופסאות בלי עש. אודי שרבני מעביר קיץ בדירה שלה

בהינתן האות תיפתח הדלת. ביתה יהיה כל מה שאי פעם רצית. מלא ללא מילוי, מרוקן מריקון, קצר סבלנות באופן מהיר, ובלי אורך נשימה ארוך. רק אותך.

גובלנים, בעיקר גובלנים יהיו בדירתה. לא תהיה להם מסגרת, אך עם זאת מסגרתם לא תהיה פרומה. היא תמצא שיטה לכך, תהיה בטוח שהיא תמצא שיטה לכך. באחד מהגובלנים יהיו שלוש צורות עגולות, כולן בצבע ירוק.

הימני לא יהיה עגול בסופו.

האמצעי ישתפר.

השמאלי יהיה עגול לתפארת. היא תעשה זאת שתי וערב, אבל בצורה עגולה. תהיה בטוח שהיא תמצא את הפיתרון לכך.

חלונות ביתה יפתחו רק החוצה והמקרה הספציפי שלך רק יהיה מורכב יותר. הדירה תהיה בנויה מחמישה חדרים. באחד מהחדרים תהיה מיטה זוגית שתתפוס את כל שטח החדר. לא יהיה אפשר ל"רדת מהמיטה", אלא ישר לצאת אל המסדרון המוביל אליה. או היוצא. ישר אל היציאה, אל המעברים. היא לא תאהב את זה שאתה מביט בה ומחכה לתשובות. לא יהיו אם כן שאלות. רק אתה.

יהיו לה הרבה קופסאות בביתה. לא יהיה בהם עש.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

בהינתן האות תיפתח הדלת. עץ גדול יציל את ביתה. עליו יהיו מסולסלים כפאות. כשהייתה ילדה, אמה סיפרה לה שהעץ נשתל על טלוויזיה ששידרה סרט של שירלי טמפל. דבר זה לא יוכל להיות מוכח לעולם, אבל למרות זאת, או יותר נכון בעקבות כך, עליו של העץ נוצרו בצורה כזאת. העץ יפסיק לגדול בזמן שתיפתח הדלת. היא תשאל את עצמה מדי יום מה קרה עם שירלי טמפל, חוזליטו, שריף הילד המזמר. היא יודעת מה קרה עם דרו ברימור. אתה גם היית ילד פלא, אבל רק לקבוצת אנשים מאוד מסוימת. בהינתן האות, הדלת וכו'.

יהיה רק קיץ. שבעה מאווררי תיקרה יהיו מעליכם. לכל יום מאוורר אחר. זה כמובן יגרום לימים קבועים של מיקומכם, וזאת בהתאם למאווררים, אולם דבר זה יישכח עם הזמן. יש לציין שאפשרי (ולפעמים גם רצוי) לאכול את ארוחת הבוקר במקום לא אידיאלי, וזאת תמורת רוח מאוורר תיקרה.

לא יהיה מגזיני נשים פזורים בביתה, לא יהיה מקום מיוחד לנעליים, גם לא למפתחות. לא יהיו כוסות גידי גוב. גידי גוב ימות עד אז. לבטח ימות. כבר ימציאו שם אחר לכך, תהיה בטוח בזה. שידורים מחזוריים ינציחו כוסות אלה מהעבר, אבל רק מחזוריים. עגולים; התחלה שנמזגת לסוף שנמזג להתחלה. וכו'. מלבד זאת, רק שתי וערב.

בהינתן האות. כמעט ותושלך פנימה. תאחוז בחגורתך, תרים את כל משקל גופך ותזנק פנימה. מצחך יפצע מהנחיתה. אבל רק בפעם זאת. ורק בפעם הזאת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully