וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שועלים מבוייתים

FOX HOME ירתה אתמול את יריית הפתיחה בטיימינג לקראת החגים - ההיצע לא מחדש, התצוגה דווקא כן

אחרי כל כך הרבה שמועות, כתבות והצהרות שהציפו אותנו מתחילת השנה, רשת "פוקס הום" הושקה אתמול באופן רשמי. הראל ויזל, יו"ר ומנכ"ל קבוצת פוקס שהקפיד להוביל את רשת האופנה באמצעות פרזנטורים מבוקשים וקמפיינים מרשימים (שלפעמים אף קוממו ארגוני נשים), נקט הפעם באסטרטגיה שיווקית אחרת. אם קיוויתם למצוא את המגה דוגמנית בר רפאלי ונועם טור מדגמנים בקמפיין החדש זוגיות ביתית ודביקה, על רקע מטבח או חדר רחצה נכונה לכם אכזבה. הפרזנטורים של פוקס הום הם למעשה מאות מוצרים המאורגנים בצורה מופתית בחלל החנות.

נכון להיום תאלצו להתניע את הרכב, לצאת מהעיר הגדולה ולנדוד לראשון לציון, צומת בילו נתניה או אשדוד, כדי לרכוש לעצמכם סט מצעים וכוסות לשתייה קרה. אם תמתינו בסבלנות, הרשת צפויה להתרחב כבר בחודשים הקרובים. ויזל מציין כי החזון הוא לפתוח לפחות סניף אחד בכל עיר בארץ, אפילו לנידחות ביותר.

גולף אנד קו – מאחורייך!

פוקס הום, מציעה מבחר רחב של מוצרים עבור המטבח; אירוח ושולחן; חדר הרחצה; מוצרי טקסטיל וחפצים דקורטיביים. סקלת הצבעים של כל קטגוריה מגוונת במיוחד כדי לתת מענה לכלל הלקוחות, מאלו שחושקים בצבעוניות סכרינית ועד אוהדי המונוכרומטיים למיניהם. קשה להגיד שלפריטים יש מסר עיצובי, המסר הרעיוני לעומת זאת, הוא גלוי ובולט: כולנו זקוקים למוצרים בסיסיים, יום יומיים (ממש כמו באופנה) שנראים טוב במחיר סביר. אין מה לצפות למחירים זולים במיוחד, לעומת זאת גם לא ניתן להגדירם כיקרים. הרשת לא מתיימרת להתחרות עם חברות עיצוב שממותגות גבוה. קהל היעד הוא החתך הממוצע ומכאן ניתן להבין שלרשת גולף אנד קו המציעה אף היא כלי בית בסגנון דומה, יש מהיום מתחרה חדשה וחזקה במיוחד.

כחלק מהקונספט של הרשת מוצעים מוצרי "HAPPY PRICE" במחירים אטרקטיביים, הממוקמים במיקומים מרכזיים בחנות, לדוגמה מאג ב- 4.90 שקלים, מסננת תותים ב – 29.90 שקלים וחמישיית מגבות ידיים ב-24.90 שקלים, בדומה לאיקאה. לשוודית אגב, אין מה להילחץ בשלב זה. הלקוחות שיגיעו אליה כדי לקנות כורסה, ספה או ארון לא יהססו להעמיס על עגלתם גם את הפיצ'פקעס הקטנים וכלי הבית השונים.

בנוסף, לצד הפריטים השונים שמאורגנים בקפידה בחנויות הרשת החדשה, ניתן למצוא גם מוצרי מזון תחת השם "DE LA VILLA" הכוללים יינות, פסטות ושמן זית ביבוא איטלקי. מה שעשוי לשדרג לכם את המתנה לחמות לקראת החג.

כמו באוכל

אין ספק שגולת הכותרת של הרשת החדשה היא אופן התצוגה של הפריטים. בדומה לעולם הקולינרי חלק אינטגראלי מחוויית הקנייה במקום היא הצורה הויזואלית של ההגשה. לפיכך, יאמר לזכותם של יוצרי פוקס הום שהם הצליחו ובגדול. הלקוחות יכולים לעבור ממחלקה למחלקה בצורה נוחה ונעימה. הצבעוניות והעושר נעשו במינונים הנכונים כדי שלא תמצאו את עצמכם מחפשים את הדרך החוצה תוך 10 דקות מרגע שנכנסתם לחנות. כל החנויות שנפתחו ועתידות להיפתח יהיו מעוצבות בצורה זהה. אלו ישתרעו על פני שטח של 500 מ"ר שתוכננו בקפידה על ידי האדריכלים ניבה ליכטר ואבנר כץ. השטח הרחב הוא שמאפשר את ארגונם של המוצרים, בצורה שאיננה מלאה את העין.

אוהדים של מגבת

כמו רשתות רבות בארץ ובעולם, גם פוקס הום הבינו את כוחה של הרשת החברתית פייסבוק. מלבד קמפיין חסויות בטלוויזיה, שילוט חוצות ופרסום במגזינים שעליהם אמון משרד הפרסום היצירתי שלמור אבנון עמיחי, הרשת תכנס בקרוב לפעילות בפייסבוק. אלא שבמקום שתהיו אוהדים של דף אחד הנושא את שם הרשת, פוקס הום יציעו מספר דפים של מוצרים נבחרים שינהלו חיים משל עצמם. כך לדוגמה המגבת שעליה תבחרו לעשות לייק תשתף אתכם בחוויותיה השונות במהלך היום ותענה לשאלות בצורה שוטפת. לא ברור עד כמה השיטה הזו תצליח לגרור לחיקה של החברה חברים חדשים שיסכימו לאהוד את הדוממים. כך או כך, בעניין המתנות לחגים – אתם מסודרים.


סניפים פתוחים:
אשדוד - מתחם סטאר סנטר
ביל"ו - מתחם קניות ביל"ו
באר שבע - מתחם ביג
נתניה - מתחם ביג פולג – הפתיחה ב – 15.8
ראשל"צ - מתחם G רח' לישנסקי מערב ראשל"צ

מחירים לדוגמה:
מפת שולחן בגודל 150x 3.00 - במחיר 249.90 שקלים
שמיכת טלוויזיה - 69.90 שקלים
כריות נוי - 59.90 שקלים
מסננת פסטה מסיליקון - 99.90 שקלים
פלייסמט - 14.90 שקלים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully