וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ריאליטי של מסחטות

20.7.2010 / 12:25

בתוכנית חדשה מחפש המעצב פיליפ סטארק את כוכב העיצוב הבא של בריטניה. הכינו את הצד הקריאטיבי שלכם להתגרות

ערוץ החיים הטובים משיק סדרת ריאליטי חדשה בת 6 פרקים בניצוחו של פיליפ סטארק, מעצב המוצרים הנודע בעולם והמצליח מבין מנהיגיה של אסכולת העיצוב החדש. סטארק הצרפתי - שעבודותיו נעות בין עיצוב חללי פנים למוצרי צריכה המוניים כגון מברשות שיניים, כיסאות ומסחטות מיצים - לוקח תחת חסותו 12 פרחי עיצוב בריטים מתוך מטרה להביא סגנון עיצוב חדש עבור האומה שלדבריו קפאה על שמריה בתחום, מאז הושק בה הסניף הראשון של רשת הביטאט בתחילת שנות ה-60.

חבר הסטודנטים, המורכב משבעה גברים וחמש נשים, שוהה בבית הספר לעיצוב של המאסטר שבפריז ומתמודד מדי שבוע עם משימות קריאטביות המלוות בתהליך סינון קפדני. בסופה של החניכה יזכה סטודנט אחד לעבוד לצידו של סטארק בסוכנות הפריזאית שלו למשך שישה חודשים.


פיליפ סטארק הוא מעצב מוצרים צרפתי והידוע מבין אלו הנמנים על אסכולת הניו-דזיין (New Design). עיצוביו מקיפים ספקטרום רחב הנע מעיצובי פנים מפוארים לאביזרי יומיום שנועדו לצריכה המונית כגון מברשות שיניים, כיסאות ומסחטות לימון. סטארק התחנך בפריז באקול ניסים דה קמונדו וב-1968 ייסד את חברת העיצוב הראשונה שלו שהתמחתה בעצמים מתנפחים. פריצת הדרך המקצועית שלו חלה ב-1982 כאשר עיצב את דירתו של נשיא צרפת דאז פרנסוא מיטראן. בין עבודותיו האחרונות ניתן למצוא את העכבר האופטי של מיקרוספט, יאכטות, ואריזות עבור חברת בירה. שלא כמו שותפיו לאסכולת הניו-דזיין סטארק אינו מתמקד ביצירתן של עבודות חד פעמיות הניחנות ברוח של הגזמה ועושר. במקום זאת הוא בוחר לעסוק בפריטים שכיחים מתחום משק הבית עם נגיעות מסוגננות ושילובי חומרים בלתי רגילים כגון אבן וזכוכית, פלסטיק ואלומיניום, אריג שופע וכרום וכו').

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully