וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דלתות מסתובבות

נאווה סילוורה

19.7.2010 / 8:33

מטבח לבן, מיטת "קן לציפור" ודלת ענק שהפכה לנדנדה מככבים בביתה החדש של השחקנית גווינית' פלטרו בניו יורק

בפברואר השנה פירסם משרד העיצוב הניו-יורקי "רומן אנד וויליאמס" בבלוג הרשמי שלו פוסט המתאר לופט מרווח בעיר שעוצב "עבור שחקנית, בעלה המוסיקאי ושני ילדיהם הקטנים". הפוסט כלל תמונות, אך לא צוינו שמות הלקוחות, מה שהותיר מקום לסקרנות וספקולציות.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
כדי לבשל את הספר החדש. מטבח לבן ונקי/מערכת וואלה!, צילום מסך

כתבת השער בגיליון "ווג" ארה"ב של אוגוסט הקרוב מגלה, לפי התמונות הנלוות ודברים שנאמרו בטקסט, שהלקוחות העלומים היו גווינת' פלטרו, בעלה כריס מרטין ("קולדפליי") וילדיהם אפל (6) ומוזס (4). הלופט המהודר בטרייבקה, משולש הרחובות דרומית לרחוב קאנאל במנהטן, הוא דוגמא לעבודת עיצוב המאפיינת את ערכי "רומן אנד וויליאמס"; הבנת אמנות ומסורת ושילובם עם נקודת ראייה עכשווית, ובעיקר עיצוב פנים ביתו של הלקוח בהתאם לאישיותו, במקרה הזה, נסיכה הוליוודית עם שיק דומסטי מפותח.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
קווים נקיים בקרם ואפרפר/מערכת וואלה!, צילום מסך

המשרד "רומן אנד וויליאמס" נוסד בניו-יורק ב- 1999 על ידי בני הזוג רובין סטנדפר וסטפן אלש, מעצבי הפקה בתעשיית הקולנוע שחצו את הקווים אל העולם האמיתי. השניים עבדו יחד עד אז על כ- 20 סרטים, ביניהם"קסם מעשי" (1998), "זולנדר" (2001) ו"דופלקס" (2003). היום צמד המעצבים, (נטולי השכלה רשמית בעיצוב), הם יקירי סלבריטאים אמידים המחזיקים נכסים בניו-יורק, כמו בן וכריסטינה סטילר, קייט הדסון, דייויס גוגנהיים ועוד.

מבין עבודותיהם הידועות, חידוש לובי מלון "רויאלטון" בניו-יורק ועיצוב הפנים למלונות "אייס" ו"סטנדרד" בעיר. כמו כן, "רומן אנד וויליאמס" השלימו בתחילת השנה את עיצוב הפנים של כל 15 הדירות בבניין משותף מימי טרום מלחמת העולם ה- 2 ברחוב אליזבט 211 בשכונת נוליטה (NoLIta) שמבין דייריו החדשים בילי ג'ואל וגבריאל ביירן.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

הלופט האמנותי של פלטרו משקף את טעמה היוקרתי של הכוכבת זוכת האוסקר כפי שהתגלה מהצצות עבר לבתיה הנוספים בלונדון ובהמפטונס; תאורה רכה, סקאלת צבעים בהירה החל מלבן ועד אפור עם כתמיות בשחור פה ושם, מודרניזם לצד מסורת, וגימור מעודן. סלון סטרילי ורומנטי עם שטיח צמר לבן, ריהוט באפור וקרם, נברשת בדולח, מזנון לבן, אח ושולחן עץ שחור (שהונח עליו, ככל הנראה לצורך הצילומים, ספר ענק של הלמוט ניוטון). מטבח מאופק עם ארונות עץ לבנים, קרמיקה לבנה-אפורה ושיש תואם, ברזי כסף, כיור גדול, כיריים מובנים ותאורה ממוקדת אל משטח העבודה (פאלטרו היא בשלנית חובבת ובקרוב ייצא לאור ספר בישול פרי עטה).

פינת אוכל מרוהטת בספה ארוכה כמו במסעדה לנוחות דיירי הבית הצעירים, שני כיסאות להורים ושני שולחנות, כולם בלבן כמובן, ועל הקיר טפט פרחוני-מוזהב ממוסגר. בחדר השינה המרכזי ארון מלכותי, מיטה זוגית ענקית מוצעת בלבן כמובן, נברשת רטרו, חלון גדול, וילון כבד בחום-זהוב, שתי שידות צד במתכת וזכוכית, ותאורת קריאה נעימה. במסדרון המואר, טפטים גם על התקרה.

בחדרה של אפל בת ה- 6 שאינו ממש ילדותי, מיטה מרווחת עם אפיריון המעוצב כענפי עץ אשר במרכזו "קן" ציפורים (15,000 דולר מ- Shawn Lovell Metalworks), שתי נורות קריאה קטנות לצדי המיטה, ארון לבן, טפטים עם הדפסי ציפורים ולוח על כן - הרמיזה היחידה לדיירת הצעירה. אבל עבודת העיצוב המוצלחת ביותר "רומן אנד וויליאמס" כאן היא הפיכת דלת אינדיאנית ישנה לנדנדת-ספה עם מזרן מרופד בסאטן בהיר ותלייתה בסלון על שלשלאות בעצמן שנראות כמו עבודת אמנות.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מיטת קן הציפורים של התפוח/מערכת וואלה!, צילום מסך

בסך הכל, לא פחות מ- 416 מ"ר הכוללים שלושה חדרי שינה, 3.5 חדרי אמבטיה, מרפסת צמודה לחדר השינה המרכזי ומרפסת נוספת צמודה לסלון. העלות בזמן הרכישה, מרץ 2007, הייתה 5,146,538 דולרים. מבין דיירי הבניין אגב, זוכת אוסקר נוספת, השחקנית מריל סטריפ. נותר רק לתהות איך לופט בוהק מלובן נשאר כזה עם שני ילדים קטנים בבית ואבא רוקיסט שאוהב קעקועי דיו זמניים, ג'ינסים מהוהים משימוש ונעלי קונברס מרופטות.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
דלת ענק שהפכה לנדנדה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully