וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כה פשוט הוא הטקסט הזה

אודי שרבני

16.7.2010 / 8:34

הולכים לעשות קניות אחרי ריב, ובעצם רק רוצים למלא את הלב. אודי שרבני מוותר על הציניות ומחפש דברים פשוטים

היא מילאה את המקרר שלהם. לפני שבוע הם החליטו על קנייה אחת גדולה כי כבר הרבה זמן שהמקרר שלהם ריק, הכל בגלל שהם לא מזמינים אורחים בדרך כלל, ובמשך היום כל אחד אוכל בעבודה. אף אחד מהם לא אמר את זה, אבל הם עשו את זה בגלל הריב בשבוע שעבר.

זה באמת היה ריב טיפשי.
היא אמרה "היינו צריכים את זה", כשישבו זה לצד זה וצפו בתכנית טלוויזיה. הוא ישב ראשון על הספה הקצרה, ולאחר כמה דקות היא הצטרפה אליו והתיישבה לידו. היא שמה את ידה סביב העורף שלו, ואמרה את זה. הם היו מאוד עייפים באותו יום. היא הגישה לו בירה כשאמרה את זה, ומזגה גם בשבילה מהבקבוק שלו. בטלוויזיה היה פרשן כלכלי. זה כל מה שהוא צריך לעשות; לבוא ולתת את הפינה שלו.

היא מנסה להיכנס להריון כבר תקופה. הוא יותר מיואש ממנה, זאת אומרת, עליו רואים את זה. יש שאלות שעולות במצבים כאלה. יש שאלות, אבל הוא לא מעז להעלות אותן בראשו. כמעט כל אחד שמתעניין לשלומו, לשלומם, מחזיק בועת שאלה כזו מעל לראשו.

אם. היפותטית כן? היית. יודע. לפני כן. היית. מתחתן. איתה?
אבל אולי זה רק אצלו. אולי הם לא באמת מריצים זאת בראשם. בכל מקרה, זה אצלו וזהו.

בקרוב היא תתפתה לטיפולים אחרים. זה ייקרה בעוד שבוע. עכשיו, היא כמעט ומתפללת מדי בוקר לאלוהי המצפון, על כך שתמיד בזה לאנשים שהולכים ליועצי כישוף כאלה או אחרים. היא תמצא את עצמה מדברת עם שכנה שתביא לה מספר של מישהי שעושה פלאים. היא תשמור את הפתק כמה ימים ואז תיגש אליה. הוא יבוז לזה, אבל עושים מה שאפשר לעשות. הוא לא יכול להגיד על זה דבר.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

הוא עורך וידאו, והיא עובדת במשרד פרסום. העולם הישן ינצח אותם. הבני זונות האלה, שעד עכשיו רק צחקו על אחרים והסתכלו עליהם מלמעלה יקבלו את זה טוב, טוב. היא לא יכולה להיכנס להריון, ועכשיו, כשאין מוצא, היא תלך למישהי שאומרים עליה שהיא עושה פלאים. היא תתחיל להתייחס אחרת לאנשים.

הם יתחילו לשאול את עצמם שאלות שלא שאלו עד אז. היא תעשה פרסומות פחות ציניות, הוא לא יחתוך ראיונות של אנשים במניפולציה. הדירה שלהם לא תהיה חשובה כמו שהייתה עד עכשיו. היו להם (יש להם) ציורים שקנו מאספן, התקליטים הנדירים שלו יתנגנו באופן רגיל, הכורסא מאיטליה (שקנתה בחנות שמייצרת רק קאסטום מייד) קמורה מרב שיממון, מנורת הלילה! הו מנורת הלילה הארורה הזאת! היא סתם מנורת לילה.
הם מילאו את המקרר שלהם. הם מילאו את כל המטבח בקניות.

הם קנו כל מה שהיה צריך, וגם את מה שלא. הם הסתובבו עם העגלה ולא התווכחו על כלום. פעם ראשונה שהם לא התווכחו בקניות. הוא שם את מה שהוא רצה, היא שמה את מה שהיא רצתה. הדברים הם פשוטים. מאוד פשוטים. בדיוק כמו הטקסט הזה שאתם קוראים. בדיוק כמוהו, שבא ואומר שהפריטים לא משנים. שהם לא חשובים. כה פשוט הוא הטקסט הזה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully