וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הריססת וגם דרכת?

אלפי הג'וקים מסתובבים לכם מתחת הבית ולפעמים יוצאים גם החוצה. הנה כמה דרכים כדי להביא לחיסול ממוקד

מכת המדינה השניה בחומרתה אחרי החום המעיק של יולי-אוגוסט היא ככל הנראה התיקנים. הם בכל מקום בבית וכולנו רק רוצים להפטר מהם במהרה. לפני שאתם מזמינים את חברת ההדברה הראשונה שעולה לכם בחיפוש מהיר ברשת, כמה דברים שכדאי לדעת על מיגור התיקנים.

בראש ובראשונה יש לוודא שהחברה אוחזת ברישיון הדברה. לא כזה שמודפס בדף וורד, או כתוב בכתב יד מסולסל ומרשים. מדובר במסמך רשמי ממשרד הבריאות והמשרד לאיכות הסביבה, המאשרים לחברה להדביר. כידוע, ברוב המקרים מדובר בחומרים רעילים וכאן לא כדאי לכם לקחת סיכונים. על החברה לקבל היתר רעלים רשמי.

בנוסף, בדקו כמה זמן החברה קיימת, כדי שלא תהיו הלקוחות הראשונים שלה. משכבר ריססתם את ביתכם בשעה טובה, בררו את נושא האחריות, הרי לא תרצו שהתיקנים ישובו לבקר אצלכם לאחר חודש מיום ההדברה. בשוק ישנם מספר שיטות הדברה ומיגור ואם אתם לא בעניין של חומרים ולא ממש מתאימה לכם ההוצאה הכספית, נעל היא בהחלט פתרון סביר למי שביתו איננו שורץ בתיקנים.

שימו ג'ל

שיטה של הזרקת ג'ל נחשבת למומלצת במיוחד לאזור המטבח, מאחר שהחומר אינו מתפזר ומזיק אלא ממוקד ונקודתי. כמו כן, את הג'ל מזריקים או מורחים במקומות צרים במיוחד כגון סדקים בקיר, ארונות מטבח, צינורות ניקוז ושאר פינות שכוחות אל המועדות לפורענות. מאחר שתיקנים אוכלים זה את זה, די שתיקן אחד יטעם מהג'ל ויעביר את החומר לפראייר שיאכל אותו וכך יעבור הג'ל בין אחד לשני עד למיגור כל החבורה שהתלבשה עליכם.

יתרון: אין צורך לפנות ארונות, לכסות ולהזיז רהיטים וגם לא להתפנות מהבית למספר שעות.

חסרון: יעילותה של שיטה זו תקפה לשלושה חודשים בלבד ויש לחזור עליה שוב ושוב.

שיעור בכימיה

אין ספק שחומר כימי נשמע מעט מלחיץ, אבל עד היום שיטה זו הוכיחה את עצמה. לפני שמרססים את הבית מומלץ להשתמש באבקה יבשה הגורמת לתיקנים לצאת מהחורים שלהם באשר הם כגון מנועים חשמליים, מאחורי המקרר ומתוך המזגן תוך מספר דקות. לאחר מכן מבצעים את הריסוס הכימי בכל פינה בבית. (כמובן ששלב האבקה איננו בגדר של חובה, אבל וידוא הריגה לא יזיק).

יתרון: שיטה יעילה שתביא לכם שקט נפשי לשנה עד שנתיים.

חיסרון: יש לכסות את הרהיטים, להוציא מארונות המטבח את הכלים וכמובן לצאת מהבית ל 4 שעות ומעלה. בבתים שיש כלבים/ חתולים ותינוקות בשלב הזחילה, לא מומלץ שאלו יבואו במגע עם הרצפה בשבוע – שבועיים הראשונים שלאחר הריסוס.

ידידותי לסביבה?

הדברה אורגנית מורכבת מחומרים טבעיים כגון צמחים ושמנים הנחשבים חריפים במיוחד. חברות המספקות הדברה מסוג זה מציינות כי שילוב של חומרים אלו פוגע בהתפתחות החרקים, התרבותם והמתתם כליל.

יתרון: לא רעיל. לא מצריך הכנה מיוחדת של הבית. ידידותי לכם, לחיות המחמד ולתינוקות בשלב הזחילה. אין צורך לצאת מהבית למספר שעות שלאחר ההדברה.

חסרון: יקר מכל ריסוס אחר. לא ברור לכמה זמן ההדברה הזו יעילה, ובכלל - למגר משהו ששייך לטבע נחשב ידידותי לסביבה?

sheen-shitof

בהנחה בלעדית

החברה הישראלית שהמציאה את מסירי השיער עושה זאת שוב

בשיתוף Epilady

ריח ניחוח באוויר

לכל אלו שהשיטות מעלה לא קסמו להם, אל דאגה - מצאנו גם לכם שיטה. ריסוס של בושם עשיר ומרוכז יעשה את העבודה לא רע בכלל. הבושם איננו נחשב כטיפול מנע, אלא כשיטה למיגור התיקן בזמן שזה משוטט לכם בבית. מספר התזות ממוקדות חזקות ונחושות, יגרמו לו להיחלש וזה לא יוכל לרוץ ולהימלט על חייו. כל שנותר לכם הוא לראות אותו מתבוסס לו בניחוח, עד שהוא נאסף אל אבותיו.

יתרון: נפטרתם מהתיקן והבית מריח ניחוח ולא ריח של רעל מבחיל.

חיסרון: תיאלצו להקריב את אחד הבשמים שלכם לטובת המשימה. אך יש להודות שהמטרה בהחלט מקדשת את האמצעים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully