וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יפה לה ככה

ציפינו למשהו מצועצע וקיבלנו עיצוב מודרני ונקי עם טוויסטים הומוריסטיים. הדירה של מירי בסדרה "אחד העם 101" - שמפו שמפו שמפו

לרשימה הארוכה, ללא ספק, של כישורים בהם ניחנה האלמנה מירי פסקל בן חיים, המתגוררת באחד העם 101, אפשר להוסיף החל מאתמול גם טעם משובח בעיצוב פנים, ועל כך מגיע לצוות הארט של הסדרה "שמפו שמפו שמפו".

מירי, שהתגוררה בעונה הקודמת עם משפחתה ויתר שכניה החוליגאנים בבלוק שיכוני, ארזה את עצמה, ויחד עם כספי הפיצויים שקיבלה לאחר מות בעלה האהוב, עברה לדירה בקומה ה-32 במגדל יוקרתי בתל אביב (מגדלי YOO?).

מהדירה נשקף נופה הססגוני של העיר, ונראה שמישהו כאן לקח לתשומת ליבו את טרנד מגדלי היוקרה, שהטיל צל בשנים האחרונות על בועת הנדל"ן התל אביבית.

מהביקור הראשון בדירה, עולה כי סביבת המגורים החדשה של מירי מרווחת ומתוקתקת, בעלת אמירה עיצובית מובהקת, שלא הייתה מביישת כתבה במגזין עיצוב, למרות שלא נראו בה פריטים של מעצבים ידועים.

סגנון עיצוב מודרני

בהתבסס על אישיותה המתפזרת לכל עבר של הפקחית עם הפס האדום בשיער, היינו מצפים אולי לדירה תיאטרלית, עמוסה בפיצ'פקעס, מצופה בטפטים, מצועצעת ושופעת, משובצת בפריטים חיוניים בסגנון של המעצבת מיכל נגרין. במקום זה, למרבה ההפתעה, ברגע שנפתחה הדלת התגלה סגנון עיצובי מודרני, לבן ונקי עם מידה של טוויסטים הומוריסטיים, כמו ציור של פורטרט עצמי.

הסלון שבו מארחת מירי את נשות החברה הגבוהה, מורכב מכורסאות וספות עור לבן ועדכני, מה שגורם לדירה להיראות מוארת יותר. אלו, מאורגנות בחלל בצורת קשת המאפשרת שיחה וקשר עין נוח בין הנוכחים (טיפ נחמד למי שמתכוון לרכוש סלון בקרוב). מאחורי הסלון הלבן, בסמוך לקירות מסך הזכוכית, ניצבים סטנדים בעלי מראה ארכיטקטוני, גם הם לבנים, המשמשים מעמדים לגופי תאורה שולחניים.

המטבח שפתוח לרווחה גם הוא לבן. לפי פינת האוכל שכוללת שולחן ארוך וגדול ולפי הקניות שמירי עושה בשוק באמצעות אילנית, ברור שבבית הזה מבשלים. כבר מהעונה הקודמת היינו עדים לתפריט המושקע שהרכיבה בעלת הבית לכבוד ביקור האחות תקווה שהגיעה מאמריקה, רק שעכשיו את מעדני הגורמה מירי לא מגישה בקערות פלסטיק פשוטות, אלא בכלי כסף מבריקים.

באמנות כמו באמנות

כמו כל דירת יוקרה שמכבדת את עצמה, גם דירתה של מירי מתהדרת ביצירות אמנות נחשבות. כך לדוגמה, מעל עמדת הדרינקים, תלוי ציור שמן גדול של דיוקנה רב ההבעה של הדיירת כשהיא לבושה בלבוש מינימלי, ובידיה קערת בורקסים. ציור זה נעשה בהשראת ציוריו הריאליסטיים של האמן לוסין פרויד (נכדו של זיגמונד פרויד), שהצליח להעביר לצופה את אופיין של הדמויות המתוארות על הקנבס.

פריט אמנותי נוסף שנרשם בדירה הוא אקווריום ענק, מלא במים ובתוכו תלויים עופות שלמים, ממש כמו באטליז. שוחרי האמנות זיהו מיד שמדובר באינטרפרטציה נוסח מירי לעבודתו המפורסמת של האמן הבריטי המפורסם, דמיאן הירסט. מדובר ביצירה מפורסמת ויקרה במיוחד שהירסט עשה בשנת 92'.

הירסט מילא אקווריום ענק במים מהולים בפורמלין ולתוכו הכניס כריש. עבודה שנמכרה לפני כשש שנים לאספן אמנות אמריקאי תמורת 8 מיליון דולר. יאמר לזכותם של מעצבי הסט שנעשתה כאן עבודת תחקיר ראויה לשבח, וכל זאת רק כדי לשוות לבעלת הבית הקריקטוריסטית, מידה של קולטורה.

  • עוד באותו נושא:
  • אחד העם 101

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully