וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אגדת דשא

דשא סינתטי כבר מזמן לא שמור רק לאיצטדיונים. הוא ידידותי לסביבה, נעים למגע, חסכוני ומגיע אפילו בוורוד! אנחנו התאהבנו

עיצוב ושיפוץ עשרת האיצטדיונים שיארחו אוטוטו את משחקי המונדיאל, רוששו את קופת דרום אפריקה. הנחמה היחידה (חוץ מהתיירים שיביאו איתם לא מעט ג'ובות) הוא שהדשא סינתטי ולא טבעי, דבר שחוסך הוצאות נוספות על תחזוקה והשקיה. הדשא המלאכותי נועד בראש ובראשונה עבור מגרשי ספורט, מגרשי כדורגל, גולף וטניס כדי לחסוך בעלויות של תחזוקה ועבודה בשטחים הגדולים. הטכנולוגיה בתחום השתפרה פלאים והדשא הסינתטי הפך איכותי ונעים למגע. כיום משתמשים בו כתחליף מושלם לדשא הטבעי גם בדירות ובבתים פרטיים. למה מושלם? תקראו ותבינו.

למה זה טוב?

מעבר לעובדה הברורה שדשא סינתטי הוא שם נרדף לחיסכון אדיר במים, מסתבר שיש לו כמה יתרונות נוספים משמעותיים לא פחות. מאחר שמדובר בתוצר פלסטיק מלאכותי, הדשא שומר על מראה ירוק, רענן ומושקע מבלי לדרוש מכם כל מאמץ. גם אם יש לכם חצר או מרפסת ללא הצללה והדשא חשוף שעות ארוכות לשמש הקופחת, הוא ישמור על צבעו המקורי בניגוד לדשא טבעי שמתחיל להשתזף בעונה החמה ולהצהיב. מעבר לזה, הדשא הסינתטי אינו זקוק לויטמין D שמעניקות קרני השמש כדי להתקיים, ולכן הוא שומר על מראה רענן גם אם הוא מוצל לחלוטין. יתרון נוסף - חרקים ומזיקים לא מתקרבים לדשא מסוג זה, דבר שפוטר אתכם מלהדביר אותו בחומרים שברוב המקרים רעילים גם לכם. אם אתם מאלה שאוהבים לשבת על דשא טבעי אבל הגירודים מוציאים אתכם מדעתכם – על הדשא מלאכותי תוכלו לרבוץ בלי פחד. וגם אם כל מה שיש לכם זו מרפסת קטנטנה ואינטימית, עדיין תוכלו לשדרג אותה עם מרבדי דשא, שיהפכו אותה לפינת חמד ירקרקה.

החיים בוורוד

הדגמים השונים שקיימים בשוק מתחלקים על פי רוב לפי קטגוריה של גובה ואורך הסיב, כשאלה הצפופים והארוכים יותר נחשבים לאיכותיים יותר ובהתאם לכך גם מחירם. אבל מה שמשך את תשומת ליבנו בין הדגמים השונים, הוא לא אורך או עובי הסיב אלא הצבעים המפתיעים שקיימים היום בשוק. מי שמתכוון לראות את משחקי המונדיאל יכול לקחת את זה כמה צעדים קדימה ולהוסיף למרפסת שלו מרבדי דשא בכחול, ורוד, צהוב או סגול. לכו על צבעי הנבחרת שלכם ותוכיחו אהדה אמיתית מהי.

איך מתחזקים?

אז נכון שציינו שאין צורך לעמול קשה בתחזוקו של דשא סינתטי ואין פעולות מיוחדות שתאלצו לעשות ובכל זאת – כמה דברים בקטנה. הדשא לא יתנקה מעצמו אלא אם כן תמתינו בסבלנות שירד גשם, או שפשוט תתפסו מטאטא או מגרפה ותנקו אותו. גם שואב אבק יעשה יופי של עבודה. כדי שהדשא שלכם לא יתפוס אבק ויסגיר את היותו מלאכותי, מומלץ לשטוף אותו במים אחת למספר שבועות. לשמירת מראה ירקרק ורענן, רצוי שתברישו את השערות פעם בחודשיים נגד כיוון "צמיחתן", עם מגרפה או מטאטא שערות קשות (שעשויות ניילון).

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס

כמה עולה?

לא נשלה אתכם - דשא סינתטי זה לא דבר זול. הדגמים הדקים ביותר (כ-8 מ"מ) עולים בסביבות 30 שקלים למ"ר ואינם מומלצים במיוחד, הדגמים העבים והאיכותיים יותר (כ-30 מ"מ) עולים כ-120 שקלים למ"ר. על מחיר זה יש להוסיף גם עלות התקנה של איש מקצוע, שמכפילה כמעט פי שניים את הסכום. יחד עם זאת, מדובר בהשקעה חד פעמית שעשויה להשתלם לכם בטווח הרחוק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully