וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלמנטו עוזבים את רוטשילד

בית העיצוב הצבעוני נוטש את השדרה לטובת מבנה עותומני ביפו העתיקה. הסיבה - מצוקת חנייה

אחרי שנתיים וחצי בהן שכן אלמנטו בשדרות רוטשילד בתל אביב, הודיע היום (רביעי) הבעלים יוסי גולדברג, כי בית העיצוב הצבעוני יעתיק בחודש יולי את מיקומו ליפו העתיקה.

לדברי גולדברג, הסיבה למעבר אינה קשורה בשכר דירה גבוה או נהירה טרנדית לאזור הדרומי המתחדש, אלא מצוקת חנייה. לדבריו. "מהלך זה נעשה בעיקר עבור לקוחותינו הנאמנים, מכיוון שסבלנו קשות - הם ואנחנו, ממצוקת חניה שגרמה לנו עוגמת נפש רבה, ופגמה בשרות שאנו רגילים ומעוניינים להעניק".

החנות החדשה תמוקם במבנה מהתקופה העותומנית בעיר, ותתפרש על שטח של 800 מ"ר. היא תעוצב במראה שנות השישים והשבעים עם נגיעות עדכניות, ותחולק לחללים לפי קבוצות צבעים וצורות, בשילוב האקססוריז מתאימים. והכי חשוב – המקום יציע שפע של מקומות חנייה.

גולדברג מבטיח שקו הרטרו שהפך כה מזוהה עם המותג יישאר כשהיה גם בכתובת החדשה. מעבר לסביבה החדשה יושקו בפתיחה קולקציות ריהוט ואביזרים חדשים. ובנוסף, יוצג חלל ייחודי שנקרא e-fabric (קיצור של בדי אלמנטו) בו ירוכזו מוצרי טקסטיל שונים המיועדים לריפוד, וילונות, כריות, שטיחים, טפטים וחיפויי קירות, של מותגים מובילים כגון: Cole & son הבריטי, Casamance הצרפתי ו- Eco השוודי, שיובאו בלעדית עבור אלמנטו.

  • עוד באותו נושא:
  • אלמנטו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully