וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניחוח של בית

אוויר עומד, זיעה ולחות בלתי נסבלת - בדקנו עבורכם מספר בשמים שיעזרו להפיץ ריח רענן ונעים בבית גם בשיא הקיץ

הישראלים אוהבים בשמים; בכל אחד ממועדי ישראל חנויות מוצרי הטיפוח מפגיזות אותנו במבצעים ואנחנו נוהרים אחרי הפיתוי כמו עקרות בית בפתיחת סניף חדש של איקאה. אך בכל הנוגע לבשמים לבית, זו כבר אופרה לגמרי אחרת. הצרפתים, לעומתנו, מתחזקים מנהג קבוע של בישום הבית כבר מאות שנים. בכל פינת רחוב פריזאית תמצאו לצד בית קפה השכונתי, חנות בשמים לבית בשלל ניחוחות, בקבוקים מעוצבים ואריזות מושקעות. לפיכך, לקראת צונאמי התיירים מהבירה האירופית שעתיד לשטוף אותנו שוב בקיץ הקרוב, בדקנו עבורכם מספר בשמים למקרה שיתמזל מזלכם ותאספו איזו פאם פטאל אליכם הביתה. וכדי שזו תרגיש בבית גם אם אתם לא גרים בנתניה, רצוי שתהיו מצוידים באינסטרומנטים המתאימים. שלא יגידו שאנחנו לא מקבלים את התיירים כמו שצריך. ולמי שתוהה מה לעזאזל ההבדל בין בושם לבית לבין מטהר אוויר נגדיר זאת ככה: אם בשמים לבית הם פחות או יותר כמו בושם לגוף, מטהרי אוויר הם כמו דאודורנטים - עולים פחות אבל מתפוגגים מהר ומזיקים יותר לאוזון.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אגדות המזרח של אסטבן/מערכת וואלה!, צילום מסך

אגדות המזרח

שם: אגדות המזרח Legendes d'Orient , "אסטבן".

ניחוח: ניחוח הבושם מוגדר כ"ספייסי אוריינטאלי" ומכאן שמו. בפועל לעומת זאת, מדובר בבושם שמזכיר את ריחו המתוק והעשיר של הבושם לאישה "לוליטה למפיקה". למרות שבין רכיביו נמצאים ציפורן, קליפת אגוז מוסקט ויסמין – ספייסי - כלומר חריף - הוא לא ואולי טוב שכך. האוריינטליזם היחידי שמצאנו בבושם "אגדות מהמזרח" הוא האייקון הגראפי שמתנוסס על הבקבוק.

מבחן הזמן: מחזיק מעמד יפה ולא מתפוגג אחרי שעה.

עיצוב הבקבוק: פשוט וסולידי, לרסס ולהחביא בארון.

מחיר: 149 שקלים לבקבוק של 100 מ"ל.

להשיג ב: NOOK- כיכר מלכי ישראל 5 ת"א, קום אל פו.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
פומלו של ללין/מערכת וואלה!, צילום מסך

פומלו

שם: "פומלו" ללין.

ניחוח: הדרי ועדין, כמו לקלף פומלה מבלי שיישאר לכם הריח הדומיננטי על הידיים. מדובר בבושם מעודן ונעים, המעניק תחושת ניקיון ומתאים במיוחד לימים החמים שפוקדים אותנו.

מבחן הזמן: מאחר שמדובר בניחוח קליל הוא לא שורד הרבה זמן באוויר. לכן, אם אתם מצפים לאורחים רססו בשנייה שהם דופקים בדלת ולא דקה לפני.

עיצוב הבקבוק: פשוט מאוד. מללין, שידועים בעיצוב הרומנטי של מוצריהם, היינו מצפים לקצת יותר. מכאן, הוא לא יתאים כמתנה, אלא אם כן תוסיפו לידו איזה סבון שנראה טוב ויציל את כבודו של הבקבוק. הפעם נעלים עין ורק בגלל ש"פומלו" פינק לנו את הבית עם ניחוח נהדר.

מחיר: 39.99 שקלים לבקבוק של 100 מ"ל.

להשיג ב: ללין.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
Baobab collection/מערכת וואלה!, צילום מסך

פלטינום

שם: Baobab collection, פלטינום.

ניחוח: מזכיר ריח של בושם איכותי לגבר. לפיכך, אם הגבר שלך צריך לחזור מהעבודה, לא מומלץ שתרססי את ה"פלטיניום" כהפתעה עבורו, הוא עוד עשוי לחשוב שאת מנהלת איזה רומן מהצד. בתוך הספרון הקטן שנמצא באריזת הבושם נכתב תיאור על המתכת פלטינה שעל שמה הוא קרוי - נסו אתם למצוא את הקשר בין פלטינה לבושם.

מבחן הזמן: עמיד ויציב לאורך זמן. (אם מחיר שכזה, רק חסר שהוא לא יחזיק מעמד).

עיצוב הבקבוק: רציני עם פאסון. עיצובו בהחלט מעיד על כך שהוא נועד לתצוגה וחשיפה בבית. הוא לא ממש פוטוגני בתמונות ולכן שווה לראות במציאות במה דברים אמורים.

מחיר: 690 שקלים לבקבוק של 500 מ"ל, 220 שקלים עבור משאבת ספריי.

להשיג ב: בבלעדיות בבית העיצוב RUGINE, מונטיפיורי 46 ת"א.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
עלי זהב של "סבון של פעם"/מערכת וואלה!, צילום מסך

עלי זהב

שם: "עלי זהב", סבון של פעם.

ניחוח: מתוק. לא כל כך מתאים לחום יולי-אוגוסט שצפוי לפקוד אותנו בקרוב, ומומלץ להמתין עם ריסוסו לחודשים הקרים יותר. אך מאחר שמדובר במהדורה מוגבלת, שווה לרכוש את הבקבוק, לנצל את יופיו החיצוני ולהשתמש בו בשעת הצורך.

מבחן הזמן: בושם מרוכז ודומיננטי ולכן מחזיק מעמד לאורך זמן.
עיצוב הבקבוק: מזכיר בקבוק וויסקי קטן מקריסטל. בהחלט יכול להיות מונח על אחד המדפים בבית או בנישה, ככה סתם בשביל הדקורציה. גם בבר המשקאות הוא ישתלב לא רע. החברה מגדירה אותו כ"כמפיץ ריח יוקרתי ומשכר", לגבי הריח היוקרתי זה נתון לדיון, אך בכל הנוגע לעיצוב הבקבוק בהחלט נסכים עם תיאור זה. בשל כך הוא יכול להתאים גם כמתנה לחנוכת בית.

מחיר: 189 שקלים לבקבוק של 250 מ"ל.

להשיג ב: סבון של פעם.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

פריחת התפוז

שם: "פריחת התפוז", ל'אוקסיטן.

ניחוח: הבשמים לבית ל'אוקסיטן ברוב המקרים אינם מאכזבים. מדובר בריחות עמידים ואיכותיים (צרפתים נו). אך למרות שבושם "פריחת התפוז" מבטיח ריח מתקתק של תפוח מוזהב, בשטח הוא דווקא מריח כמו נרקיסים בשיא פריחתם. לא שיש לנו משהו נגד נרקיסים והריח דווקא מאוד מרענן ונעים, אבל תפוז זה לא.

מבחן הזמן: מספיקות שתי התזות לאוויר והבושם המרוכז והעמיד ישרת אתכם לשלוש השעות הקרובות.

עיצוב הבקבוק: חביב. משאבת הספריי בהחלט מוסיפה למראה הצרפתי של הבושם.

מחיר: 126 שקלים לבקבוק של 100 מ"ל.

להשיג ב: חנויות רשת ל'אוקסיטן ובאתר החברה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully