וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חלום אמריקאי

ביתם של האדריכל מורן פלמוני והשחקנית ליליאן ברטו במושבה האמריקאית, מתכתב עם הסביבה ההיסטורית בלי לנקר עיניים. הצצה לפרויקט "בתים מבפנים"

אבי כהן

ביתם של האדריכל מורן פלמוני והשחקנית ליליאן ברטו, שנפתח לקהל במסגרת פרויקט "בתים מבפנים", הוא חלק ממבנה ייחודי שתכנן פלמוני. המבנה, שממוקם במושבה האמריקאית בתל אביב, מתכתב עם הסביבה ההיסטורית באמצעות מרפסות קטנות, גג משופע עם קרניז רצועות עץ ומראה שקט שאינו מפואר או מנקר עיניים. במבנה 8 דירות דופלקס, התחתונות נהנות מגינה נעימה ואינטימית והעליונות מגג מרווח. בדומה לחיצוניות המבנה, ביתם של פלמוני וברטו, מתוכנן ומעוצב בצבעוניות וקווים שקטים, המעניקים נינוחות מקסימאלית לדיירים. מאחר שלא נותרו מקומות פנויים לסיור בבית בסוף השבוע, זו ההזדמנות היחידה שלכם להציץ פנימה.

פרויקט "בתים מבפנים" בחסות חברת "ניקול", יוצא לדרך בסוף השבוע הקרוב (ה-7-8 במאי) זו השנה הרביעית, ויאפשר לכם הצצה לבתים הייחודיים, המשרדים הנחשבים, מבני ציבור וממשל, בתי תפילה והגינות המיוחדות בתל אביב. הבשורה המשמחת ביותר היא - שהכל בחינם.

ההורים שביניכם ישמחו לשמוע שבסוף השבוע הזה לא תצטרכו לשבור את הראש במה להעסיק את הילדים, הודות לפעילויות נוספות שהפרויקט מציע לקטנטנים בנושאי בנייה, אקולוגיה ועוד. חלק מהסיורים והפעילויות מצריכים הרשמה מראש באתר.

בר הופמן 6, המושבה האמריקאית, תל אביב.

צילום: אבי כהן
עריכה: רן צימט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully