וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צר לנו

הצצה נוספת לפרויקט בתים מבפנים. והפעם - ביקור בבית ברוחב 3 מ' בלבד בשכונת הדר יוסף בתל אביב

אבי כהן

הבית שתכנן אהד יחיאלי בשכונת הדר יוסף, אשר יפתח לקהל במסגרת פרויקט "בתים מבפנים", הוא אחד הבתים הצרים בתל אביב. הבית מדגים כיצד ניתן לייצר ממשטח קטן ובעייתי חלל מגורים נעים ונוח למשפחה שמתגוררת בו ומרשים ביופיו האדריכלי. רוחבו של הבית 3.85 מ' (ברוטו) ואורכו 17 מ', יש בו חלונות רק בחזיתות והוא מזכיר בעיצובו את הסגנון היפני העכשווי, כשהשטח הקטן הוא המאפיין העיקרי. הבית הצר נבנה על בסיס יחידת דיור סוכנותית משנות ה-50 והוא הבולט ביותר על רקע הבתים הישנים שסביבו.

פרויקט "בתים מבפנים" בחסות חברת "ניקול", יוצא לדרך בסוף השבוע הקרוב (ה-7-8 במאי) זו השנה הרביעית, ויאפשר לכם הצצה לבתים הייחודיים, המשרדים הנחשבים, מבני ציבור וממשל, בתי תפילה והגינות המיוחדות בתל אביב. הבשורה המשמחת ביותר היא - שהכל בחינם.

ההורים שביניכם ישמחו לשמוע שבסוף השבוע הזה לא תצטרכו לשבור את הראש במה להעסיק את הילדים, הודות לפעילויות נוספות שהפרויקט מציע לקטנטנים בנושאי בנייה, אקולוגיה ועוד. חלק מהסיורים והפעילויות מצריכים הרשמה מראש באתר.

קהילת ביאליסטוק 11. שכונת הדר יוסף.
5 סיורים ל-15 משתתפים בלבד, על בסיס כל הקודם זוכה. אין צורך ברישום מוקדם. שישי, ה-7 במאי, 12:00, 13:00, 14:00, 15:00, 16:00.

צילום: אבי כהן
עריכה: בת גולן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully