וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אירועי עיצוב שאסור לפספס

הזדמנות להציץ לבתים של אחרים, בתים אקולוגיים בשדרות רוטשילד ויריד למשפצים - אירועי העיצוב הבאים עלינו לטובה

בתים בשדרה

בתכנית האמנותית: במסגרת חודש איכות הסביבה, בנק הפועלים עורך תערוכת קיימות ואחריות חברתית המציגה את הבית הירוק של העתיד, בעיצובם של מעצבים ואמנים מהשורה הראשונה. הפסל פיליפ רנצר, האדריכל ד"ר יוסי קורי, המעצבת האקולוגית ברג'יט קרטייה ועוד, יציגו מיצבים תלת ממדיים של בתים בגודל 1.5 מ' עשויים מחומרים עמידים במיוחד. כל מיצב מדמה בית מגורים, חד/ רב קומתי, הכולל בתוכו רעיון אקולוגי של שימוש בחומרים ממוחזרים, שיטות אקולוגיות בבניית הבתים ותפיסות ירוקות בעיצוב הבית, במטרה לחשוף את המבקרים לחשיבותו של הנושא ולדרכים המגוונות להתמודד עמו.

איפה: שדרות רוטשילד, תל אביב.

מתי: 25.4-8.5

בתים ומבטים

בתכנית האמנותית: תערוכה המיועדת לכל מי שבונה בית חדש או מתכנן לשפץ את הקיים. במסגרת התערוכה יוצגו החידושים, הטכנולוגיות והחומרים של מאות חברות העוסקות באינסטלציה, פנג שוואי, עיצוב פנים, חשמל, בנייה ירוקה ועוד. מרכזי ייעוץ, שיהיו פזורים בנקודות שונות בחל התערוכה, יעניקו הסברים ויענו על שאלות המבקרים בנושאים השונים. לרציניים שביניכם - מומלץ להגיע עם תכניות בנייה.

איפה: גני התערוכה, אולם 1

מתי: 26-29.4 שעות פתיחה: שני – חמישי 11:00-22:00
מחיר כניסה: 35 שקלים.

בתים מבפנים

בתכנית האמנותית: סוף שבוע מרתק המאפשר ביקור מציצני בבתים פרטיים, מעוצבים וייחודיים הפזורים ברחבי תל אביב. במסגרת הפרויקט, שנערך זו השנה הרביעית ברציפות, המבקרים ייהנו מסיורים עירוניים, ייחשפו למבנים בעלי ערך ארכיטקטוני, יאזינו להסברים מפי האדריכלים שתכננו אותם וישתתפו בסדנאות שונות כגון, סדנת צילום ארכיטקטורה, סדנת שימור (התנסות בטכניקות שימור של טיח, פסיפס, ציורי קיר) ועוד. לחלק מהפעילויות יש להירשם מראש באתר הפרויקט.

איפה: ברחבי העיר תל אביב לרבות יפו והשכונות הצפוניות.

מתי: 7-8.5

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה

עוצב בישראל

בתכנית האמנותית: חשיפה של הישגי העיצוב הישראלי העכשווי של חברות ומפעלים שונים בשנתיים האחרונות. בתערוכה יוצגו כ-200 עבודות בתחומי העיצוב התעשייתי, עיצוב גרפי, מיתוג, עיצוב אריזות ועיצוב תכשיטים. ועדת מעצבים בכירים תבחר את העבודה המצטיינת מבין כל העבודות שיוצגו בתחום העיצוב התעשייתי, שתזכה את מעצביה בפרס ע"ש התעשיין יצחק כדורי ז"ל בסך של 20,000 שקלים על מצוינות בתחום העיצוב התעשייתי. בנוסף, יתקיימו כנסים דיונים והרצאות בנושאים שונים כמו: חינוך לעיצוב, מצב תעשיית העיצוב בארץ, הזדמנויות של תעשיית העיצוב המקומית ועוד.

איפה: האנגר 20, נמל תל אביב.

מתי: 26.5-12.6 שעות פתיחה: ראשון- חמישי 11:00-22:00. שישי 09:00-16:00 . שבת- 11:00-22:00

ועידת ישראל לאדריכלות ועיצוב

בתכנית האמנותית: 70 משרדי אדריכלים ומעצבים מהמובילים בישראל, יציגו את עבודותיהם המציינות את הישגי האדריכלות והעיצוב בישראל לשנת 2010. במסגרת אירועי הוועידה, יוענקו הפרסים לזוכים בתחרות "אות העיצוב" (מבין אלף עבודות שהוגשו השנה לתחרות), יושק גיליון "יום הולדת שנה" למגזין האדריכלות Dumos ישראל ותיפתח תערוכה של חברות מסחריות להצגת חידושים בתחום העיצוב, בנייה והשיפוץ.

איפה: היכל התרבות בתל אביב.

מתי: 27.5 שעות פתיחה: 12:00-22:00.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully