וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טן בוהמר ועזרי טרזי מרצים במוזיאון העיצוב

ליה פן

18.4.2010 / 15:38

מעצבת הנעליים מרלוס טן בוהמר ומעצב עזרי טרזי יערכו במהלך אפריל הרצאות במוזיאון העיצוב החולון, במסגרת סדרת "מפגשים עם מעצבים"

מוזיאון העיצוב חולון יקיים סדרת הרצאות בשם "מפגשים עם מעצבים", במסגרתה יתקיימו במהלך חודש אפריל מפגשים עם המעצבים מרלוס טן בוהמר והפרופ' עזרי טרזי.

המפגש הראשון ייערך ב-22 באפריל עם טן בוהמר, מי שנחשבת היום לאחד הכוחות העולים בעולם העיצוב, ונודעת בזכות עיצובי הנעליים הפרובוקטיביות ומלאות ההשראה שלה. טן בוהמר, בעלת תואר מאסטר מהרויאל קולג' בלונדון, מעצבת נעליים מופשטות וחדשניות, שהן תוצר של ניסויים וניסיונות בתחום האמנות והטכנולוגיה. עבודותיה של טן בוהמר הוצגו בגלריות ומוזיאונים ברחבי העולם והמפגש עמה יתקיים בשיתוף המרכז לאמנות חזותית ירושלים – JVCA.

המפגש השני בסדרה ייערך ב-27 באפריל עם המעצב, התיאורטיקן והמחנך עזרי טרזי, שכיהן כראש התכנית לעיצוב תעשייתי בבצלאל בשנים 1996-2004. גוף העבודות הנרחב של פרופ' טרזי כולל פרויקטים של עיצוב תעשייתי, עיצוב ניסויי, מיצבי עיצוב, תכניות חינוכיות, אוצרות וכתיבה בנושאי תיאוריה של עיצוב. בהרצאה "הוראות שימוש?" יתעסק טרזי במתח בין שימושיות ותפקוד בעיצוב עכשווי ובשאלת מקומו ותפקידיו החברתיים והתרבותיים של המעצב.

המפגש עם מרלוס בן טומר ייערך ב-22 באפריל בשעה 18:00; המפגש עם עזרי טרזי ייערך ב-27 באפריל בשעה 18:00. מחיר כניסה: 35 שקלים. הרשמה מראש בקופות המוזיאון (מספר המקומות מוגבל) טל: 073-2151500. המחיר להשתתפות במפגש כלולה במחיר הכניסה למוזיאון (לאותו יום).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully