וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עושים בכאילו

רווקים שלא מתכווננים לארח בפסח וגם לא ממש בעניין של ניקיון שימו לב: 10 טיפים כנגד 10 מכות מצרים לבית שרק יראה נקי

מכיוון שלא לכולם יש את הסבלנות להתכופף ולהבריש את הפאנלים, או לחילופין את הכסף הדרוש כדי לשלם למנקה, אספנו מספר טיפים פרקטיים וקלים על מנת שתוכלו בקלות לסדר, לארגן ולנקות ובכל זאת לתת לבית מראה מושקע.

המיטה, סלע קיומו של חדר השינה, מושכת את מרב תשומת הלב ולכן משליכה על מראה החדר כולו. לכן, חשוב שתקפידו – גם אם אתם לא נמנים עם אלו שמחליפים אחת לשבוע את המצעים - למתוח וליישר אותם; ואם כבר טרחתם והקדשתם שנייה מזמנכם לסדינים, תנו גם איזה ניעור או שניים בזמן המתיחה. כל עוד המיטה מאורגנת פיקס, גם זוג נעליים סורר במרכז החלל לא יהווה מטרד.

מגבונים לחים הם מוצר חובה בביתם של אלו שלא מבקרים באופן קבוע במדפי מוצרי הניקוי ובודקים מה התחדש בתחום המרתק של סבוני הכלים. במקום דלי מים, מטלית, מגב וחומר ניקוי, אפשר פשוט להעביר ויש קליל עם מגבון לח. בכל זאת, אם הוא טוב מספיק לטוסיק שלכם, הוא ראוי גם לשולחן הפורמייקה בסלון, מושב האסלה, הברז במטבח או הרצפה במסדרון.

במקום לנער את השטיחים, לטאטא ולהבריק את האריחים – פעולה שעלולה לגזול שעות של זמן יקר - לכו על ניקוי יבש והשתמשו בשואב אבק. הוא אולי מרעיש קצת, אבל זו הזדמנות טובה להתכונן להופעה של מטאליקה. שואב מיני המשוטט בעצמו ברחבי הבית ומסתדר מבלי שתכוונו אותו, יכול להיות מתנה שימושית עבורכם לכבוד החג.

ובכן, הגענו להארדקור: האסלה וכיור המטבח, שנחשבים לאזורים המזוהמים ביותר בבית. על אף שתחזוקה שוטפת שלהם היא לא סיבוב בגיטאר הירו, קחו בחשבון שאם הם יישארו נקיים תצליחו לעשות את הרושם שכל הבית שלכם מתוקתק. בקבוק אקונומיקה בסמוך לאסלה יחסוך לכם את העבודה.

קירות מתקלפים ומוכתמים הם עניין די שגרתי בדירות רווקים, אבל חלונות מטונפים הם טרן אוף די רציני. השפרצה של חומר ניקוי מיוחד וניגוב עם עיתון ישיבו את כבודו האבוד של הקיר המלוכלך ויעניקו לבית מראה נקי יותר. על הדרך לא יזיק אם תעברו גם על המראות.

אם קשה לכם לעבור על הרצפה עם מטלית טבולה במרכך כביסה - ובואו נודה בזה, זה יכול להיות די קשה - רססו את אחד הבשמים האהובים עליכם. התוצאה זהה. הפעולה הרבה יותר קלה ופשוטה.

כלים חד פעמיים יכולים להיות הברקה עבור אלו שנוהגים לצבור ערימות אינסופיות של כלים. בתום השימוש הכל הולך לפח בחבילה אחת יחד עם השאריות.

אין צורך לנקות את כל כמויות האבק שמצטבר בספרייה ועל המדפים. מה שכן, על המקומות הגלויים לעין, כמו הטלוויזיה, כדאי להעביר מטלית לחה פעם ב.

לרענון מראה תנור הנירוסטה, המקרר ושאר מכשירי החשמל שבמטבח טבלו מטלית במעט מאוד שמן תינוקות – יש דירות רווקים רבות שבהן הוא מצרך הכרחי גם כך - והעבירו על המכשירים למראה מבריק וחדש.

זכרו: סדר הוא מראית עין בלבד. גם כאשר הניקיון אינו בשיאו הקפדה שטחית על סדר הופכת את הבית למקום נעים יותר. אם אין לכם את הכוחות לעמוד ולקפל את כל הבגדים בארון, לא חובה; העיקר שלא יישארו בחוץ. הכניסו אותם אפילו מגולגלים וזכרו: מה שלא רואים לא יודעים!

  • עוד באותו נושא:
  • נקיון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully