וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תן דחיפה

שכחו מהערסל הפושט שהתנדנדתם בו בחופשה בגואה - ערסלים מעוצבים מ-190 עד 45,000 שקלים

זוכרים כמה כיף היה לישון בערסל בחופשה בתאילנד? או את הלילות החמים בהם קראתם ספר תוך כדי נדנוד קל בגואה? הערסלים הם כבר מזמן לא בגדר פינוק לחופשה אסקפיסטית בלבד, אלא פריט שאפשר וכדאי לתלות בגינה או במרפסת לשעות של רביצה עם בקבוק בירה, ספר טוב או סתם נמנום נעים בין ערביים. מקורם של הערסלים מגיע אי שם מעבר לים, במרכז אמריקה. המקומיים היו זקוקים למתקן שיאפשר להם לישון מבלי שימצאו את עצמם מחובקים בבוקר עם נחש ארסי או נאבקים בחיית טרף מסוכנת. הפתרון - התרוממות מהקרקע ושכיבה בין שמיים וארץ. עם הזמן, הערסל הפך למצרך מבוקש בקרב מטיילים, ולאחרונה גם עולם העיצוב מוצא בהם עניין. הנה כמה ערסלים חדשים - חלקם יתאימו למרפסת קטנה או חצר צנועה במושב, וחלקם לא יביישו את הגינה הכי מפונפנת בכפר שמריהו:

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ערסל "טרזן" של המעצב אריק בן שמחון. החל מ-26,000 שקלים/מערכת וואלה!, צילום מסך

חיה רעה

אם אתם לא צמחונים ואין לכם בעיה עם עור של חיות, ערסל "טרזן" הוא בהחלט פינוק אמיתי (אם כי מחירו פחות). מדובר בערסל זוגי מרופד בפרוות פרה בגווני חום - לבן, בעל בסיס עץ צבוע לבן, שהושק לראשונה בתערוכת הרהיטים במילאנו 2009.

לאן מתאים: בעוד שבדרך כלל נהוג לתלות ערסלים בטבע, בגינה או במרפסת, "טרזן" דווקא מיועד לפנים הבית, וכמו שאתם רואים רצוי שיהיה בית גדול, מרווח ומושקע. מה גם שהוא עלול להיהרס כליל אם תתלו אותו במרפסת.

מחיר: החל מ 26,000 שקלים.

להשיג: אצל אריק בן שמחון.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ערסל מדגם DYNING של איקאה. 199 שקלים/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ערסל מדגם GRENO של איקאה. 295 שקלים/מערכת וואלה!, צילום מסך

תוצרת שבדיה

במידה ויוצא לכם להגיע לסניף החדש של איקאה בראשון לציון, מבלי שיש לכם באמת מה לקנות - כדאי לכם לבדוק את אגף הערסלים. ברשת השוודית מציעים שני סוגים של ערסלים: DYNING שעשוי פוליאסטר ו-GRENO שעשוי 100% כותנה. אם יש לכם שתי ידיים שמאליות ומעדיפים להימנע מלהרכיב את מוצרי איקאה בעצמכם, אל חשש - הערסלים פשוטים מאוד לתלייה, בעזרת לולאות פלדה. נקודת זכות נוספת שניתן לזקוף לזכותם של הערסלים השוודים - שניתן לכבס אותם במכונת הכביסה.

לאן מתאים: גינה פרטית (בתנאי שיש לכם שני עצים), פיקניקים, טרקים ושאר טיולים.

מחיר: 295 שקלים לדגם GRENO ו-199 שקלים לדגם DYNING.

להשיג: איקאה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ערסל של RUGINE. החל מ-45,000 שקלים/מערכת וואלה!, צילום מסך

להשוויץ בו

ערסל נוסף שלא יבייש את הסלון המושקע ביותר נקרא PETUNIA לקולקציית VISIONNAIRE. הוא מגיע עם רצועות תומכות לגוף במידות סבירות למדי, כדי שחלילה לא תחליקו תוך כדי התנדנדות, וכרית ראש לנוחות מקסימלית. הערסל כמובן לא נתלה על התקרה, אלא מוחזק באמצעות מוטות אלומיניום יציבים.

לאן מתאים: את הערסל הזה לא קושרים לגזע עץ, הוא לא מיועד לטרקים ביערות הגשם, אלא לסלון שיכול להרשות לעצמו ערסל בשווי של רכב קטן.

מחיר: החל מ 45,000 שקלים (תלוי בבד או בעור הנבחר).

להשיג: בית העיצוב RUGINE.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ערסל בד של הרמוני. 109 שקלים/מערכת וואלה!, צילום מסך

הרמוניה מושלמת

אל דאגה. לא כל הערסלים היום מעוצבים או מתחכמים, מצאנו גם את הערסלים הפשוטים והסטנדרטיים שאפשר לקשור לעצים וסתם להרביץ סיאסטה בטבע, לרקע ציוץ הציפורים. אלו עשויים בדרך כלל מבדי כותנה קלועים ומגיעים במגוון צבעים. רק בדקו בחנות את האורך של הערסל המבוקש שלא תיאלצו לשבת בערסל שלכם במקום לשכב בניחותא.

לאן מתאים: גינה, טרקים ופיקניקים.

מחיר: 109 שקלים. להשיג: בית העיצוב "הרמוני"- ירושלים.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ערסל כיסא ננדו. 390-520 שקלים במשתלות הסוכה/מערכת וואלה!, צילום מסך

פשוט ולא יקר

אם אתם מתעניינים בערסל אסלי, שנעשה במתכונתו הראשונית - חפשו את אמדו. מדובר באומן ויצרן ערסלים מאל סלבדור, שגר כיום בישראל. הוא הגיע מכפר קטן שמסורת הקליעה של הערסלים נשמרת בו כבר מאות שנים. אמדו עוסק במלאכה מגיל 6, הוא מיומן בה היטב ומשלב בערסלים שהוא מייצר בעבודת יד, אמנות עתיקה יחד עם פיתוח של חומרים חדשים. אמדו קולע דגמים שונים של ערסלים וביניהם גם כיסאות תלויים שנחשבים אבולוציה משודרגת לערסלים. אלו נקראים "ננדו", על שם הכפר שממנו אמדו מגיע.

לאן מתאים: לגינה, למרפסת, לחדר הילדים, לפיקניקים ולטרקים.

מחיר ל"ננדו": 390-520 שקלים.

להשיג: במשתלות הסוכה – בית ירוק, כפר אז"ר.

  • עוד באותו נושא:
  • ערסלים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully