וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתנגבים בפחמים

"ספדה" משיקה קולקציית אביזרים לחדר הרחצה, בלי שמות של מעצבים ידועים אבל עם חומרים מאוד מפתיעים

חשבתם פעם לצאת מהמקלחת נקיים ורעננים ולהתנגב במגבת פחם? או לנעול כפכפים המפרישים שמנים אתריים שיפנקו לכם את כף הרגל? בבית העיצוב "ספדה" המתמחה בכלים סניטריים, הבינו שכדי למשוך ולרגש את הלקוחות הם זקוקים לקולקציה חדשה, מפתיעה ובעיקר כזו שתעורר שאלות.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אביזרי אמבטיה מתוך קולקציית אביב 2010 של ספדה/מערכת וואלה!, צילום מסך

ספדה הוקם בשנת 85' על ידי יעל ומשה ספדה, ובנה את שמו בזכות מוצרי האמבטיה והחיפויים שיובאו על ידי הזוג ספדה באופן בלעדי. בית העיצוב, שממוקם מול נוף כחול בנמל תל אביב, מעוצב בסגנון שמשקף את טעמה האישי של יעל – שקט ונקי. למרבה ההפתעה, לא מצאנו אפילו פריט אחד של מעצב ידוע ומוכר בחנות, ומאחר שכיום כל בית עיצוב שמכבד את עצמו מתהדר בלפחות פריט או שניים של מעצב מפורסם, לא יכולנו שלא לתהות ולשאול את יעל מה פשר החוסר זה? יעל - שאינה חדשה בתחום - לא היססה והסבירה שבזכות הבחירות הייחודיות של המוצרים המיובאים הם אינם זקוקים למעצבים ידועי שם שיאדירו את המותג.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מגבות מכותנה בתוספת אבקת פחם לנטרול ריחות/מערכת וואלה!, צילום מסך

את הפריטים בקולקציית האביזרים המשלימים לאמבטיה החדשה של ספדה, ייבאו הבעלים באופן אישי מחנויות שונות. יעל מגדירה אותה כ"בעלת אופי יפני, אוורירית וקלילה במיוחד", והיא כוללת כמה חידושים שטרם נראו כאן; אחד מהם הן מגבות עשויות סיבים שנארגו בטכנולוגיה מתקדמת התורמת לספיגות מקסימאלית. בנוסף, ישנם כפכפים יפניים עשויים עץ ארז בשילוב עור או בד קנבס. עץ הארז עשיר בשמנים אתריים המופרשים לכף הרגל ומרככים אותה בכל נעילה. אם תהיתם כמונו כמה שמן הכפכפים יכולים להפריש ולכמה זמן יחזיקו - יעל מציינת שגם אחרי מספר חודשים השמן אפקטיבי. מאחר שהקולקציה טרייה, אין לנו עדיין הוכחה ממשית לכך. גולת הכותרת של הקולקציה היא ללא ספק מגבות עשויות כותנה בתוספת של אבקה המופקת מפחם. כן, קראתם נכון - פחם. מסתבר שלחומר השחור והמפויח (שרגיל לקבל מקום של כבוד במנגלים ביום העצמאות), יש איכויות של ספיגת ריחות לא נעימים. המגבות מגיעות בצבע אפור כהה בלבד, ובספדה מבטיחים שהצבע אינו דוהה גם אחרי 300 כביסות ואינו מכתים את העור.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
כפכפים יפניים המפרישים שמנים אתריים לכף הרגל/מערכת וואלה!, צילום מסך

חוץ מהחידושים הטכנולוגיים המפתיעים ניתן למצוא בקולקציה סבוניות, כפפות סיליקון לרחצה, מגבות משי בשילוב כותנה רכה במיוחד המגיעה מאזור האיים ההודים ומגבות כותנה אורגנית שנקטפה באופן ידני ונותרה בגווניה הטבעיים ללא התערבות של חומרים כימיים. לכל המגבות בקולקציה יש תפר מיוחד במסגרת הנקרא "קדר", שמבטיח שהמגבת לא תפרם בכביסה ותחזיק מעמד גם אחרי כביסות רבות.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
חלוקי מגבת מתוך הקולקציה החדשה/מערכת וואלה!, צילום מסך

ונסיים בטעם של עוד, בקרוב תפתח בספדה מחלקת חיפויים וריצופים שתציע דגמים התואמים את המגבות של הקולקציה החדשה, ותאפשר לכם ליצור חדר רחצה בסט קומפלט. ואם מתחשק לכם להגיע ולהתרשם מבית העיצוב מבלי לפתוח את הארנק, גם זה מומלץ במיוחד - מה כבר יכול להיות רע במקום ששוכן על הים?

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מגבות פיקה מתוך הקולקציה החדשה/מערכת וואלה!, צילום מסך

מחירים:

נעלי עץ ארז במידות מדיום ולארג' 590 שקלים
מגבת פיקה 1.40x1.00 מ' 271 שקלים
מגבת בשילוב פחם 1.00x1.40 מ' 372 שקלים
מגבת מכותנה אורגנית 1.40x1.00 מ' 407 שקלים

להשיג ב: ספדה - האנגר 1 תל אביב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully