וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ועדת קישוט

קישוטים יכולים לשדרג את הגינה, אך בוא בעת להפוך אותה למצועצעת ולא אסתטית. וואלה! בית יוצאת להגנת הגינה

הסרטים "ללכת עד הסוף" ו"אמלי" החזירו את גמדי הגינה לתודעה. בשניהם היחסים הטעונים שפתחו עמם בעליהם הפכו אותם לטריק קולנועי, שנועד להבליט את האקסצנטריות של הדמות לה הם שייכים. אם גם לכם יש גמדים, או כל קישוט גינה אחר, אל בהלה; אנחנו לא מנסים לומר שאתם תימהוניים, חלילה. מה שכן, יכול להיות שהפטיש הקטן שלכם עושה את האפקט ההפוך ובמקום לשדרג את הגינה האהובה, מכער אותה. במידה ויש באמתחתכם אחד מהקישוטים הבאים כדאי שתעצרו רגע לקרוא, תעשו טוב-טוב חושבים, ואולי אפילו תצאו נשכרים.

גמדי גינה

למי מתאים: לסובלים מחסך באגדות ילדים, שרוצים לעצב את גינתם באווירה ילדותית ועליזה במיוחד.

למה כן? מה רע באגדות ילדים? הגמדים יכולים להוות תוספת צבעונית ועליזה שלא תלויה בשום עונה, לצד הירק שופע בגינתכם, ריהוט הגן והערסל שתליתם.

למה לא? הגינה נראית כמו גן ילדים חסר כל שיק בעליל, או גרוע מכך כמו תפאורה של עיבוד בית ספר יסודי לסיפור של האנס כריסטיאן אנדרסן. מה גם שיש את התנועה ל"שחרור גמדי הגינה", הכוללת פעילים שחומסים את הגמדים, משחררים אותם לחופשי ועלולים לגנוב גם את הגמד האהוב (והיקר, יש לציין) שלכם.

פעמוני רוח

למי מתאים: חובבי שאנטי באנטי שחזרו לא מזמן מהטיול בהודו, או כאלה שמאמינים כי הפעמונים יביאו לביתם אנרגיות חיוביות ויגרשו את השליליות.

למה כן? הרבה יותר נעים לשמוע את הצליל שמפיקים הפעמונים הקטנים שנוקשים זה בזה מאשר את צופרי המכוניות שבחוץ, ואם השכלתם לרכוש פעמונים ייחודיים עם אמירה עיצובית, ההנאה כפולה.

למה לא? בכל משב של רוח קלילה, בין אם רוח חורפית או בריזה קיצית, הפעמונים יצלצלו ולא יתנו לכם רגע של שקט. אם אתם זקוקים לדממה כדי לקבל השראה או סתם להירגע, הפעמונים הם ממש לא הקישוט שכדאי שתתלו בגינה. תשאירו אותם לויפאסנות במדבר יהודה, שם ממילא אף אחד לא מדבר, או כקישוט מעל מיטות של תינוקות.

דחלילים

למי מתאים: אלה שעדיין מאמינים שהצבתם בגינה תרחיק ותפחיד את הציפורים שמאיימות לנקר להם בצמחיה.

למה כן? התקנת דחליל בחצר תגרום לכם להרגיש כאילו אתם חיים בכפר פסטורלי, או חווה מרוחקת. חוץ מזה, מי יודע? אולי אצלכם בגינה יקרה הנס והדחליל באמת ירחיק את הציפורים.

למה לא? למה להציב בגינה בובה בלויה ולא מושקעת חבושה בכובע קש מרופט? הרי היא מכערת את הגינה, ומה כבר אתם מגדלים בגינה שאתם צריכים להגן עליה מפני ציפורים? חוץ מזה, הם נורא מפחידים.

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady

שבשבות

למי מתאים: חזאים בהתהוות, המתעניינים בתרחישי מזג האוויר ומחכים בקוצר רוח לסיום מהדורת החדשות. אז מתחיל האקשן האמיתי.

למה כן? לא ממש מצאנו סיבה נורמאלית להצבת שבשבות בגינה. אם בכל זאת אתם מתעקשים לשים שבשבות בגינה, הניחו אותן בזהירות בלילה, כששאף אחד לא רואה, ובאור הראשון של בוקר העלימו אותן.

למה לא? השבשבות הרי מסתובבות בכל משב רוח קליל ולא מעידות באמת על מצבו של מזג האוויר. מה גם שלא ממש קיימות שבשבות עיצוביות מרשימות. על פי רוב הן נראות כקישוטים פשוטים וילדותיים שלא ממש מחמיאים לירק שמסביב.

מזרקות

למי מתאים: פנטזיונרים שרוצים ליצור בגינתם הפרטית תחושה של טיול קולטורה אירופאי. איך אומר מערכון מפורסם עם סקרלט ג'והנסון בסאטרדיי נייט לייב? "אם אתה רוצה שאנשים יחשבו שאתה מיליונר, שים קצת מזרקות ומפלים בתוך הבית".

למה כן? באמצעות המזרקה תוכלו לשדל את האורחים שלכם בגינה להטיל כמה מטבעות לתוכה ולעשות קופה על חשבונם.

למה לא: מזרקות אבן מתאימות במיוחד למקומות ציבוריים, או גני אירועים שלא הייתם מאחלים לאויבכם הגדולים ביותר להתחתן בהם. זה למה. בנוסף, קול פכפוך המים בגינה הפרטית עלול לגרור אתכם לשירותים בתדירות גבוהה יותר.

פסלים

למי מתאים? שוחרי אמנות קלאסית.

למה כן: באמת, למה?

למה לא: מה זה פה, הלובר?

  • עוד באותו נושא:
  • גינה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully