וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רק לא על המקרר

פעם זה משפחה, פעם אוטו ולפעמים פרחים - אם תתלו את כל הציורים שהילד מביא מהגן, תגלו בסוף שאתם גרים בג'ימבורי. מה עושים עם כל היופי הזה?

כן, זה נכון. הילד שלכם הוא דה וינצ'י הצעיר, רק שהגננת לא יודעת את זה עדיין. הוא מצייר הכי יפה בגן והיחסים בינו לבין הגואש זה משהו שהעולם חייב לדעת עליו. ובכל זאת, זו לא סיבה למלא את הבית בכל שרבוט שהננס מביא איתו מהגן, מרשים ככל שיהיה – כך תשמרו על בית מעוצב, עם ציורים של הילד, אבל מבלי להרגיש שאתם חיים בג'ימבורי .

החיים במסגרת

את הציורים המוצלחים במיוחד של הילדים, שניכרים בהם אמירה וחידוש, והם מעידים על התפתחות של הקטן, אפשר לאגד ביחד ולמסגר במסגרת גדולה במיוחד לכדי קולאז'. קולאז' יצירתי מסוג זה יתאים לתלייה על כל קיר בבית, בתנאי שבאמת בחרתם בפינצטה את היצירות המובחרות, ולא בקשקושים חסר משמעות.

מתחת לצלחת

ילדים עויינים לאוכל, אפשר לנסות לפתות לגשת אל השולחן בעזרת פלסמיינטים שהם בעצמם ציירו. קחו מספר ציורים מובחרים של הילדים כמספר בני המשפחה בבית, גשו לחנות צילום וצפו כל אחד מהם בלמינציה קשיחה. כך בכל פעם שמתיישבים לאכול, הילדים ושאר בני הבית יוכלו ליהנות גם ממה שיש מתחת לצלחת ולא רק ממה שהיא מכילה.

לסבא מזל טוב

שמירת היצירות בקלסר בתוך שרוול ניילון היא שיטה פופולארית, באמצעותה ניתן להקדיש לכל ילד קלסר משלו, ולשמור את העבודות לפי סדר כרונולוגי, עם תוספת של תאריך בצד. כדי שהקלסרים לא ייערמו על גדותיהם אפשר להשתמש בהם בתור כרטיסי ברכה, בימי הולדת של בני משפחה וחברים, חגים או כל מאורע אחר.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו

להציל את הקיר

אם גם לילדכם יש פטיש לקשקש על הקירות, אבל לכם פחות, השתמשו בציורים מהגן כתחליף לוונדליזם. הקדישו קיר אחד בחדר הילדים (הקיר הכי קטן?) ותלו עליו את כל העבודות, ללא הגבלה. באיזה שהוא שלב, הקיר היצירתי יהפוך לקדוש ביותר בבית, ויהיה מושא לגאווה בפני כל אורח. ברגע שהעומס בקיר עולה על גדותיו אפשר בהחלט לזרוק את הציור הוותיק ביותר, בלי רגשות אשם.

אוצר של ממש

אם הגעתם למצב שבו אתם חייבים להיפטר מחלק נכבד של היצירות, אבל רוצים למנוע סצנה של ילד היסטרי, שנשכב על הרצפה בצריחות מחאה, מומלץ להיפרד מהן בצורה יצירתית ומכובדת. ארגנו באחד מסופי השבוע "תערוכת אמנות" שתכלול את כל היצירות אותן אתם מתכננים לזרוק. הזמינו משפחה וחברים, וחשפו בפניהם בפעם האחרונה את העבודות. במהלך התערוכה הנוכחים מוזמנים לקחת איתם את אשר אהבו, ולכל העבודות שנותרו בסיום התערוכה אמרו יפה שלום ולא להתראות.

על דיסק

לאלו מכם שנהנים מעודף של זמן פנוי, סבלנות ועצבים, ניתן לסרוק את ערמות הציורים ולשמור אותם על גבי דיסק וכך להפטר מהיצירות המקוריות. שמירת הציורים על גבי הדיסק לא רק תעשה לכם סדר בבית, אלא גם תשמור ותגן על מראה של יצירה מקורית שעלולה להתבלות ולהיהרס עם השנים. מה גם שתוכלו לצפות בהם בקלות ובמהירות על גבי המחשב, מקרן טלוויזיה ואפילו על גבי המסך

על המחברת

הציורים יכולים להיות תחליף יצירתי וזול (תקציבית) עבור מחברות או ספרים של הילדים. באמצעות עטיפת טפט שקופה ניתן להדביק את היצירות ככריכות שונות, וכך להעניק להן מראה מקורי ואישי. עתה הן ישמשו גם כסימן זיהוי נפלא, במקום לכתוב את השם על מדבקה טרחנית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully