וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרסומות סמויות

אודי שרבני

26.2.2010 / 9:14

אודי שרבני ממשיך לשוטט בדירות שהוא לא מכיר. הפעם הוא נקלע לביתה של מישהי שאוהבת פרסום. לפחות את של עצמה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

דירת קרקע זה פירצה לגשמי גנבים; צריך לבוא לראות אותה ביום חורפי, כובע גרב על ראשך. לבדוק סורגים (אבל גם סורגים של גשם), לבדוק חלונות נמוכים (אבל גם אדן חלון משתחצן לסגירה), לבדוק הגבהה מאדמה בוצית (אבל גם הגבהה מאדמה בוצית). דפקתי על דלתה ביום חורפי.

****

כבר ממזמן הוא טוען ש'גשם זלעפות' לא משוייך טוב. לדעתו, זו הפנייה שצריך לשייך לסוג פנים, הבעה. נניח כך-
היא פתחה את דלתה עם פנים זלעפות. ובכל זאת הוא חייך.

אומנם הוא איחר, אבל בחיוכו לא רצה לגמד את איחורו, אלא סתם חייך. הוא נכנס אל ביתה וחסך מעצמו את זה. הוא לא רצה לקנות כלום.

הכל היה פרוס מדי, אפשרותי מדי, יורד לדקויות מדי. אם הדירה שלה הייתה אי בודד, היא הייתה לוקחת את הדירה שלה. יש בה הכל. הדירה שלה הייתה פריט אספנים משל עצמה, שבתוכה פרטים שרק לה יש.

הוא ביקש כוס מים. מהברז.

המים זולעפו אל הכוס והיא הגישה לו את זה. נדמה היה שהיא מאסה בכך שרק לה יש את אותם דברים. הוא חשב על זה שבביתו שלו יש דברים שלכולם יש. זה הרגיע אותו.

על שולחן הסלון היה נר ריחני שלא הודלק אף פעם. ריחו (וניל? קוקוס? קינמון?) נשמר לעצמו. תמונה מוזמנת מאתר מכירות שהיא בנתה לעצמה, חיכתה לתלייה. חלוק שעליו רקום "חלוק זה יתפורר מיד עם לבישתו", נח על וו דלת האמבטיה, ערימות דיסקים סגורים, מנויילנים, מסודרים בסדר מופתי בתוך ארגז מקרטון, לכולם אותה עטיפה; מספר הטלפון שלה. על הארגז רשום בטוש שחור "עבו?ר: אליי". תחתיות כוסות הקפה שלה היו ערומות, נעלי האסיקס שליד מיטתה היו עם סוליות נקיות, הספרים היו ללא תוכן. רק דפים ריקים. אפשרויות של.

****

מישהו נכנס לבית של מישהי. פניה זלעפות. היא מראה לו את כל מה שיש לה. הוא מסתובב, מסתכל, שותה כוס מים מהברז (לזה, היא לא הייתה מוכנה), היא מחכה שהוא ייקח משהו, אבל הוא לא.

הוא משער שאם הייתה עליה כתבה באחד העיתונים, היא הייתה גונבת כמה עותקים מבית הקפה כי זה שלה. הוא מצידו היה פותח את זה בעמוד הנכון ומשאיר את זה פזור. הרי זה תפקידן של הכתבות; להרוויח מקריאתם של האחרים, לא לשמור אצלך בגלל שזה שלך.

הוא הבין שהוא נמצא בבית שכולו פרסומות סמויות. ישנן סדרות טלוויזיה שהדברים פזורים שם אל תת המודע של הצופה. פה זה לאורחים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
  • עוד באותו נושא:
  • נקיון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully