וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

FW: אולי תזמין לנו מקום?

החלטנו ללכת רחוק עם הפנטזיה לוולנטיינז: 5 מקומות הבילוי הכי מעוצבים ורומנטיים בעולם. מומלץ לשלוח לינק לבן/בת הזוג

יש לכם בדיוק ארבעה ימים כדי להתאפס על עצמכם ולקנות מתנה ראויה ומקורית לאהוב/ת לבכם לכבוד הוולנטיינז. עזבו אתכם מהתירוצים הקבועים בנוסח "זה חג נוצרי ואנחנו יהודים. למה שנחגוג אותו?", או "זו מלכודת קפיטליסטית שגורמת לכולם כל שנה לקנות שטויות שהם לא באמת רוצים או צריכים" – הרי זה ברור וידוע שבן זוגכם (ובעיקר בנות זוגכם – בוא נודה רגע באמת) – מצפים למשהו. והמשהו הזה הוא לא מתנה חסרת שיק, כמו תחתון תחרה אדום או זיפו עם חריטה בנוסח "איי לאב יו", אלא משהו קצת יותר מושקע. וואלה! בית שוטטה לאחרונה ברחבי הגלובוס ואספה עבורכם 5 מקומות בילוי רומנטיים במיוחד, אבל חשוב מזה - בעלי אמירה עיצובית מובהקת, שיקית ומלאת סטייל (אנחנו הרי לא יכולים בלי זה). החשבון, אגב, ממש לא עלינו.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
רחבת הקרוונים על גג מלון "גרנד דדי" בקייפ טאון/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הקרוון הרומנטי בעיצוב טרייסי לי לינץ'/מערכת וואלה!, צילום מסך

לדביקים

שם: מלון גרנד דדי
איפה: קייפטאון, דרום אפריקה
מי עיצב: טרייסי לי לינץ', דקורטורית מקייפטאון המגיעה לעיצוב פנים מתחום האמנות ונבחרת מעצבים מקומיים

אם אתם רוצים אינטימיות מוחלטת, לבלות יחד מבלי שאף אחד יטריד אתכם, גם לא שירות חדרים - הקרונות המעוצבים הממוקמים על גג מלון "גרנד דדי" בקייפטאון הם בדיוק מה שאתם צריכים. מדובר ב-7 קרונות שעוצבו על ידי 7 מעצבים שונים, כסוויטות קומפקטיות ואטרקטיביות, הכוללות בתוכן מטבחון קטנטן, פינת ישיבה ומיטה מרווחת. כל אחד מהקרונות עוצב בהשראת נושא כלשהו, כמו זהבה ושלושת הדובים, ג'ון לנון ויוקו אונו ותרבות אפריקאית. הקרוון הרומנטי מכולם, עוצב על ידי לינץ' בהשראת בודואר של אישה צרפתייה מהמאה ה-19. לינץ', שמאוהבת באגדות ילדים, הופכת כל חלל לסוג של אגדה, באמצעות שימוש בפריטי טקסטיל מגוונים, שעל חלקם היא מציירת וחלקם מתהדרים בסוגי תפירה שונים. במקרה הזה היא בחרה להשתמש בעיטורי תחרה ואיורי לנז'רי על הרצפה והתקרה, המעניקים תחושה של ירח דבש ורדרד ומפנק.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
שפת הבריכה במלון מונדריאן בסאות' ביץ'/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
חדר במלון מונדריאן/מערכת וואלה!, צילום מסך

למשקיענים

שם: מלון מונדריאן
איפה: סאות' ביץ', מיאמי
מי עיצב: מרסל וונדרס

אין ספק שכדי לבלות את הוולנטיינס במלון חמישה כוכבים, שעל עיצובו אמון אחד ממעצבי העל, תצטרכו לשבור תכנית חיסכון. אבל אם כבר לשבור קופת חיסכון – אז על זה. מרסל וונדרס ההולנדי, שנחשב לאחד מהמעצבים הנחשבים והפופולאריים כיום, סיפר כי השאיפה שלו במלון מונדריאן הייתה ליצור מראה שישווה תחושה מהאגדות "כאילו היה טירתה של היפיפייה הנרדמת". וונדרס ביצע זאת באמצעות נגיעות דומיננטיות של פריטים אדומים, בדים מתנפנפים וחדר נעים ורגוע לאוהבים. בונוס נוסף: המלון ששוכן לחופו של האוקיינוס, מציע לאורחיו, בין יתר הפינוקים, סירה פרטית למקרה שיתחשק שייט רומנטי בשעת לילה מאוחרת.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הלובי במלון בוסקולו במילאנו/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הספא במלון בוסקולו/מערכת וואלה!, צילום מסך

לפיינשמקרים

שם: מלון בוסקולו אקסדרה
איפה: מילאנו, איטליה
מי עיצב: איטלו רוטה, אדריכל איטלקי יליד מילאנו

כנראה שלא הספיק לה להיות אחת מבירות עולם האופנה, האמנות העיצוב והאדריכלות, מילאנו הייתה חייבת לסדר לעצמה אטרקציה נוספת למשוך תיירים; מלון בוסקולו אקסדרה. המלון, הממוקם במבנה מתחילת המאה ה- 20 בעיר, מעוצב בסגנון מקסימליסטי, צבעוני וססגוני, ואף חדר בו אינו דומה לחדר אחר. רוטה, שמתמחה בשחזור מבנים כמו ארמונות ומוזיאונים, ויוצק בהם את עיצובו המודרני והעכשווי, עיצב את המלון כשיר הלל לעיצוב האיטלקי, המתכתב עם עיצוביו של המעצב המקומי גיו פונטי (שאחראי בין היתר על הוצאת מגזין "דומוס" לאדריכלות ועיצוב). גולת הכותרת במקום היא ללא ספק הספא, שממוקם במרתף המבנה, ומעוטר בבועות מתכתיות וקירות מפוסלים, שיגרמו לכם להרגיש כאילו נכנסתם לעולם פנטסטי.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מסעדת Vertigo Moon and Grill Bar בבנקוק/מערכת וואלה!, צילום מסך

לחובבי האקסטרים

שם: Vertigo Moon and Grill Bar
איפה: בנקוק, תאילנד
מי עיצב: ארכיטרב דיזיין - סטודיו יפני לאדריכלות המתמחה בעיצוב חללים ציבוריים

עזבו אתם מבנג'י ורפטינג, חובבי האקסטרים שביניכם חייבים להגיע למסעדת "ורטיגו גריל אנד מון בר" בנקוק. המסעדה, שממוקמת בקומה 61 במלון "באניין טרי" שבנגקוק, נחשבת לאתר הבילוי הגבוה ביותר באסיה ומאפשרת תצפית פנורמית של העיר התוססת. העיצוב המעודכן והרומנטי של המסעדה, מאפשר לסועדים בה להרים כוסית לחיי אהבתם ולהרגיש בעננים (תרתי משמע). לסובלים מפחד גבהים מומלץ כמובן לוותר על התענוג.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
חנות הקונספט של גודייבה בטוקיו/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
קירות נוטפים שוקולד בחנות של גודייבה/מערכת וואלה!, צילום מסך

לסכרינים

שם: חנות קונספט שוקולטייר, גודייבה
איפה: טוקיו, יפן
מי עיצב: Wonderwall – סטודיו לעיצוב פנים ביפן, שהוקם ב- 2000 על ידי מאסימיצ'י קטימה. הסטודיו מתמחה בעיצוב חללים מסחריים, מסעדות ברים ומשרדים, ביפן ומחוצה לה, ומאופיין בעיצוב מפתיע ובלתי שגרתי שבדרך כלל מתבטא בקירות (כשם הסטודיו)

בונבוניירות זה נחמד והכל, אבל אם אתם מחשיבים את עצמכם אניני טעם ושוחרי שוקולד אמיתיים, שכנעו את בני או בנות זוגכם לעלות על טיסה לטוקיו ולקחת אתכם לחנות הקונספט החדשה של גודייבה בעיר. הקירות בחנות המתוקה מדמים טיפות של שוקולד נמס המטפטף מהתקרה, שיעוררו את בלוטות טעם שלכם עוד לפני שלקחתם את הביס הראשון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully