וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החדר האינטימי שלו

דניאל זילברברג

9.2.2010 / 16:29

המעצב התעשייתי המצליח אריק לוי הקים אתר אישי שמציע לצד ארוניות בצורת איברי מין, תמונות משפחתיות ומתכון לבורקס. מדור 'אתר בנייה' משוטט ברשת

שם: ariklevy.fr

ז'אנר: האתר השבוע עוסק באמן, קולנוען ובראש ובראשונה מעצב רהיטים, פרקטיים, דקורטיביים ואמנותיים כאחד – אריק לוי.

כתובת: http://www.ariklevy.fr/domain

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
גופי תאורה של אריק לוי/מערכת וואלה!, צילום מסך

רקע

האתר של אריק לוי, מעצב ממוצא ישראלי שחי ועובד בפריז כבר 20 שנים, מגוון ממש כמו עבודותיו. לוי (46), יליד תל אביב, עבר לפריז לאחר שהתאהב ברקדנית צרפתייה, נשאר כדי להגשים את חלומו ולהפוך למעצב, ושיחק אותה בענק. לוי התחיל את דרכו בסטודיו לעיצוב גרפי, עבר ליפן לעצב רהיטים, חזר לאירופה ועיצב תפאורות לאופרה ולמחול. לבסוף, פתח סטודיו משלו במרכז פריז, סטודיו אריק לוי, שם הוא מתמקד בעיצוב תעשייתי – בדגש על רהיטים וגופי תאורה, שזיכו אותו בתהילה בינלאומית.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
סדרת ארוניות confessions: כוס, תחת וזין/מערכת וואלה!, צילום מסך

לוי טוען שהעולם עוסק באנשים, לא בשולחנות וכיסאות, ואם לשפוט זאת לפי הצלחתו, נדמה שהוא ידע בדיוק עם איזה אנשים להתחבר. בעשור האחרון לוי הפך למותג אקסקלוסיבי - עבודותיו נמכרות רק בחנויות יוקרה ומוצגות בתערוכות עיצוב ואמנות ברחבי העולם. לוי השיק לאחרונה שתי סדרות שזכו לתהודה עולמית. הראשונה – קבוצת של רהיטים, ביניהם שולחנות קפה, שרפרפים, ארוניות, שידות ספרים, מדפים, וכלי בית שעוצבו בהשראת סלעים. השנייה - סדרה של שלוש ארוניות שנקראת confessions המוצגת כעת בגלריה Slott בפריז. כל ארונית בסדרה עוצבה בהשראת איבר אינטימי בגוף האדם ואף קרויה על שמו: זין, כוס ותחת. מי שמתכנן להגיע לפריז בשבוע הקרוב עוד יוכל להספיק לראות אותן בתערוכה שנסגרת בשבוע הבא.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אגרטל מסדרת הסלעים החדשה/מערכת וואלה!, צילום מסך

מה בפנים

הדבר הכי מסקרן באתר (מעבר לסקירת העבודות הקונבנציונאלית), הוא המימד האישי שבו הוא עוצב ונערך, שיוצר תחושה של בלוג יותר משל אתר רשמי. מקריאת קורות חייו נוצר הרושם שמדובר במולטי-טאלנט. מעבר לרהיטים והחפצים שעיצוב, האתר מספק הצצה לתמונות שצילם, החל מצילומים אישיים ומשפחתיים, ועד לצילומים של מסעות, נופים ואגסים מיובשים. נוסף לכך ישנה רובריקה של צילומים מתערוכות ומייצגים בהם השתתף בעבר ובהווה, המוכיחים גם הם אין הקשר הבלתי נפרד בין חייו האישיים של לוי לבין עבודתו. כמו למשל בתערוכה שלו ב-love counts בה מוצגים בין השאר כיסאות, כורסאות ומנורות לצד תמונות של אביו. שימו לב במיוחד לתערוכות המוצלחות שלו ב-Leclaireur, ו-feel before you see ולעבודה שלו ברובריקת installations; עשרות כיסאות אדומים שנתלו בחוטים מהתקרה כמו שנדלייר תעשייתית עצומה שנמצאת בבר צרפתי בשם Publicis Drugstore.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
שנדלייר מכיסאות הפוכים בבר הצרפתי Publicis Drugstore/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ארונית וכורסאות של לוי/מערכת וואלה!, צילום מסך

אקסטרה

התוספת הכי מעניינת באתר של לוי הם סרטונים קצרים שיצר. הסרטים לא קשורים בהכרח לעבודתו כמעצב תעשייתי, אך מאפשרים הכרות טובה יותר עם עולמו וחושפים את הגולש לתחומי העניין הרבים שלו, שמעובדים ושזורים בעבודותיו. באחד מהסרטונים תוכלו לראות את לוי שר עם אוזניות, בסרטון נוסף תוכלו לראות חיבוק אוהבים בן 6 דקות ובאחר תקבלו מתכון לבורקס.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
צילומים אישיים של לוי מתוך סדרה שנקראת DNA/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
צילום של בית קפה פריזאי/מערכת וואלה!, צילום מסך

קשר ישראלי

זורם בדם.

משלוחים

אין.

  • עוד באותו נושא:
  • אריק לוי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully