וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תפתח חלון

בין אם אתם מעשנים אקטיביים או פסיביים - אין סיבה שהבית שלכם יסריח מסיגריות. טיפים לתחזוק בתים מעושנים

גם אם אף אחד מבני ביתכם לא מעשן ובסך הכל פתחתם שולחן לחברים בערב הדחה בבית "האח הגדול", סביר להניח שלפחות אחד מהנוכחים יעכיר לכם את האוויר. לשלוח אותו לעשן בחוץ זה אמנם פתרון שרבים נוטים לאמץ, אבל כשמדובר בימים קרים של השנה, הפתרון עלול להוציא לכם שם של מארחים אנטיפתים. כדי לצאת בסדר עם החברים ולמנוע מהסלון שלכם להראות ולהריח כמו מאפרה, קבלו כמה טיפים:

שלא תריחו כמו יד חרוצים

אם הריהוט בסלון שלכם עשוי מבד, מומלץ לכסות אותו בסדינים שאינם בשימוש או שמיכות דקות שיגנו עליו שמא יראה ויריח כמו ספה במועדון במתחם יד חרוצים. אם בכל זאת מתחשק לכם להראות לכולם את הספה המעוצבת שרכשתם לאחרונה מבלי לכסות אותה, שיטה נוספת להתגבר על ריחות העשן היא לטבול מברשת שערות קשות בקוקטייל של מים עם מעט חומץ, ולהבריש את הבד היטב. סלון מעור לא יסבול כלל בסביבת מעשנים, מאחר שאינו נוטה לספוג את הריחות ולכן אין צורך לכסות אותו, מקסימום להעביר עליו מגבון לח לתחושה מרעננת.

בלי חורים בשטיח בבקשה

כדי שהשטיח שלכם יישאר שלם ושעיר, הקפידו להצמיד למעשנים מאפרות, כדי שחלילה לא ייפול להם אפר על השטיח. בזמן אמת הדבר לא יראה כאסון גדול, אבל כבר ביום שלמחרת תוכלו להבחין בחורים קטנטנים, שלא יחמיאו למראה הכולל של הסלון. במקרים כאלה רצוי למלא את החורים בצמר דומה ולא להותיר את השטיח במראה מוזנח ומקריח. לתחזוק יום יומי של שטיח בסביבה מעושנת, רצוי לפזר עליו סודה לשתיה, כשעתיים לפני כל שאיבה.

לרסס את הווילון

וילונות הם אחד הפריטים שסופגים יותר מכל ריח של פיח ועשן. לכן, בין אם אתם מעשנים בבית, או לחילופין גרים בסמוך לכביש ראשי, מומלץ לכבס את הוילונות אחת לשלושה חודשים, לפי הוראות הניקוי המצוינים על הוילון. ביומיום מומלץ לרסס את הוילונות עם מטהרי אוויר מיוחדים למוצרי טקסטיל, כך ייכנס נינוח נעים הביתה עם כל משב של רוח. התרסיסים שנמצאים אצלכם בשירותים על הניאגרה ממש לא מומלצים למשימה מהסוג הזה, מאחר שהם לא מיועדים למוצרי טקסטיל ועלולים לגרום נזק לבד.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה

גם החתול יכול לעזור

כל הפחתה של עשן בבית מבורכת, וגם לזה מצאנו עבורכם טיפ - מלאו את המאפרות בשכבה דקה של שבבי פחם, בטוח נשאר לכם משהו מיום העצמאות אשתקד. גם סודה לשתייה תעשה את העבודה ואם יש לכם חתול בבית - הסתדרתם. מסתבר שקורט מהחול של מיצי בתחתית המאפרה, יכול לחולל פלאים. רצוי שתיקחו אותו ישירות מהשקית ולא מהארגז של מיצי, כדי שלא תיתקלו בהפתעות לא נעימות.

תרגיעו עם הבושם

לפני שאתם רצים לרסס את הבית עם בושם אחרי כל סיגריה שהודלקה, פתחו את החלונות ואווררו את הבית. לא שיש לנו משהו נגד מקלחות צרפתיות אבל כשמדובר בבית, פתיחת החלון הוא פתרון חסכוני והרבה יותר בריאותי. בלי קשר לעשן הסיגריות, גם הסינים שדוגלים בפנג שואי ממליצים לפתוח את החלונות בתדירות גבוהה ולאפשר כניסתן של אנרגיות חדשות הביתה (לתשומת ליבו של הדייר ארז מבית האח הגדול). אם יש לכם במקרר כמה פירות הדר, גרדו מהם את השכבה העליונה של הקליפה ובשלו אותה במים חמים. ריח ההדרים שיתפשט בבית יפיג את ריח העשן ליום יומיים. במידה והמקרר שלכם ריק, גם בישול של תבלינים ריחניים כמו קינמון, אגוז מוסקט ופלפל אנגלי יעשו את העבודה. ואיך אפשר בלי להזכיר נרות ארומטיים שיתרמו כמובן לעניין, ועל הדרך יצרו לכם אווירה רומנטית בבית.

ונסיים בגימיק

מתוך כל המאפרות המעוצבות והמסוגננות שיש בשוק, מצאנו עבורכם מאפרה חרוצה ששואבת עשן ומצמצמת את החשיפה שלו למעשנים, האקטיביים והפסיביים. המאפרה מצוידת במנוע קטן וחזק של פילטר השואב את עשן הסיגריות ומונע ממנו להתפזר באוויר. השואב הקטן מופעל באמצעות 2 סוללות ומגיע עם פילטר אחד שמספיק לאלף שעות של שאיפה. בנוסף, המאפרה מעוצבת כמכונית קטנה ובהחלט יכולה להתאים כמתנה מקורית לאהובכם או אהובתכם המעשן/ת בחג הוולנטיינס הקרוב.

  • עוד באותו נושא:
  • סיגריות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully