וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

על גג העולם?

מסיבת סילבסטר על גג הבניין - רעיון כביר או מתכון לכאב ראש (ולא בגלל ההנגאובר). אתם קובעים

(אילוסטרציות: shutterstock)

עלו לגג (אפרת בראשי)

מסיבת סילבסטר על הגג של בניין המגורים היא הדבר החכם ביותר שתוכלו לפרגן לסגירת העשור. מה גם שהיא יכולה בהחלט להיות הזדמנות מצוינת לעשות סולחה עם השכנים, להכיר אותם אם עדיין לא ממש טרחתם לעשות היכרות ולהתגבש לרגל השנה החדשה. בנוסף, למסיבת גג יתרונות מרובים שלא ניתן להתעלם מהם: במקום להתלבט מה ללבוש לרגל המאורע אפשר פשוט לזרוק על עצמכם משהו נוח במיוחד ולנעול את נעלי הבית המפנקות שלכם. במקום להיתקע בפקקים ולקבל את העצבים, מה יותר פשוט ונעים מעלייה של כמה מדרגות, ואם יש לכם מעלית – אז בכלל. שלא לדבר על ההמתנה מחוץ למועדון בקור או ההתחככות בין המוני חוגגים מיוזעים ומסריחים מאלכוהול שלא באים לכם טוב. בואו לא נשכח את התפריט שמתייקר ומרקיע לשחקים בערב החגיגי הזה?! ומה יותר טוב מארגז משקאות שרכשתם במבצע בסופר שליד הבית?!

עם כל הכבוד לסילבסטר ויש כבוד, לא צריך לעשות ממנו סימפוזיון, אפשר לחגוג אותו בקטנה על הגג, עם מספר מצומצם של אנשים שאתם מכירים ואוהבים, להרים כוסית לשנה האזרחית ולהתנשק עם יקיריכם בחצות הליל מבלי להיות מוקף בכל עם ישראל. אז לקראת העשור החדש, תעשו לעצמכם טובה רצינית, הצטיידו בכמה שטיחים, כיסאות נוחים ופופים ועלו לגג לחגוג ולתצפת מלמעלה על אלו שתרים אחר מסיבה שווה כמו שלכם.

רדו מהגג (ליה פן)

לפני שאתם רצים על הרעיון ה"גאוני" של לארגן מסיבה על גג הבניין בערב הסילבסטר, תשאלו את עצמכם טוב טוב – אתם באמת צריכים את כאב הראש הזה? הציפיות שיש לאנשים ממסיבות סילבסטר הן גבוהות מהרגיל. הדרישות הרגילות של מוזיקה טובה, אלכוהול איכותי וקהל יפה הופכות הרבה יותר גבוהות כשמדובר בלילה שסוגר להם את השנה ופותח להם דלת להתחלה חדשה: כולם מחכים למסיבת השנה, כזאת שתתעלה על כל המסיבות הגרועות בהן בילו במהלך השנה ואולי אף תנחית עליהם את אהבת חייהם כמה דקות לקראת הנשיקה הגורלית בחצות. ופה מדובר במסיבת הסילבסטר שסוגרת את העשור – השתגעתם?! מה גם, שתמיד קיים הסיכון שגם אם הרמתם את מסיבת השנה, השקעתם בדי ג'יי הכי שווה בעיר, קניתם רק קוניאקים וודקות משובחות ועיצבתם חלל שנראה לפחות כמו סטודיו 54 – יגיח איזה זקן טרחן מלמטה ויאיים לסגור את המסיבה.

אם כל זה לא שכנע אתכם שעדיף להימנע מהזוועה, דמיינו את הניקיונות שמצפים לכם למחרת כשאתם מחוקים מאלכוהול וכל מה שאתם רוצים זה לשכב על הספה, לשתות מיץ תפוזים, לבהות במסך ולהודות לאלוהים שאתם יכולים לפתוח את השנה החדשה במנוחה. אז תחסכו מעצמכם את הסיוט הזה, צאו למסיבה במועדון או בביתו של פראייר אחר ותפתחו את השנה החדשה בראש מלא באלכוהול – ולא במחשבות על מה לעזאזל אתם עושים עם הדו"ח על הרעש שקיבלתם מהמשטרה.

  • עוד באותו נושא:
  • סילבסטר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully