וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החורף בחזית

וואלה! בית מכריזה מלחמה על הקור ומציעה לכם פריטים שיחממו את הבית והאווירה בעונה הגשומה

סופסוף ובשעה טובה הוא הגיע. היום הוא היום הרשמי לתחילת העונה הקרה (אפילו אם נדמה שאביב בחוץ) וגם אם אתם סובלים מדכדוך קל למראה אפרורי של השמיים, תודו שאין עונה מפנקת ממנה; כזו שגורמת לכם להתכרבל עוד קצת במיטה ולהתענג על ספל של סחלב חם כשהגשם מתדפק על החלון. אם בכל זאת קשה לכם להתמודד עם הקור, הנה כמה הצעות לחימום האווירה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מושב לעיסוי וחימום האחוריים של ד"ר גב ב-549 שקלים/מערכת וואלה!, צילום מסך

אם אתם מבלים שעות ארוכות מול המחשב, סביר להניח שמלבד האצבעות שמשוטטות על המקלדת ונמצאות בתנועה מתמדת, שאר חלקי הגוף קופאים מקור. במקום להדליק תנור ספירלה, מפזר חום או מזגן שיבואו לידי ביטוי בחשבון החשמל, ד"ר גב מציעים מוצר חדש של מושב לכיסא לחימום האחוריים. שמו של המושב הוא "טמפ" ויש בו פונקציה של עיסוי, הפועלת על ידי מנוע רטט עם מערכת חימום.

מחיר: 549 שקלים.

להשיג ב: רשת חנויות ד"ר גב.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מתקן לחימום מגבות של אלוני. החל מ-2,900 שקלים/מערכת וואלה!, צילום מסך

במקום לוותר על המקלחת בגלל שקר לכם ביציאה ממנה, הכי פשוט שתתאבזרו במחממי מגבות - אין פינוק גדול מלצאת מהאמבטיה ביום חורפי ולהתנגב במגבת שחוממה מראש. תשלובת אלוני מציגה סדרה חדשה של מחממי מגבות של VOGUE (תוצרת אנגליה), הפועלים על מערכת החימום הביתית, שבהחלט עושים חשק להיכנס למקלחת.

מחיר: החל מ-2,900 שקלים.

להשיג ב: רשת חנויות אלוני.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
בקבוק מים חמים עם כיסוי פרוותי. 49,90 שקלים בללין/מערכת וואלה!, צילום מסך

אם אין לכם בן/בת זוג, כלב או חתול שיחממו לכם את המיטה לפני השינה וסדין חימום נשמע לכם מעט מסוכן, למה שלא תנסו בקבוק מים חמים? ברשת חנויות "ללין" תוכלו למצוא בקבוקי מים חמים מפנקים עם כיסוי פרוותי המעוטרים בפונפונים. הבקבוקים יכולים להוות תחליף חמים לדובי, או להקל על בעיות גב לאלו מכם שסובלים מהם.

מחיר: 49.90 שקלים.

להשיג ב: רשת חנויות ללין.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
כרבולית של איקאה ב-159 שקלים/מערכת וואלה!, צילום מסך

אלו מכם שיושבים שעות ארוכות מול מסך הטלוויזיה וצופים באדיקות במתרחש בבית "האח הגדול", יכולים לחמם את האווירה (למרות שהנוכחות של אלירז בהחלט עושה את זה) עם כרבולית עבה ומפנקת. באיקאה מציעים כרבוליות שונות, שעשויות מצמר עבה בעבודת יד ומבטיחות חימום ונעים.

מחיר: 159 שקלים.

להשיג ב: איקאה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
קמין של חברת GODIN ב-8,650 שקלים/מערכת וואלה!, צילום מסך

אם בא לכם להשקיע החורף הזה באמצעי חימום משודרג שגם מעוצב בסטייל, חברת הקמינים הצרפתית GODIN יצאה בקולקציה של קמינים קטני מידה בסגנון וינטג' הנקראים Le Petit. הדגמים שבסדרה שומרים בעיצובם על המבנה הצינורי המאפיין את הקמינים הרגילים ומוצעים בשילוב אמייל בצבעים, שחור, ורוד,ירוק, תכלת ג'ינס וחום ובצורות הסקה עץ או גז.

מחיר: 8,650 שקלים.

להשיג ב: ברפמן GODIN - הגדוד העיברי 6 תל אביב.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מגש אוכל למיטה. 489 שקלים בסוהו/מערכת וואלה!, צילום מסך

אם אתם מתחילים את יום העבודה שלכם מאוחר, עובדים מהבית או בדיוק התחיל סוף שבוע סוער ובא לכם להתפנק במיטה ולא לצאת ממנה, רצוי שתצטיידו במגש אוכל למיטה. בסוהו מוצעים מגשים של החברה האיטלקית GUZZINI שבהחלט יכניסו קצת רומנטיקה לחורף הזה.

מחיר: 489 שקלים.

להשיג ב: רשת חנויות סוהו.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
סיר ברזל לקדירה. החל מ-300 שקלים ב-4שף/מערכת וואלה!, צילום מסך

עם סדרות המרקים שיש היום בסופרמרקטים אתם לא חייבים בהכרח לדעת לבשל מרק איכותי, אבל כדאי שתחזיקו סיר טוב בעזרתו תוכלו לחמם את המרק ולעשות רושם על האורחים. בחנות 4שף המתמחה בציוד למטבח תוכלו להשיג לעצמכם סיר איכותי שילווה אתכם לעוד חורפים רבים.

מחיר: החל מ-300 שקלים.

להשיג ב: רשת 4שף.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מרקיה של איי די דיזיין ב-24.90 שקלים/מערכת וואלה!, צילום מסך

ואיך אפשר לשתות מרק מהביל מבלי להצטייד במרקיות שוות ללגימה? ברשת חנויות איי די דיזיין מציעים מרקיות עם איורי קומיקס חביבים שיכניסו הרבה צבע לחורף האפרורי.

מחיר: 24.90 שקלים.

להשיג ב: רשת איי די דיזיין.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully