וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כיבוש החלל

דניאל זילברברג

15.12.2009 / 15:32

אחרי שעיצבה בוטיקים ותערוכות של איב סן לורן, המעצבת הצרפתייה נטלי קרינייר זכתה בתפקיד הנחשק של עיצוב חללי מוזיאון הלובר באבו דאבי - מדור "אתר בנייה" עם עוד אתר עיצוב שווה במיוחד

שם: agencenc.fr

ז'אנר : אתר של סטודיו צרפתי לעיצוב בשם Agnece NC, שמתמקד בעיצוב פנים של גלריות, בוטיקים, תערוכות ומסעדות בעיקר באירופה. לאחרונה החברה התחילה לעבוד גם עם לקוחות פרטיים.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
תערוכה של איב סן לורן בפריז/מערכת וואלה!, צילום מסך

רקע

הסטודיו והאתר הוקמו על ידי המעצבת הצרפתייה והקוקטית נטלי קרינייר, שמתמחה בעיצוב חללים ביצירת אור טבעי ושימוש רב עשיר של צבעים. אחת ההתמחויות שהסטודיו פיתח לעצמו היא עיצוב של חללי תצוגות אופנה, בין אם בבוטיקים יוקרתיים כמו של איב סן לורן, או עיצוב חלונות ראווה. השנה הסטודיו agence NC (שנקרא כך על שם המייסדת) קיבל את הפרויקט הנחשק של עיצוב חללי הפנים של מוזיאון הלובר באבו דאבי שעתיד להיפתח ב-2012.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
דירה בפריז/מערכת וואלה!, צילום מסך

מה בפנים

האתר מורכב ממרבד של תמונות קטנות דרכן אפשר לנווט אל כל אחד מהפרויקטים שנעשו על ידי הסטודיו בשנים האחרונות. הגלישה באתר נעשית על ידי גרירת העכבר בין התמונות ולחיצה על הפרויקט בו רוצים להתמקד. עם הלחיצה על הפרויקט, נחשפת סדרה שלמה של תמונות מהמקום. באתר ישנם מעל 100 פרויקטים, מספר מדהים לנוכח העובדה שהסטודיו הוקם על ידי אישה אחת לפני 7 שנים בלבד.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
סניף של Galerie Sentou - רשת חנויות יוקרה בפריז/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
תערוכה על הזרמת אום כול תום בפריז/מערכת וואלה!, צילום מסך

אחד הדברים שבולטים לעין מסקירה כללית של העבודות, הוא שקרינייר קשורה באופן מיוחד לתצוגות, תערוכות וחנויות של איב סן לורן, אותם היא מעצבת באופן תדיר מהיום בו הוקם בסטודיו. בנוסף, היא עיצבה את החלל של agnes – בוטיק נחשב בפריז, וגם את Galerie Sentou רשת חנויות יוקרה צרפתייה. למרבית העבודות של קרינייר יש מכנה משותף אחד ויציב – היא תמיד משחקת עם האור הטבעי, בין אם על ידי הדבקת תמונות על החלונות שמשנות את כמות האור ואת אופן השתקפותו בתוך החלל, דרך שינוי סוגי החומר דרכו האור משתקף, ועד לשימוש במראות ובמחזירי אור אחרים למיניהם שהופכים משטחים לתלת ממדיים, משנים את תפיסת העומק של החלל והופכים את החוויה לכמעט אורגנית, בהתחשב בעובדה שמדובר בתעתוע אלקטרוני.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
בוטיק Agnes/מערכת וואלה!, צילום מסך

אקסטרה

באתר ישנן רובריקות מסוימות בהן ניתן לראות את תהליך העבודה על שלביו השונים; החל מהחלל העירום ועד ליצירת הקונספט הברור של החדר. בפני הגולש נפתחת האופציה להפשיט את החלל ולהתחיל אותו מחדש כדי ליצור מרחב שונה בתכלית. אם כי, לאלו מכם שמתכוונים לנסות את זה בבית – לא מובטחות תוצאות מרהיבות כשלה.

תערוכה של איב סן לורן. אתר יצרן
חנות של איב סן לורן/אתר יצרן

הקשר הישראלי

לא נמצא - אולי מוזיאון ת"א יחליט שמתאים לו איזה שינוי אווירה?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully