וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טקס פרסי האופנה הבריטים

גלי רבינק

10.12.2009 / 23:30

ג'ורג'יה מיי ג'אגר זכתה בפרס דוגמנית השנה ודוגמנית העל קארן אלסון, נפלה מהבמה בגובה מטר וחצי - טקס פרסי האופנה הבריטים שהתקיים אמש (רביעי) בלונדון

ג'ורג'יה מיי ג'אגר לאחר שהוכתרה כדוגמנית השנה בטקס פרסי האופנה הבריטים 2009. Stuart Wilson, GettyImages
ג'ורג'יה מיי ג'אגר/GettyImages, Stuart Wilson

בתואר דוגמנית השנה זכתה ג'ורג'יה מיי ג'אגר, בתם בת ה-17 של מיק ג'אגר ודוגמנית העבר ג'רי הול, שישבה בקהל ומשם עודדה את ביתה בזמן הענקת הפרס. ג'אגר, בעלת השפתיים הבשרניות והרווח בשיניים שמשווים לה מראה פתייני א-לה ברידג'יט בארדו, הספיקה בתקופה הקצרה בה היא מדגמנת לככב כפנים של "האדסון ג'ינס" ובקמפיין לחברת ורסצ'ה לעונת אביב-קיץ 2010. כשנשאלה ע"י המגזין הבריטי "גרזיה" מי עיצב את השמלה הענוגה שהיא לובשת, הודתה בחיוך טינאייג'רי שאתמול בלילה היא עדיין לא ידעה מה תלבש לטקס ופתרה את דילמת ה"אין לי מה ללבוש", בכך שהתגנבה לבית של אחות הגדולה ולקחה מהמלתחה שלה את השמלה היפה הזו שעיצבה ויויאן ווסטוד (שכבר נלבשה בעבר).

כריסטופר ביילי ופרס 'מעצב השנה' שהעונק לו בטקס פרסי האופנה הבריטים 2009. Stuart Wilson, GettyImages
כריסטופר ביילי/GettyImages, Stuart Wilson

כריסטופר ביילי, בן ה-38, המעצב הראשי והמנהל האמנותי של המותג 'ברברי', התקשה אמש למחוק את החיוך. ביילי שניער בשמונה שנים האחרונות את האבק מהמותג הוותיק שהוקם לפני 153 שנה והוסיף לו טוויסט מעניין, זכה להתהדר בסוף הערב בפרס היוקרתי "מעצב השנה" ובתואר הנחשב לא פחות שהוענק לבית האופנה 'ברברי' - "מותג השנה". אין ספק שזו היה שבוע עמוס לביילי, שרק לפני חמישה ימים לגם תה עם המלכה בארמון בקינגהאם וקיבל מידיה תואר של כבוד עבור תרומתו לתעשיית האופנה הבריטית. בנאום קבלת הפרס בטקס, שלף לשמחת הקהל שפן מהכובע והכריז כי "פורסום ברברי" תשתף בשבוע האופנה שיתקיים בחודש פברואר בלונדון.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
קארן אולסן (משמאל) וקרין אוקונור בטקס פרסי האוסקר הבריטים 2009. Stuart Wilson, GettyImages
אני האדם המגושם ביותר בעולם, אבל זו ללא ספק הנפילה המביכה ביותר שהייתה לי". קארן אולסן/GettyImages, Stuart Wilson

קארן אלסון, סופר מודל במיל' ואשתו של ג'ק וייט מה"וייט סטרייפס", עלתה לבמה להענקת פרס יוצרת האופנה, בשמלת קטיפה אדומה של אלכסנדר מקווין, שיער אדמוני וליפסטיק תואם. עם זאת היא טרחה להוסיף שלא במכוון, דרמה להופעתה,
כשנפלה מהבמה בגובה מטר וחצי והשתטחה על הרצפה. באולם השתררה דממה וכמה מהצופים נזעקו לעזור לה. אולם, בינתיים היא התרוממה, סידרה את השיער והתעקשה לחזור למסלול. לקהל היא אמרה בחיוך "אני האדם המגושם ביותר בעולם, אבל זו ללא ספק הנפילה המביכה ביותר שהייתה לי. אולי שברתי צלע, אבל אני בסדר".

היא זכתה כמובן לתשואות וסיימה את הערב בבית החולים, לא לפני שהעניקה לגרייס קודינגטון, המנהלת הקריאטיבית של ווג האמריקאי את פרס "יוצרת האופנה". קודינגטון בת ה-68 התחילה את דרכה כדוגמנית בריטית ופרשה לאחר תאונה שפגעה בעינה. בסוף שנות השמונים הגיעה לווג האמריקאי והפכה למנהלת הקריאטיבית של המגזין, האחראית למרבית הפקות האופנה והתוכן הוויזואלי האמנותי של המגזין ונחשבת לאחת הסטייליסטיות הבכירות בתעשייה.

גרייס קודינגטון הזוכה בתואר "יוצרת האופנה" בטקס פרסי האופנה הבריטים 2009. Stuart Wilson, GettyImages
עורכת הווג גרייס קודיגטון, הזוכה בפרס "יוצרת האופנה"/GettyImages, Stuart Wilson
קייט מוס (משמאל) וויויאן ווסטוד בטקס פרסי האופנה הבריטים 2009. Stuart Wilson, GettyImages
קייט מוס וויויאן ווסטוד/GettyImages, Stuart Wilson

במלאות 25 שנים להיווסדו של שבוע האופנה הבריטי פורסמה רשימת עשרים וחמישה האנשים המשפיעים ביותר שעובדים בתעשיית האופנה הבריטית היום. ביניהם ניתן לראות את המעצב ג'ון גליאנו שקיבל פרס הוקרה על הישגיו והקריירה שבנה ותואר כמי שמיצב את עצמו כמעצב המשפיע ביותר בדורו, וקייט מוס שזכתה בהצבעת הקהל בתואר "אייקון אופנה" כמי שמגלמת בתוכה את הרוח הלונדונית וממקמת אותה כבירת אופנה ומובילה אופנתית ויצירתית. ויויאן ווסטווד שהעניקה לה את הפרס התקשתה להסתיר את התרגשות וחיבקה אותה חיבוק אימהי.

קייט מוס בטקס פרסי האופנה הבריטים 2009. Stuart Wilson, GettyImages
קייט מוס בטקס פרסי האופנה הבריטים 2009/GettyImages, Stuart Wilson

על השטיח האדום כיכבה הדרמטיות בשמלות שחורות ארוכות, פנים חיוורות ושפתיים אדומות. ויקטוריה בקהאם בשמלה שחורה נוזלית מהקולקציה החדשה שלה, קייט מוס בשמלה שחורה שקופה עם נקודות של כריסטיאן דיור וחגורה מאסיבית, קלאודיה שיפר בשמלה קוקטית בצבעי שחור-אדום של פיטר פילוטו וטוויגי האישה והאגדה, בחליפה אלגנטית של סטלה מקרטני.

ויקטוריה בקהאם בטקס פרסי האופנה הבריטים 2009. Stuart Wilson, GettyImages
ויקטוריה בקהאם/GettyImages, Stuart Wilson
קלאודיה שיפר בטקס פרסי האופנה הבריטים 2009. Stuart Wilson, GettyImages
קלאודיה שיפר/GettyImages, Stuart Wilson

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully