וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרייס קלי

דניאל זילברברג

9.12.2009 / 11:33

מדור "אתר בנייה" מזיל ריר על העיצובים הראוותנים, צבעוניים וזוהרים של המעצבת קלי וורסטלר. וגם עליה לא קשה להסתכל

שם: .kellywearstler.com

ז'אנר: יש מעצבים ויש מעצבי על. קלי וורסטלר (40), שמעצבת בתי עשירים ומפורסמים, בתי מלון וחנויות בוטיק, משתייכת לזן השני. האתר שלה מציג עיצוב שכולו צועק זוהר, יוקרה והמון טעם טוב. חוץ מלהתקנא בעיצובים שהם לגמרי מחוץ להישג יד, אפשר גם להזיל ריר על המעצבת היפיפייה שמוכרת למיטיבי לכת מתוכנית הריאליטי Top design, בה היא מכהנת כשופטת.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
גם יפה וגם אופה. קלי וורסטלר/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
עיצוב שכולו צועק זוהר, יוקרה והמון טעם טוב. לובי מלון Miami Viceory בעיצובה./מערכת וואלה!, צילום מסך

רקע

אלא אם אתם עשירים במיוחד, גרים בהוליווד, או ביקרתם במלונות הבוטיק Avalon בניו יורק או Viceroy המיאמי, כנראה שלא שמעתם על מעצבת הפנים קלי וורסטלר (Kelly Wearstler) – אז למי שלא מכיר – מצפה לכם אתר מפנק במיוחד. וורסטלר היא מגשימת חלומות. החדרים שעיצבה נראים כאילו נשאבו מאגדה מתקתקה ומתוקתקת, עם תשומת לב לכל פרט בחדר, החל מתחתיות הכוסות, ועד הכורסאות. מעבר לזה, היא גם אחד השמות, אפשר לומר אפילו אחד המותגים, החמים והמבוקשים ביותר בארה"ב בתחום עיצוב פנים ראוותני, עשיר וזוהר. המעצבת הצעירה, שפילסה את דרכה במו ידיה, ידועה בזכות השילובים הרדיקלים שלה בין צבעים, טקסטורות, צורות וגדלים. אצל וורסטלר הכל הולך, גם מה שלא פוליטקלי קורקט, כמו במסעדה שעיצבה בלוס אנג'לס בה כיסתה קיר שלם בשריונים של צבי ענק שנמצאים בסכנת הכחדה. היא עיצבה את בתיהם של סלבריטאים, רשתות של מלונות בוטיק, שיתפה פעולה עם חברות רהיטים וכלי בית לעיצוב פס ייצור ייחודי משלה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
לובי מלון The Tides South Beach/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
כל פינה היא יצירת אמנות. חדר הכניסה למלון Miami Viceory/מערכת וואלה!, צילום מסך

מה בפנים

הדבר הראשון שתראו עם כניסתכם לאתר הם לא חדרים, ספות או מנורות מגניבות אלא תמונות בוק של המעצבת השווה, שבאות להבהיר על ההתחלה שמדובר פה במותג. מעבר להיותה מגניבה ולבושה להפליא, היא גם רב פעלתנית. האתר מלא בתמונות מפרויקטים נבחרים של המעצבת בתחום המסחרי והפרטי. טביעת היד הייחודית שלה ניכרת בכל אחד מהפרויקטים, בין אם בסלון של אחוזה בבוורלי הילס או במסעדה בלאס ווגאס. הכל גדול, ראוותני, צבעוני וחד פעמי.

בנוסף, ניתן לקרוא על המעצבת, להציץ ולהצטייד בחמשת הספרים שהיא הוציאה לאור, שכל אחד מהם נותן טיפים ומציג דוגמאות לעיצוב מופתי, לקרוא כתבות עליה, ולבחון פרויקטים עתידיים. שימו לב במיוחד לBrentwood Estate ול-Hanckok park flat בהם היא מוכיחה שגם מוטיבים קיטשים ומשומשים כמו זן בודהיזם וחדר שחמט, יכולים להיעשות בצורה מעניינת, וגם לרשת המלונות Viceroy, בהם היא מצליחה להפוך כל פינה ליצירת אמנות. מה שבטוח – זה לא רק נראה יקר.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
גם מוטיבים משומשים כמו עיצוב זני עובדים אצלה. דירה בעיצובה ב-Hanckok park/מערכת וואלה!, צילום מסך

אקסטרה

בנוסף להערצת העיצובים ושאיבת השראה במנות סופר גדולות, ניתן גם להיכנס לקטגוריית המוצרים שלה, אותם עיצבה בשיתוף פעולה עם חברות בוטיק נבחרות כמו Sferra ו Picard. כלי חרסינה עדינים וסטים של מצעים, שטיחים, טפטים ואף רהיטים פרי מוחה הקודח של ווירסטלר.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
חדר באחוזה בברנטווד, לוס אנג'לס/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
סדרת מוצרים שעיצבה לרשת הבוטיקים Sferra/מערכת וואלה!, צילום מסך

משלוחים

חלק מהחנויות איתן וורסטלר שיתפה פעולה ממוקמות באירופה ואפשר להיכנס לאתר שלהן ולרכוש סט צלחות תמורת משכורת חודשית ממוצעת בישראל, אבל זה בהחלט נראה שווה את זה.

הקשר הישראלי

אין בינתיים. לתשומת לב קבלני המגדלים למיניהם – אולי שווה לקחת מישהו אחר במקום פיליפ סטארק לשם שינוי?

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
בית בבל אייר, לוס אנג'לס/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully