וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זה תלוי

תמונות של משפחה וחברים על המקרר - מעצבן ומפריע או מחמם את הלב. אתם קובעים

(אילוסטרציה: shutterstock, צילום: שי אוקנין)

להוריד מהמקרר (אפרת בראשי)

תמונות של חברים ומשפחה הן בהחלט פריט נוסטלגי, שברוב המקרים מעלה בנו חיוך ומזכיר לנו רגעי אושר, אבל למה לשים אותן על המקרר? למה להפוך את מה שאמור לקרר לנו את האוכל לאתר הנצחה? אתם כל כך נהנים לראות התמונות מהטיול שלכם להודו לפני 5 שנים בכל פעם שאתם נגשים להוציא תפוח מהמקרר?

תמונות שתלויות עם מגנטים של מזון מהיר, ברים וחנויות של אוכל לחיות המחמד יוצרות בלגן מכוער שמוציא את החשק להתקרב למקרר. בנוסף, תמיד יהיו כמה מגנטים שאיבדו מכוחם ויפילו יחד איתם את התמונות שלכם מהטירונות. העניין הופך עוד יותר מעצבן כשהוא קורה באמצע הלילה, כשכל מה שרציתם זה לשתות כוס מים קרים ולחזור לישון.

אם אתם מעדיפים לשמור על הפרטיות שלכם ולא לשים תמונות בפייסבוק, לגיטימי שתקדישו קיר שלם בבית לתמונות, כדי שאף אחד מיקיריכם לא ירגיש מקופח. הרי עם כל הכבוד למקרר, הוא לא באמת יכול להיות מצע לכל התמונות האהובות עליכם עם כל החברים והמשפחה. עד לפני כעשור מקררים לא נחשבו מאוד אטרקטיביים, אבל כיום הם הפכו פריט עיצובי לכל דבר; ניתן להשיג אותם בצבעים מטאליים או צבעי רטרו ועם מגוון טכנולוגיות כמו מסכים, קיוסקים, side by side - זה ממש חטא לכסות אותם עם תמונות מצהיבות. בינינו, מי מצלם היום תמונות סטילס? ולהדפיס את הדיגיטליות, זה כבר ממש טרחני.

לתלות על המקרר (ליה פן)

הטיעונים הבאים מיועדים אך ורק למי שאוהב את המשפחה והחברים שלו וקשור אליהם. אלו מכם שלא מחשיבים עצמם כאלה מוזמנים להפסיק לקרוא עכשיו, כי שום טיעון שיעלה כאן לא ידבר אליכם. המשכתם לקרוא? קודם כל תברכו את עצמכם על שאתם כאלה. עכשיו תיזכרו בכל אותם ימים קשים שחזרתם מצולקים הביתה, או סתם שקעתם בדיכאון והתנחמתם בצילום מהטיול האחרון בתאילנד ואמרתם: בשביל כאלה דברים שווה להמשיך לסחוב.

אבל לא צריך לשקוע בדיכאון כדי לחמם את הלב עם תמונה של האחים ביום הולדת האחרון, או תמונה של בן או בת הזוג שצולמה באגביות והנציחה את האהבה שלכם. מעבר לתחושה הטובה התמונות יכולות לשמש לכם תזכורת. אין סיכוי שתשכחו לטלפן לאמא אם תראו אותה מחייכת על דלת המקרר כשבתוכו שאריות האוכל שהכינה בשבת.

למה להשקיע במסגרות ולפזר אותן בכל הבית כשאפשר לשים אותן במקום אחד בולט אליו אתם מגיעים כמה פעמים ביום? הרי אף אחד בימינו לא משקיע באלבומים ולראות תמונות במחשב זה מנוכר והרבה פחות כיף מהדבר האמיתי. עם כל הכבוד למקרר הרטרו שקניתם במיטב כספכם, הוא לא יפה כמו החברים והמשפחה שלכם. שוב – רק אם אתם אוהבים אותם. אחרת, שכחו מזה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully