וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בר ביצוע

נהנתנות מוגזמת או פינוק לגיטימי שווה לכל כיס. הבר הביתי - הייתם רוצים אחד כזה? אתם קובעים

(אילוסטרציות: shutterstock)

להוציא את הבר (אפרת בראשי)

בר ביתי הוא ללא ספק תוספת נחמדה מאוד בבית, אבל רק אם יש לכם שלושה דברים: אהבה עזה לאלכוהול, בית גדול והרבה מאוד כסף. הבר ביתי מצריך חלל מרווח, באיזור נפרד שנמצא הרחק מהישג ידם של הילדים (חסר שהילד הקטן שלכם יאמץ לו איזה בקבוק מהסוג הלא הנכון).

בנוסף, הבר הביתי מצריך ציוד מיוחד, הכולל תכנון ועיצוב של איש מקצוע, שולחן מעץ משובח, כיסאות תואמים, כוסות ראויות לשתיית המשקאות, מקרר יין השומר על טמפרטורה נכונה של המשקאות, ובואו לא נשכח את העניין המרכזי – המשקאות עצמם עולים הון. בר שמצדיק את עצמו, צריך אוסף של משקאות ולא בקבוק בודד שכמעט נגמר, אחרת מה הופך אותו לבר? וכשיש אוסף של משקאות בבית, זה תמיד מדרבן לשתות עוד ועוד. זה לא חסכוני ובטח לא בריא.

עזבו אתכם מבלגן בבית והוצאות מיותרות, הכי כיף לצאת בערב לגיחה קטנה לבר השכונתי, להיפגש עם החברים הקבועים להרים איתם כוסית ולסגור עניין. ככה גם הרווחתם משקה וחברה במחיר אחד. הרי אם החבר'ה ידעו שיש לכם בר בבית, הם יחתימו אצלכם כרטיס באופן קבוע, ויבואו גם בלי הזמנה רשמית. לא חבל על הכסף שלכם?

להכניס את הבר (ליה פן)

לא קרה לכם שבאתם הביתה אחרי יום עבודה מפרך וכל מה שרציתם זה להירגע ולשכוח מהצרות עם כוסית וויסקי קטנה? כמה נחמד אם התענוג הזה היה בהישג יד ולא הייתם צריכים להתקלח, להתלבש, לעלות על מונית (או לקחת את האוטו ולחפש שעות חניה), להגיע לבר השכונתי ולהתחיל לדבר עם אנשים שלא באמת בא לכם לראות. מי אמר שצריך לצאת מהבית בשביל ליהנות מדרינק? ולמה צריך לשבת על כיסא לא נוח בבר אפוף עשן במקום לשבת בנוחות בבית.

הבר הביתי מאפשר לכם לשתות את האלכוהול המועדף עליכם עם האנשים שאתם באמת אוהבים. לא חייבים להתחיל בגדול, אפשר להתחיל צנוע ולהתפתח על פי החשק. מומלץ לפתוח בפרויקט בנסיעה הבאה שלכם או מישהו מחברכם לחו"ל. ביקור בדיוטי פרי יוכיח לכם שאתם לא מבזבזים, כי אם דווקא חוסכים. בקבוקי סינגל מאלט שרק חלמתם לטעום מהם בשל המחיר המופקע שגובים עליהם בבר, נמכרים במחירים שפויים בהרבה ולעיתים גם משתתפים במבצע. למה להתפשר על משקאות בינוניים כשאפשר להתפנק על וודקה פרימיום, טקילה משובחת, קוניאק או יינות טובים? קנו לכם כוסות מתאימות ואולי שמפניירה לצינון המשקאות או הגשת קרח – ואתם מסודרים.

אלה מכם שחוששים שהילדים ייגעו במשקאות, גם לכך יש פתרון; קוראים לו מנעול. ובאשר לחברים שיתנחלו לכם בבית וירוקנו את הבקבוקים, האם לא לשם כך – למטרות אירוח - נועד הבר הביתי? לא זו בלבד שתיהנו מאלכוהול טוב ולא תרוקנו את הכיסים, גם תהפכו למסמר חברתי. משהו צריך לשמח את לבב האנוש.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully