וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טסים החוצה מהמשבר: המבצעים של אחרי החגים

עומר רבין

20.10.2009 / 12:44

הצורך של עולם התעופה העולמי בתזרים מזומנים והירידה בביקוש אחרי החגים יוצרים הזדמנות מצויינת לראות עולם במחירים נמוכים משמעותית מהרגיל. וואלה! עסקים עם טיפים כל הדרך לצ'ק אין

המשבר הכלכלי מאחורינו אבל חברות התעופה ותעשיית התיירות ששקועים עדיין במיתון עמוק זקוקים למזומנים, ומהר. וכשזקוקים לחמצן פיננסי, מסתבר, מוכנים בחברות התעופה ובמלונות להוריד את המחירים דראסטית – הכל כדי להביא את הדולרים לקופה. רגע אחרי שתקופת החגים הסתיימה ולפני תחילתה של עונת חופשות הסקי החורפיות – הנה הדילים שמחכים בחוץ לאלה מכם שיכולים לפנות כמה ימים בעבודה לטובת גיחה קטנה לחו"ל שלא כוללת נטילת משכנתא

אל על תסדר לכם מלון

חברת אל על שכבר הכריזה מעל כל במה בצורך שלה למלא את המושבים לא בוחלת באמצעים גם הפעם ומציעה דיל מיוחד: "שלמו על הטיסה – המלון (למשך 2 לילות) על חשבוננו". כך למשל זוג שיבקש ליסוע ללונדון או ברלין ישלם 499 דולר לנוסע בשירות מלא ויקבל מלבד הטיסה חדר זוגי במלון בחינם ל-2 לילות במהלך החופשה.

לחילופין, ניתן להמיר את ההטבה בשלושה ימי השכרת רכב חינם. אותו הדיל בפריז מתומחר ב-559 דולר, בפראג ב-399 דולר ובבייג'ין ב-999 דולר אמריקאיים. המבצעים זמינים לרכישה בשבועיים הקרובים או עד גמר המלאי באתר החברה ובמוקד הטלפוני – והם בתוקף לטיסות שיצאו את ישראל עד סוף השנה.

במקביל למבצע הזה ממשיכים להציע באל על גם מושבים במחלקה המוזלת של החברה ("אל על בייסיק") וכן מבצעי טיסות "ספונטניים" הניתנים לרכישה באתר אלעל-iFly בלבד לטיסות במועדים קרובים: טיסות לאירופה מוצעות ב-280-400 דולר וכן מוצעות טיסות מוזלות מאוד ליעדים רחוקים בתאריכים ספציפיים. בין היתר ניתן לרכוש כרטיס הלוך ושוב ליוהנסבורג תמורת 390 דולר + 130 נקודות נוסע מתמיד ולבנגקוק תמורת 879 דולרים.

טיסות לניו יורק ולסאו פאולו שבדרום אמריקה מוצעות ב-999 דולר. במסגרת מבצע של החברה עם רשת השיווק "מגה" מוצעים גם כרטיסים זולים יותר לניו יורק, ב-850 דולר, לרוכשים בחנויות רשת השיווק - אלה ניתנים לרכישה באמצעות אתר חברת "איסתא".

מהמרים על הדוד סם

באופיר טורס קורצים לאמריקה ומציעים מבצעים מיוחדים למעוניינים להעביר את הקיץ בתפוח הגדול או בעיר החטאים העולמית: במסגרת ניצול ההזדמנויות של המשבר שפקד את עיר ההימורים לאס וגאס – מציעים בחברה טיסה עם בריטיש אירווייז ושבוע במלונות שעל ה"סטריפ" הידוע בווגאס תמורת 1000-1300 דולר לאדם, תלוי בדירוג המלון. באופיר טורס הכריזו על שיווק החבילות כמותאמות למשפחות וזוגות צעירים לאור מסלולי הטיול הרבים באזור (הכוללים את הגרנד קניון ומדבריות נוואדה), המופעים הידועים וריבוי הפעילויות בעיר ההימורים המדברית. בין היתר מוצעת חבילה עם בית המלון Circus Circus שבצפון הסטריפ, מלון Luxur בעל האופי המצרי במרכז-דרום הסטריפ, מלון ריביירה, מלון מונטה-קרלו המפואר וכן מספר מלונות נוספים. כעת מוצעות בעיקר טיסות לחודשים נובמבר-דצמבר אך באופיר טורס כבר הכריזו על הכוונה לרחיב את המבצע גם לחודשים ינואר ופברואר.

המעדיפים את ניו יורק הקלאסית יכולים ליהנות ממחיר של 699 דולר לאדם הלוך ושוב לתפוח הגדול בטיסות של חברת בריטיש אירווייז או איירוסוויט האוקראינית (לבחירה) במגוון תאריכים עד סוף חודש פברואר הניתנים גם הם לרכישה דרך אתר אופיר טורס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully