וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כפרה עלייך

במקום להניף תרנגולת שחוטה או דג מעל הראש כדי לכפר על מעשיכם, אולי פשוט תעזרו בהם לעיצוב הבית?

בתרבויות אחרות רוחשים כבוד לתרנגולים ולדגים - אצלנו, לעומת זאת, הם נשחטים בזה אחר זה בערב יום הכיפורים ללא רחמים. במקום הפולחן הפרימיטיבי, למה לא לגלות קצת רחמים ואמפתיה לחיות חסרות האונים, ובמקום להקריב אותן, לעצב איתן את הבית?

הצרפתים בחרו בתרנגול לכהן כציפור הלאומית, והוא אפילו מתנוסס על גבי מדי נבחרות הספורט הצרפתיות ויש המאמינים שהוא זה שמביא את המזל לשחקנים. אצל הסינים התרנגול נתפס כעוף אמיץ, מגונן ובעל יכולת תקשורתית גבוהה, ואולי זו הסיבה שהוא נבחר להיות השעון המעורר של הטבע. האסוציאציה הראשונה שעולה עם תרנגול היא אוכל ולכן הוא משמש גם כפרפורמר בפרסומות שקשורות במזון. גם בעיצוב הבית הוא נשאר באזור המטבח ופינת האוכל, רק במקום לקבל אותו צלוי על הצלחת, הוא מגיע כתוספת דקורטיבית של בובות נוי, דימויים על גבי כלי אוכל והגשה, כהדפסים מצוירים על גבי אריחים, או מגבות המטבח.

אצל הסינים הדגים נחשבים בין בעלי החיים החשובים בהיסטוריה והם מרבים להשתמש במוטיבים של דגים בוריאציות שונות. הם מסמלים שפע ושגשוג, ולפי תורת הפנג שואי הצבת אקווריום בבית תביא ליושביו עושר ומזל. ניתן להשיג את אותה מטרה מבלי לענות את הדגים האומללים על ידי שילוב של מוטיב הדגים בעיצוב הבית או העסק, באמצעות תמונות, הדפסים על גבי כלי נוי, טפטים, צורות של רהיטים וכדומה.

בתרבות יוון העתיקה והתרבות הרומית הדגים נתפסים כסמל לפריון ולאהבה בשל הכמות המכובדת של ביצים שהם מטילים. מכאן תוספת דקורטיבית של דגים בחדר המיטות באמצעות מדבקת טפט, או הדפס על גבי המצעים, עשויה לתרום לחיי הזוגיות שלכם.

הדג מסמל את אלמנט המים המזוהה לפי הפנג שואי עם זרימת החיים, גמישות והתחדשות. כוחם של המים כמטהרים בשלוש הדתות מוביל אותנו לחדר הרחצה כחלל המתאים ביותר לדימויי דגים, שיכולים להיות כהדפסים על גבי וילון האמבטיה, כוס מברשות השיניים ואפילו על מושב האסלה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אריחים מקסיקניים מצויירים בעבודת יד. מחיר: 15 שקלים לאריח. להשיג ב"טורקיז בית יצחק"/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
בובת תרנגול דקורטיבית מנייר דחוס. מחיר: 182 שקלים. להשיג ברשת IDdesign/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
טפט עם דוגמת דגי קרפיון. מחיר: 250 שקלים. להשיג בבית העיצוב נוסבאום/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מתקן תרנגול לביצים. מחיר: 172 שקלים. להשיג ב"טולמנ'ס"/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
שולחן קפה מדגם פיש. מחיר: 890 שקלים. להשיג ב"myhomepage"/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
תרנגול דקורטיבי עשוי ברזל סרוג. מחיר: 99-129 שקלים. להשיג ב"טורקיז בית יצחק"/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully