וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אין מחילה

ישנם חטאים שאי אפשר לבקש עליהם סליחה. 10 מפגעים עיצוביים שאם חטאתם בהם גם יום כיפור לא יעזור

פופים

עד שכבר מוצאים את הפוזה המתאימה לשבת על הפוף, צריך לזוז בחוסר נוחות אידיוטית, וגם אז לא תמיד מגיעים למצב נעים במיוחד, הרגליים פשוקות, אי אפשר לשים רגל על רגל והתחושה דומה לישיבה אצל הגניקולוג. גולת הכותרת היא הניסיון לקום ממנו; אין סיכוי שתצליחו לעשות את זה מבלי להראות כמו גמלים או להושיט יד למישהו בסביבה שיגאל אתכם.

לונגים

תגידו, נולדתם באוהל? אם אתם לא גרים באיזה חושה בהודו, באוהל בסיני או בקומונה בדרום הארץ, אנא מכם היפטרו מהסמרטוט הדוהה והצבעוני שעל הקיר, במיידי. ואם כל כך קשה לכם להיפרד מהמזכרת שהבאתם איתכם מהטיול בהודו, קפלו את הלונגי הכי קטן שאפשר, ודחפו אותו כמה שיותר עמוק בארון.

צלחות שתלויות על הקיר

ייעודן של צלחות הוא לאכול איתן. לא מדובר ביצירות אומנות וכל קשר בינן לבין קירות הבית הוא מקרי לחלוטין. לכל אלו שקונים צלחות בכל נקודה שהם נמצאים בה על פני הגלובוס – זה אוסף חביב אבל למה על הקיר? שימו אותן בארון. צלחת על הקיר עלולה ליפול והנה התרסקה לכם המזכרת מהטיול בצ'כיה. לא חבל?

פרחים מלאכותיים

יש משהו יותר יפה מהטבע? יותר נעים מפרח מלבלב שמפיץ ריח נעים באוויר? עם כל הכבוד לנושא החיסכון במים, ויש כבוד, כמה מים צורך זר פרחים טבעי. הפרחים המלאכותיים צוברים אבק ולכלוך והמראה שלהם מיושן. מי רוצה לראות לנגד עיניו את אותו הזר במשך שנים? אם בא לכם פרחים תקנו זר טבעי ורענן ותחליפו אותו בהתאם לאירוע, המצב רוח והעונה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה

שטיח מקיר לקיר

חדר עם שטיח מקיר לקיר הוא מתכון בטוח להצטברות של חום, לכלוך ואבק. בא לכם לחיות בצורה כזאת? אם החדר לא משמש כאולפן הקלטות, אין לכם צורך במטען המיותר הזה. גם לפי הפנג שוואי שטיח מקיר לקיר גורם לאנרגיה לעמוד במקום ולא לזוז. אז אם לכם להישאר תקועים במקום מלוכלך – עופו על זה.

נברשת קריסטל

זה מרשים, זה מנצנץ וזה מפואר - אבל זה לא מתאים לבית מגורים פרטי. נברשת ענקית עם אבני קריסטל נועדה למקומות ציבוריים, למסעדות או לבתי כנסת. מי שבוחר להתקין אחת במרכז הסלון כדאי שכבר ישריין את הקייטרינג והדי ג'יי של אולמי רסיטל להשלמת הלוק והאווירה. בא לכם קריסטלים? תדביקו כמה על המראה, או על החולצה, לא יותר מזה.

פסלים של גמדים בגינה

פסלים של גמדים בגינה או בתוך העציצים מתאימים לגן ילדים בלבד. זה חמוד וזה צבעוני אבל לבית פרטי זה פשוט לא, לא ולא. במילא לא כולם רואים אותם, אין להם שום פונקציה חוץ מלעשות לנו בלגן בעיניים, אפילו ציפורים ומזיקים הם לא מרחיקים, אז למה?

תמונות של רבנים ומיני "צדיקים"

אתם באמת חושבים שתמונות של רבנים וכאלה שקוראים לעצמם "צדיקים" ישמרו עליכם מכל רע? אתם מוכנים לחתום שהברכה תשרה על הבית שלכם, אם תכערו אותו עם תמונות של הטיפוסים האלה על הקיר? נו באמת! אם אתם בכל זאת מתעקשים לדבוק באמונות טפלות, שימו תליון של חמסה על הצוואר ותפטרו את עצמכם מהתמונות המחפירות האלה.

מוביילים ופעמוני רוח

על פי הפנג שוואי יש ביכולתם לפזר ולשחרר את אנרגיית הצ'י, אבל אם אתם לא מנהלים אורח חיים לפי התורה הסינית, והבית שלכם לא מאורגן כלל לפי הפנג שוואי זה לא תופס. הקולות שהם משמיעים עם כל משב קטן של רוח יכולים להיות מעצבנים, והשקט שאתם מחפשים בבית, מופר. בנוסף, הם נותנים תחושה שנמצאים בתוך לול תינוקות, אז אם עברתם את תקופת הינקות אנא מכם הימנעו מהתופעה.

ברכת הבית ממוסגרת

עם כל הכבוד לברכת הבית, לא צריך להוציא כסף על למסגר אותה ולתלות אותה כמו גל-עד בכניסה לבית. בואו נזכור שלא מדובר פה ביצירת אמנות ולא בפריט עיצובי. אם אתם לא נמנים עם העדה החרדית ובכל זאת יש בידיכם את המסמך הזה, קפלו אותו ושימו אותו באחד הארונות בבית, בצנעה ולא בפרהסיה. ברכה נאמרת בשקט.

  • עוד באותו נושא:
  • יום כיפור

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully