וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יומני היקר

עבור אלו מכם שלא זנחו את היומן והעט לטובת החידושים הטכנולוגיים - יומנים מעוצבים שיעשו קצת סדר השנה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
יומן של דניאלה להבי/מערכת וואלה!, צילום מסך

למאורגנים

המעצבת דניאלה להבי מציגה לשנת 2009-2010 ארגונית עם מילוי. הארגונית מגיעה בכריכת עור בעיבוד מקורי הניתנת למילוי בכל שנה מחדש, וחוסכת קנייה חוזרת של יומן. בנוסף ישנו שילוב של ארנק עם מקום לכרטיסי אשראי, כסף וניירת לסדר מקסימלי. מגיע בצבעים חום ואפור.

מחיר: 290 שקלים.

להשיג: חנויות דניאלה להבי.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
יומן של קום איל פו ושדולת הנשים בישראל/מערכת וואלה!, צילום מסך

לפמינסטים

שדולת הנשים בישראל ובית האופנה קום איל פו משיקים יומן שבועי, ביוזמתה של טל תמיר, מנהלת מרכז המחקר של שדולת הנשים וצוות מרכז המחקר, בעיצובה של מיכל גרניט ובאיורה של איה גורדון-נוי. היומן נקרא "יומן משלך". היומן מאגד בתוכו סיפורי נשים משפיעות ומעוררות השראה, במטרה לפתוח צוהר לציבור הנשים בישראל אל פועלן ותרומתן.

"הצגת הנשים יחד, ביומן זה, מאפשרת לכל אישה להתחזק, ללמוד ממסעותיהן של אחרות בתחומים השונים, ולקבל השראה, חוזק והעצמה", לדברי רינה בר-טל, יו"ר שדולת הנשים בישראל וסיביל גולדפיינר, מנכ"לית קום איל פו. בנוסף, ביומן מובאים קולות אישיים פרי עטן של נשים מוכרות מתחום המילה, המשפט והאומנות, ביניהן ליהיא לפיד, יוכי ברנדס, השופטת עדנה קפלר-הגלר ועוד. ביומן זה, כל אחד יכול לכתוב לעצמו מי היא 'אשת החודש' שלה ולהתעדכן בשמות ובסיפורי החיים של נשים מרתקות ואמיצות מתחומים שונים.

מחיר: 49.90 שקלים.

להשיג: בחנויות קום איל פו, חנויות הספרים המובילות וישירות משדולת הנשים בטלפון 03-6123990 ובמייל:office@iwn.org.il . רכישת היומן משדולת הנשים תהווה תרומה לנשים ולנערות בסיכון.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
יומן של מיכל נגרין/מערכת וואלה!, צילום מסך

לחובבי הטיפים

סדרת היומנים של המעצבת מיכל נגרין משלבת בתוכה טיפים, משפטי חכמה למיניהם ועצות לחיים טובים, כמו: "החיים שולחים לנו הזמנה לשינויים. אנחנו צריכים ללמוד לזהות את האותות". "במקום לשבת ולחכות לנס, נסי לגרום לו לקרות". "עטפי את עצמך בדברים שגורמים לך אושר ובאנשים שעושים לך טוב" ועוד. נגרין מציינת "חשוב לי להעניק ליומנים ערך מוסף ואני מאמינה שקריאה ועיון בהם, מאפשרים למשתמשת בו לעצור לרגע בתוך העשייה היומיומית ולברוח לרגע פנימה אל עצמה."

הסדרה כוללת 3 סוגי יומנים: יומן שבועי קטן, המגיע בצרוף עט מוזהב ובשילוב מראה ב-59.90 שקלים. יומן שבועי גדול ב- 69.90 שקלים ויומן יומי גדול ב-69.90 שקלים.

להשיג: רשת חנויות מיכל נגרין, רשתות למכשירי כתיבה ובחנויות מובחרות ברחבי הארץ.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
יומן של Paperblanks. להשיג ב"ארביטמנ'ס"/מערכת וואלה!, צילום מסך

לאקולוגיים

Paperblanks, היא חברה קנדית שקיימת למעלה מ-20 שנה המייצרת ספרי סקיצות ויומנים מנייר יערות ברי קיימא וכריכות מחומרים ממוחזרים, עם טקסטורות תלת ממדיות. יומנים אלו נעשים בהקפדה על תנאי עבודה הולמים ונותנים תחושה שתרמתם ולו במעט למצבו של הכדור.

מחיר: 84-128 שקלים

להשיג: ארביטמנ'ס, גורדון 31 תל אביב.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
יומן של אפרת קסוטו/מערכת וואלה!, צילום מסך

לאופנתיים

סגנון הווינטג' של התכשיטים והאקססוריז בעיצובה של אפרת קסוטו, מתבטא גם ביומן שעיצבה השנה. כריכת היומן עטופה בתחרת קרושה, עם תוספת של אייקון בציפוי זהב שיוצר מראה שיקי ואופנתי.

מחיר: 160 שקלים.

להשיג: רמב"ם 18, תל אביב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully