וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מפת הדרכים

כדי לעבור את ארוחת החג מבלי שחמותכם תערוף ראשים לכל מי שלכלך לה את המפה – כנסו לכאן

שולחן חג שכולל מוזמנים רבים, פתיחת מתנות, הקראת שנות טובות, תוך כדי הגשת מנות אוכל, עלול להיות מועד לפורענות בכל מה שקשור ללכלוך. כמה עצות סבתא לפני שאתם רצים למכבסה.

חלב על יין

להסרת כתמי יין אדום השרו את הכתם בתוך קערה עם חלב מחומם מעט למשך כחצי שעה, לאחר מכן שפשפו במים מתחת לברז. היצירתיים יותר מוסיפים על הכתם קצף גילוח שמסתמן כחומר ניקוי לא רע בכלל.

אקונומיקה על רימון

להסרת כתמים של רימון מבד לבן המכיל חומר סינתטי, יש להספיג אותו בזהירות ובעדינות במים. לאחר מכן שפכו מעט אקונומיקה לפקק הבקבוק, ובעזרת קיסם לניקוי אוזניים, עברו על הכתמים בצורה מדויקת מבלי לחרוג לאזורים אחרים ושטפו את הבד מתחת לברז מים קרים. חזרו על הפעולה שוב ושוב עד שהכתם פשוט יעלם. יש להיות סבלניים, בסוף זה יורד.

ג'ל על הגפילטע

כתם של חזרת שהתייבש עלול להיות עקשני במיוחד שלא יעשה לך את החיים קלים, לכן מומלץ לטפל בו במיידי. מרחו ישירות על הכתם הסגלגל ג'ל לכביסה, שפשפו את הכתם עם מים קרים בלבד ושטפו. לאחר מכן, מרחו שוב את הג'ל על האזור המוכתם והכניסו אותו כמו שהוא למכונת הכביסה.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס

ממיס שומנים על רוטב עגבניות

כתם של רוטב עגבניות שיש בו מן הסתם גם מידה של שמן, מצריך טיפול רציני. במידה והוא טרי, שטפו מהר במים. אם התעצלתם והוא כבר הספיק להתייבש, אל דאגה - רססו אותו בחומר ממיס שומנים המיועד למשטחים וסירים, ולאחר מכן, הכניסו למכונה לכביסה רגילה. אם אדמומיות העגבניות נותרה על הבד הלבן, השרו אותו עם חומר מלבין מהול במים.

סבון על פרי הדר

לאלו מכם שנוהגים לאכול בסדר ראש השנה פירות שטרם נאכלו השנה (ברוב המקרים מדובר בפרי הדר), אנא הצטיידו בחומץ ואם אתם סובלים מהריח, גם סבון כלים יעשה את העבודה. פירות ידועים בהשפרצתם ולכן כל שעליכם לעשות הוא לשפשף את הכתמים עם חומץ או סבון כלים שיעלימו כל זכר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully