וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זה מה זה בסיסי

גם אם אתם לא פריקים של רטרו, יש מצב שתתאהבו בקולקציית הרהיטים החדשה של אלמנטו

בשנה האחרונה יוסי גולדברג, הבעלים של חנות העיצוב והריהוט "אלמנטו", מצא עצמו מבלה את חייו האישיים על קו ישראל – דנמרק. השהות במדינה הקרה, חשפה בפניו את העובדה כי העיצוב והאפנה באזור הסקנדינבי מבוססים דווקא על צבעוניות עליזה ומגוונת בניגוד למה שנהוג לחשוב. גולדברג התאהב בתעוזה, בשילוב הצבעים והצורות של סקנדינביים, ומצא בהם חיבור למותג שלו שמזוהה יותר מכל עם שנות ה-60 וה-70 עם אינטרפרטציה עכשווית.

קולקציית 2010 של "אלמנטו" נקראת Nuk, השם הפופולרי ביותר בדנמרק, ומאופיינת בעושר של צבעים חמים עם חומרים קרים, מגוון טקסטורות, מרקמים וצורות גראפיות. "הרטרו של האזור הסקנדינבי מבוסס על תבניות צורניות חדות ומגוונות, ללא חשש מצבע ומצורה" מציין גולדברג שחקר את התחום "בניגוד לרטרו האמריקאי הפלסטיקי, המלוקק והקיטש, ששומר על מסגרת שבלונית ואיננו חורג ממנה".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
עושר של בדים, מרקמים וטקסטורות/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הסקנדיבים לא מפחדים משילובי צבעים/מערכת וואלה!, צילום מסך

"אלמנטו" הוקמה לפני 6 שנים, מאז היא מתפקדת כמיני-מפעל, כלומר המרפדייה, הרסטורציה והמצבעה שייכות ל"אלמנטו", והריהוט איננו נשלח לאנשי מקצוע חיצוניים. 85% מהפריטים בחנות שייכים אך ורק למותג וכוללים: חדרי שינה, פינות אוכל, חדרי מגורים ופינות עבודה, והיתר אקססוריז ביבוא אישי לצד פרטי מעצבים צעירים שמקבלים במה וחשיפה במקום. בכל שנה גולדברג מעצב קולקציה מפתיעה ומחדשת, אך הסגנון הקבוע הוא רטרו עם תוספות פונקציונאליות עכשוויות. לכן, גם אם אינכם נמשכים לסגנון המיושן והנוסטלגי, הטוויסטים העכשוויים בהחלט יכולים לשנות את דעתכם ולגרום לכם להתאהב בהם. כך לדוגמה שידת טלוויזיה עם פינות מעוגלות בתוכן מקום אחסון קטן הנפתח בנגיעה קלה. לא מתבזבז שטח בגלל הצורה המעוגלת, או כמו שגולדברג אומר "אין פינות מתות".

לגולדברג שני כלבים שנמצאים בחנות באורח קבע, הם עולים על הספות והמיטות שבתצוגה גם אם יש מצעים לבנים, מתגלשים על השטיחים ומשמשים כהוכחה הטובה ביותר למה שהבעלים שלהם אומר: "הריפוד ושאר מוצרי הטקסטיל ב"אלמנטו" פרקטיים לחיי יום יום, מתאימים למשפחות עם ילדים וכלבים וניתנים לניקוי בקלות".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
חדר מגורים. שילוב של חומרים קרים וחמים, שידות מעוגלות עם פינות מנוצלות/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מוצרי הטקסטיל ב"אלמנטו" פרקטיים לחיי יום יום, מתאימים למשפחות עם ילדים וכלבים/מערכת וואלה!, צילום מסך

בעקבות דרישה חוזרת ונשנית של לקוחות ליצור קולקציות ילדים, גולדברג פינה בחנות חלל במיוחד לקטנטנים, בו מוצגת קולקציית "אלמנטוש". "החלל הוא סוג של 'הרצה' בשלב זה, כדי לבדוק אם הקולקציה מדברת לילדים" הוא מציין. "בשנת 2010, אנחנו מתכננים לפתוח חנות נפרדת בסביבה במיוחד עבורם, שתראה אותו הדבר כמו הקולקציה של המבוגרים, רק בממדים קטנים". כי אף פעם לא מוקדם להפוך אותם לפיינשמעקרים.


* אלמנטו, רוטשילד 119 תל אביב

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אלמנטוש לילדים - בקרוב חנות רק בשבילם /מערכת וואלה!, צילום מסך
  • עוד באותו נושא:
  • אלמנטו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully