וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מקלחת או אמבטיה?

איפה אתם יותר נהנים לעשות את השטיפה היומית שלכם - באמבטיה או במקלחת? הצביעו והשפיעו

(אילוסטרציות: shutterstock)

מקלחון (אפרת בראשי)

משבר המים ההולך ומחריף גורם לנו לייסורי מצפון בכל פעם שאנו נכנסים להתקלח. אז עכשיו לעשות אמבטיה? את תענוג הטבילה וההשתכשכות תדחו לימים גשומים יותר, או שתלכו למקווה לספק את מבוקשכם. רחצה במקלחון תקל על מצפונכם וגם על מפלס הכנרת – אך זהו לא היתרון הבלעדי שלו לעומת האמבטיה.

אמבטיה גדולה נוטה להשתלט על החלל, לעומת מקלחון שמשאיר לכם מרחב גדול יותר בחדר הרחצה. רצוי ואף עדיף לנצל כל שטח בחלל, לתחושה נעימה יותר ופחות צפופה וקלסטרופובית.

שיקול נוסף שיש לקחת בחשבון הוא בטיחות. מי מאיתנו לא החליק פעם או פעמיים באמבטיה? ילדים ומבוגרים יכולים להתקלח במקלחון ללא חשש בזכות רצפת האגנית המחוספסת שבתוכו. אף אמבטיה, יפה ומתוחכמת ככל שתהא, לא שווה את זה שנשבור את הראש.

בעידן שבו שחדר הרחצה הפך להיות מעין ספא ביתי, המקלחונים מקבלים מקום של כבוד ויש בהם אטרקציות לא פחות מפנקות מאלו שיש לאמבטיות להציע. בחנויות הסניטריה תוכלו להשיג לעצמכם מקלחון זוגי עם ספסל ישיבה שיתרום לזוגיות ולרומנטיקה, כזה שמעניק מסג' ויעשה לכם נעים בסופו של יום עבודה מפרך באמצעות זרמי מים מהרגליים ועד הראש, או כזה שהופך לסאונת אדים מרעננת. זה אומנם עולה בהתאם אבל אם אתם מכורים לספא זה בהחלט יכול להיות תחליף לא רע בכלל. אז איזו אמבטיה יכולה להעניק לכם את האטרקציות האלה?

אמבטיה (ליה פן)

הדבר הכי חשוב בחיים זו אופציה. זה היתרון המשמעותי ביותר של אמבטיה על גבי מקלחון וגם מה שסוגר אותו פחות או יותר – באמבטיה יש לכם גם מקלחון, במקלחון אין לכם אמבטיה. ולמרות שכאן מגיע הנוקאאוט, לא נהיה קטנוניים ונמנה עוד קצת יתרונות שיש לאמבטיה. כמו למשל המרחב שמאפשר רחצה הרבה יותר יסודית, מאווררת ופחות דחוקה. היא גם מאפשרת שימוש במלחים ושאר תכשירים לכל חובבי הספא, לעומת המקלחון שמחייב שימוש מאוד פונקציונאלי.

אותו דוחק לא מאפשר לשים את כל הסבונים, השמפו והמרכך זמינים, מבלי שייראו כאילו חזרתם למקלחונים של הטירונות. כדאי גם לזכור שברחצה בתוך מקלחון, המים תמיד משפריצים לצדדים – הרי אין לכם את היכולת לכוון את השפופרת המקובעת ידנית – מה שאומר שאחרי שתתקלחו תקבלו במתנה אקסטרה עבודה של ייבוש חדר הרחצה.

אם כבר דיברנו על חדר הרחצה, הרי שאמבטיה היא רהיט יפהפה בפני עצמו – לבנה, צחורה ומעוגלת. היא משווה לחדר מראה הרבה יותר קלאסי ואלגנטי מאשר המקלחון החפוז, ועל הדרך גם יכולה להיות בסיס של משחק מקדים.

והכי חשוב – האמבטיה היא מקום שאפשר להתפנק בו. אחרי יום עבודה, או סתם להעצמת יום חופש, אפשר להיכנס אליה, למלא אותה בקצף, לפתוח בקבוק שמפניה ולהישאר בה שעות. מיטיבי הלכת יכולים להוסיף גם ברווזונים. ושאף אחד לא ימכור לכם את הלוקשים של חיסכון במים; קודם שתאגידים, מפעלים ומשרדים ממשלתיים יתחילו לחסוך ואז נתחיל לדבר. בינתיים שימו פקק ומלאו את האמבטיה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully