וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דופלקס

שתי קומות למתחם הריהוט החדש של 'פנטהאוז' - האחת לפנטזיונרים והשנייה לאלו שלא צריכים שואו בשביל לקנות

בכניסה למתחם 'פנטהאוז רהיטים' החדש, שנפתח לפני כחודש ביפו, תתקלו בשנדליירים כבדים שמשתלשלים מהתקרה, שולחן אוכל ארוך שנראה לקוח ממנזר, טלסקופים מוזהבים ומזוודות אחסון מעור. כל אלה מעניקים את התחושה של טירה אירופאית מהמאה ה-17, הבעיה היא שברגע שנצא החוצה עם השנדלייר שקנינו, ניזכר שאנחנו נמצאים בלבנט, הרחק מאירופה האלגנטית והקרירה.

'פנטהאוז רהיטים' עברה למיקומה החדש אחרי שני עשורים בהם היתה ממוקמת במתחם געש, שם התמקדה בעיקר בריהוט גן. ביולי האחרון העבירו הבעלים חיים ויוסי עזר (אב ובנו), את החנות למקום חדש ופתחו מתחם ליד אצטדיון בלומפילד, בן 1500 מ"ר, המשתרע על פני שתי קומות, שמציע מגוון רחב יותר של ריהוט פנים.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה
שולחן שנראה לקוח ממנזר בכניסה לחנות/מערכת וואלה, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה
חדר פרטי למי שמגיע עם מעצב פנים/מערכת וואלה, צילום מסך

הקומה הראשונה מחולקת לחללים המדמים חדרי מגורים ואפשר למצוא בה רהיטים, אקססוריז ופריטים דקורטיביים לבית, מאיטליה, הולנד ובלגיה, שאמנם נראים יוקרתיים להפליא, אך ספק אם הם מתאימים לסגנון הבית הישראלי הממוצע. העיצוב בקומה תיאטרלי וברוקי, ומטביע את המבקר בספות עור מאסיביות עם קפיטונאז', כורסאות קטיפה וכלי קריסטל. התחושה המתקבלת היא שחפצים כאלה יתאימו בעיקר לבית מלון מפנק או מסעדות ופחות למי שמחפש עיצוב אינטימי וביתי. ניכר כי בעלי המקום מעוניינים לשדר תחושת פנטזיה בקומה זו, שלא ממש תואמת לצרכים של הלקוח הישראלי, וכי אוסף הפריטים אינו ממוקד ומגובש. תוכלו למצוא שם למשל ערכת פדיקור-מניקור לצד חיפויי לבנים ופתרונות לבית חכם וריצוף דק. בני משפחת עזר הצהירו כי היו רוצים להפוך את המתחם לנקודת מפגש והתכנסות של חובבי העיצוב בישראל, ואירוח תערוכות, גאלות ואירועי אמנות, ונראה שזה אכן ישרת את המטרה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה
הפריטים נראים יוקרתיים, אך ספק אם הם מתאימים לסגנון הבית הישראלי/מערכת וואלה, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה
העיצוב התיאטרלי מטביע את המבקר בספות עור מאסיביות עם קפיטונאז'/מערכת וואלה, צילום מסך

לעומת זאת, ביקור בקומה העליונה של הקומפלקס, בהחלט מעודד. היא כוללת ריהוט מודרני, קליל ופרקטי שמחובר לכאן ועכשיו, לפנים ולחוץ. חלק מהרהיטים עשויים מחומרים מתקדמים, כמו למשל ספסלי ישיבה המחוברים לשולחן של Extrime הבלגית, העשוי מאלומיניום צבוע, הידוע כעמיד בפני קורוזיה או רהיטים וגופי תאורה עשויים פולימר, המתאים לתנאי החוץ התובעניים ביותר ונחשב כקל במיוחד. בקומה זו תוכלו למצוא פתרונות יצירתיים לאירוח בחוץ, כמו גופי תאורה שמשמשים אחסון לבקבוקי שתייה השומרים על טמפרטורה קרה, או כיסאות בר עם רצועות עור בין הרגליים שמאפשרות להזיז אותם ממקום למקום ביתר קלות. התצוגה בקומה העליונה אמנם פחות מושקעת מזו שבקומת הכניסה, אך הפריטים בה מוכיחים שאפשר לוותר על השואו והדרמה כדי לרכוש ריהוט לבית.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה
אוסף הפריטים אינו ממוקד ומגובש/מערכת וואלה, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה
בעלי המקום היו רוצים להפוך את המתחם לנקודת מפגש של חובבי העיצוב בישראל, ואירוח תערוכות, גאלות ואירועי אמנות. נראה שזה אכן ישרת את המטרה/מערכת וואלה, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully