וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עסקת חבילה

למלון "לאונרדו" החדש אתם לא צריכים לארוז גלגל ים, מספיק תיק ג'יימס בונד וחליפה. טרנד מלונות העסקים הגיע גם לישראל

כמו כל טרנד שמגיע לארץ מהבירות הגדולות בעולם, הגיע גם תורו של מלון העסקים - רשת מלונות "פתאל" פתחה בחודש שעבר את "לאונרדו", בהשקעה של 130 מיליון שקלים. אל תתנו להשקעה להטעות אתכם, לא מדובר במלון פאר, אין בו מפלי מים שמקשטים את הלובי ולא בריכה אולימפית או ספא מפנק, אלא עיצוב מוקפד ורציני המיועד לנוחיותם של אנשי עסקים שבאים לסגור עסקאות בעיר הגדולה. המלון ממוקם ברמת החייל, סביבה אידיאלית ואסטרטגית ללקוחות הפוטנציאליים – כך על פי הבעלים דוד פתאל - שכל עיקרם הוא הנגישות לחברות שמסביב, למסעדות, לאיילון, לכביש החוף ובית החולים הפרטי אסותא. על עיצובו אחראים אשת העסקים ליאורה עופר ומשה קסטיאל, שמספר כי "החשיבה בעיצוב מלון עסקים היא שונה ממלון משפחתי. העיצוב צריך לשדר תחושה פונקציונאלית אבל גם לתת למי שבא ליום או יומיים בלבד, תחושה חיובית ומפנקת, שכן נסיעות עסקים יכולות להיות דבר מייגע למרבים בהן".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הלובי/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הלאונג'/מערכת וואלה!, צילום מסך

שחור לבן ואפור, הם צבעים הדומיננטיים במלון שיוצרים מראה קלאסי ורציני. העיצוב איננו כנוע לסגנון ספציפי ולפיכך, מציינים המעצבים, יהיה ניתן לשנות אחת לפרק זמן בצורה פשוטה ביותר עם החלפתם של גופי התאורה, מוצרי הטקסטיל וחפצי האמנות בלבד.

כל הרהיטים ופריטי העיצוב עוצבו על ידי קסטיאל, כשיצירות האמנות נאספו על ידי עופר שמציינת "זו עבודת צוות של מעצבים ואדריכלים ששילבו פונקציונאליות, מינימליזם וחמימות. חיפשנו אלמנטים שיוצרים אווירה רגועה ונינוחה. שום פריט או חפץ לא מעצבן בעיניים, סגנון אחד ושפה אחת מלווה את כל השטחים והחדרים. למרות שמדובר בשחור ולבן שהינם צבעים מנוגדים, אין שום איום או בוטות לעין ולנשמה".

ההתייחסות לאמנות מגיחה מפינות רבות במלון, כך לדוגמא בכניסה הראשית יקבל את פניכם תנין ענק וורוד עשוי פלסטיק, של קבוצת האמנים האוונגרדית מאירופה Cracking Art, בלובי העסקי זוג פסלים של אקופונקטורה סינית משוק הפשפשים ובגב המיטה שבחדרים הדפסים של ציורי נשים ענוגות של גדולי צייר הרנסנס, לאונרדו דה וינצ'י. אם חשקה נפשם של האורחים לקחת איתם הביתה את הכורסה שאהבו בלובי או את המצעים שעוצבו במיוחד ל"לאונרדו", יוכלו לרכוש אותם כמו גם את שאר הפריטים במלון.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
כל הרהיטים ופרטי העיצוב עוצבו על ידי קסטיאל/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"עבודת צוות של מעצבים ואדריכלים ששילבו פונקציונאליות, מינימליזם וחמימות"/מערכת וואלה!, צילום מסך

במלון 167 חדרים, המסדרונות המובילים אליהם צבועים בסטריפים צרים של שחור ולבן עד חצי גובה הקיר, ומרוצפים בסטון קראפט (אבני גרנוליט מעורבבים עם אפוקסי שחור). הארון ופונקציות האחסון שבחדרים מוקמו באופן מפתיע בקיר של גב המיטה, ובכך מגדילים את החלל. גם חדר הרחצה שנשאר פתוח בדומה למאסטר בד רום בדירות יוקרה, תורם לתחושה מרווחת יותר. כל חדר כולל פינת עבודה - כסא מנהלים, מסכי LCD, אינטרנט אלחוטי, ספרייה דיגיטלית של סרטים ומשחקי מחשב, מיני בר אלקטרוני וכספת המותאמת ללפטופ.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
פינת העבודה כוללת כסא מנהלים, מסכי LCD, אינטרנט אלחוטי, ספרייה דיגיטלית, מיני בר וכספת/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
חדר הרחצה שנפתח לחדר השינה/מערכת וואלה!, צילום מסך

אם בכל זאת מתחשק לאורחים להתפנן במלון על אף שזוהי לא מטרתו העיקרית, הקומה התשיעית נחשבת כאטרקציית הבילוי בו והיא כוללת לאונג' עסקים, בר, וחדר כושר. החל משעה חמש בערב ניפתח הבר שמכיל 100 מקומות ישיבה, ומאפשר גם לאורחי המלון וגם לעובדי ההיי טק והתקשורת שעובדים בקרבת מקום, לסיים את יום העבודה שלהם עם איזה דרינק ומינגלינג.

  • עוד באותו נושא:
  • מלון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully