וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חושך או עור

אלנגטיות ומלאות בסטייל או מפגן של טעם רע. אתם קובעים: ספות עור - חובה בכל סלון או חובה להעלים את כולן

(אילוסטרציות: shutterstock)

רק עור (אפרת בראשי)

בניגוד למה שחלקכם אולי חושבים, לסלון מבד יש מראה סתמי ועממי. לעומתו, סלון מעור, משדר למי שנכנס לביתכם שאתם טיפוסים רציניים, אלגנטיים עם טונות של סטייל. אבל מעבר לפאסון, סלון מעור הוא הדבר האידיאלי למשפחות עם ילדים, שהתענוג העיקרי שלהם הוא להכתים כל עצם שנקרה בדרכם, או למי מכם שמחזיקים כלב או חתול שחופרים בציפורניים ומנשירים שערות בכל הזדמנות.

יתרון בולט של עור לעומת בד הוא שהוא לא סופח לכלוך, שומנים ולחות ולא תצטרכו לעמול קשה כדי לנקות אותו, או להילחם עם השואב. מספיק שתעבירו עליו בקלילות מטלית לחה, מגבונים או חתיכת בד עם חלב פנים והוא מקבל מראה נקי ורענן. סלון מעור הוא לא עוד טרנד כמו סלון מבד, שיאלץ אתכם לקנות אחד חדש בעוד שנה שנתיים, או להחליף את הריפוד שהתבלה. זהו פריט קלאסי, נצחי וחסכוני, ששומר על מראהו ועל הכיס שלכם, ויתרה מכך משתבח עם השנים. בד שמשתפשף ומתקמט נראה מוזנח ועייף ומוציא את החשק להתיישב עליו ואילו העור מקבל סימני גיל שמחמיאים ליופיו.

הטקסטורות השונות של עור כגון קרוקודיל, חלק, זמש, רוסטיק (משומש), מבריק ועוד, מעניקים לו מראה שיכול להתאים למגוון סגנונות של בתים, משרדים, מסעדות ועוד, שרוצים להשיג לעצמם סטייל אלגנט, רציני וזוהר. ומי מאיתנו לא רוצה את זה?

רק בד (ליה פן)

רק לא סלון מעור. אין טרן אוף גדול מזה. לרוב תיתקלו בדבר הנורא הזה בדירות רווקים שמעוצבות באקלקטיות לא מכוונת, שלא לומר עצלות מחשבתית וחוסר טעם. הספות יוצבו מול הפלזמה האימתנית כשמעליהן תלוי לונגי פרום מהטיול בהודו והקירות יהיו צבועים קרוב לודאי בגווני כתום-אדמדם. אבל גם בהקשר פחות מזעזע, ואפילו במרכז סלון משפחתי מסודר ונעים – כזה שמעוצב בטוב טעם עם אקווריום מלא כרישים בפינת הקפה - ספות מעור הן מפגע סביבתי.

נתחיל בחיכוך הלא נעים בישבן, שכל הזמן מרעיש ומטריד, ונמשיך עם האלמנט הכי חשוב – הטמפרטורה בקיץ הישראלי שהופכת את המגע בין הישבן לספה למרחץ זעה משל היה חמאם טורקי (רק בלי הכיף). בסופו של דבר תמצאו את עצמכם שולפים את שמיכת הפיקה – הלא אסתטית לכשעצמה – מהארון ומתיישבים עליה, כדי לא להרעיש או להזיע.

עניין נוסף שחייבים להעלות הוא הפער העצום שקיים בין ספות עור הזולות בשוק לאלו היוקרתיות. בהנחה שלא רכשתם את דירתו של אהוד ברק במגדלי אקירוב, סביר להניח שספת העור שתנחת בסלון שלכם תיראה זולה, משומשת, מתפוררת ונטולת אותו זוהר חמקמק שחיפשתם. כדי שספת עור תיראה באמת יוקרתית היא חייבת לעלות הון תועפות ובמצב הנוכחי, למי בדיוק יש את הסכומים האלה, ועוד בשביל ספה? והכי חשוב – האייטיז עברו. מזמן.

  • עוד באותו נושא:
  • ספות עור

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully