וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

למה לריב?

עברתם לגור ביחד והתחלתם לריב על שטויות? במקום לארוז את המזוודות קראו את הטיפים שלנו לעיצוב חיים משותפים

היא בלגניסטית והוא מסודר. היא רוצה להכניס פסנתר הביתה, והוא רוצה מספיק מקום לפלייסטיישן, למערכת הסראונד החדשה וגם למגבר ולסאב וופר. עיצוב חלל מגורים לאדם אחד הוא פרויקט מורכב, על אחת כמה וכמה כשמדובר בזוג. מבלי לחרב לכם את תחושת הפרפרים של לעבור לגור ביחד, קחו בחשבון שמדובר בפרטנר לדירה שאמנם חולק איתכם את המיטה, אך גם את שאר ההחלטות בית. מעצבת הפנים נועה פריד נותנת פתרונות עיצוב לדירות קטנות, שיסייעו לכם לחיות במרחב משותף, מבלי שהטונים יעלו.

פרטיות בלי מחיצות

גם כשהזוגיות לוחצת הקפידו ליצור מרחב אישי לכל אחד מבני הזוג. תוספות של פינות אישיות כמו כורסא אינטימית בפינת החדר, שידה אישית משני צידי המיטה הזוגית או ספסל ישיבה בנוי בתוך המיקלחון ישמשו עבורכם כמפלט לרגע מהחיים לצד השני. אם המתמזל מזלכם ויש לכם מרפסת קטנה אל תתפתו להפוך אותה למחסן, רהטו אותה עם שולחן פשוט ושני כיסאות שיצרו לכם חלקת אלוהים קטנה.

השתחררו מהעבר

רצוי להימנע מסגנון עיצובי מובהק המספק רק אחד מבני הזוג, על מנת שלא לגרום לשני להרגיש "אורח" בביתו. מצאו את שביל הזהב בין הרצונות שלכם, והקפידו לעשות זאת נכון. אם אף אחד מכם לא יוותר על הפריטים שהביא עימו מהבית הקודם, אתם עלולים למצוא את עצמכם בערימה מגובבת של פריטים שיצרו לכם חלל מבולגן וחסום.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

בלי פילים לבנים

הימנעו מבחירות שאינן מתאימות לחלל הנתון, כל פיסת מקום היא קריטית להתנהלות הזוגית שלכם. עם כל הכבוד לרצון שלך לשמור על כושר, ההליכון הענק שהיה לך בדירת השותפים לא מתאים לדירה קטנה, ולמרות ששניכם אוהבים סרטים, מסך פלזמה 50 אינטש לסלון קטנטן זה טיפה מוגזם. גם כורסת הטלוויזיה האורטופדית שקיבלת לרגל סיום התואר לא ממש מתאימה כאן. חלל קטן וזוגי מצריך פריטים קטנים, מתקפלים, מאחסנים ובעיקר כאלה שמתאימים לשניים.

העיקר זה הרומנטיקה

רהטו את הדירה ופזרו בה אביזרים דקורטיביים בעלי ערך סנטימנטלי משותף, שישדרגו את האווירה בבית ויעניקו לה את האופי שלכם. הכורסה הישנה ששיפצתם יחד, אביזר יקר ללבכם, אוסף פרטי בעל ערך רגשי, או תמונות אישיות שלכם יעניקו לדירה מראה של קן אוהבים.

ועכשיו לתכל'ס

אז אחרי שעיצבתם את הדירה ביחד, הגיע השלב האמיתי: החיים המשותפים. איילת גרינברג, מסדרת בתים בעלת חברת "לצאת מהבלגן", נותנת טיפים כיצד שומרים ביחד על אורח חיים מסודר, נקי ושפוי מבלי להעלות אחד לשני את העצבים.

כל מה שנוגע לארון הבגדים וארון התמרוקים "מה ששלי שלי, ומה ששלך שלך". הגדירו אזורים החל ממדפים בארון הבגדים וכלה בארונות האמבטיה, בהם אתם לא פולשים לטריטוריה של השני, ושם כל אחד אחראי על הסדר שלו.

חלקו את המטלות בבית. אם אתם טיפוסים גמישים המטלות יכולות להשתנות משבוע לשבוע, ואם יש דברים שאתם לא מוכנים לעשות בשום פנים ואופן, הגדירו ביניכם מראש מי עושה מה וותרו על הרשימה השבועית.

תאמו ציפיות והתעוררו מאשליות. היא לא הבשלנית הקבועה שלך: או שכל יום מישהו אחר מבשל או שאתם עושים זאת בצוותא. אפשר גם לגוון וביום אחד בשבוע כששניכם עובדים עד מאוחר פנקו את עצמכם והזמינו אוכל מבחוץ. פעם אחת אתם יכולים להיות יצירתיים ולהכין לעצמכם ארוחה רומנטית וחסכנית המורכבת רק ממצרכים שקיימים בבית.

ערכו רשימה של מטלות יומיומית שאתם נוטים לשכוח ותלו אותה על דלת הכניסה: "לכבות את המזגן", "לשים מים לכלב" וכו'.

"ייהרג ובל יעבור": סכמו ביניכם שלושה חוקים שעליהם אתם לא עוברים בחיים. לדוגמא: היא לא משאירה לעולם שערות באמבטיה ולא קובעת עם אנשי מקצוע. הוא מוריד את מושב האסלה ולא מעשן בסלון.

* אם תפנימו את העצות האלו, יימנעו ביניכם ריבים מיותרים והשהות המשותפת בבית תהפוך נעימה הרבה יותר. חג אהבה שמח.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully