וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מה יש בתוך הקופסה

אם סרקוזי מגיש לאורחים שלו רדיו מסיליקון או ביצה על גלגלים, גם אתם יכולים - 4 חברות אירופאיות שמתמחות במתנות מגניבות מגיעות לארץ

מותג העיצוב הישראלי החדש UNIQUE, החל לייבא לארץ מתנות פרימיום מעוצבות של ארבע חברות אירופאיות Lexon, Troika, Phillippi ו-Chomaco.

Troika היא חברה גרמנית שדוגלת בעיצוב פונקציונלי ולכן לא תראו אצלה מתנות בשם היופי בלבד. היא זכתה בעשרות פרסי עיצוב ובניהם מטעם ה- "Red Dot", תחרות עיצוב מוצר שנתית הגדולה ביותר בגרמניה. בשנה האחרונה נרקם קשר בין החברה ועמותת אנדי וורהול. שהוליד מוצרים המבוססים על יצירותיו של וורהול, ביניהם מחזיקי מפתחות, קופסאות לכרטיסי ביקור, עטים וחפתים.

חברת Lexon נבחרה בשנת 2008 על ידי מוסד הנשיאות הצרפתי להיות החברה שתשמש מקור המתנות לאורחיו של סרקוזי, כשפיליפ סטארק מעצב כמה מהן. על אף הרצינות שכרוכה במעמד מכובד זה, Lexon לא מהססת לשתף בפיתוח מוצריה מעצבים צעירים, פחות מוכרים ואפילו סטודנטים לעיצוב, שמוציאים קולקציות שעונים, ציוד משרדי, מוצרי אודיו, אביזרים לבית.

בין שלל מוצרי החברה הספרדית CHAMACO, מככבת דמות חביבה וקריקטורית שנקראת "Enig man" המעטרת כלי שולחן, כלי כתיבה, מעמדים לספרים ופרטי יומיום פונקציונליים. Enig man מתעלם מכל מה שעשוי להיות פורמלי, רציני ומשעמם במתנות פרימיום ומעניק להן קלילות צעירה ומרעננת. קולקציית המוצרים מתחדשת פעמיים בשנה.

PHILIPPI היא חברה גרמנית שהוקמה לפני כ-15 שנה והספיקה מאז לעצב למעלה מ 500 פריטים אופנתיים הכוללים אביזרים לנסיעות, ציוד משרדי, פרטי עיצוב לבית, אקססוריז לשולחן ועוד, המאופיינים בקו פשוט, נקי שאיננו מתחכם ואיננו מאמץ מנייארות עיצוב מיותרות. 8 מעצבי הבית של החברה הובילו אותה להיות שם דבר בעולם כולו, כשהאלמנט הבולט ביותר של כל אחד מהם הוא היכולת להפוך את החפץ הפשוט ביותר לדקורטיבי, מלא חן ושיקיות.

המתנות המעוצבות נמכרות בין היתר בחנויות מוזיאונים כמו ה"מומה" בניו יורק, מרכז "פומפידו" בפריז ומוזיאון העיצוב בלונדון. בארץ הן נמכרות ברשת חנויות "ג'נטלמן", "הפי טאי" ו"ניומן".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
שלא יטפטף היין. 60 שקלים לזוג של Troika/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
רדיו מסיליקון של Lexon ב-499 שקלים/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מפצח אגוזים של Troika ב-290 שקלים/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
סט כוסות מוזהבות של LEXON ב-250 שקלים/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מאוורר של LEXON ב-490 שקלים/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
כפיות לאספרסו של PHILIPPI ב-150 שקלים לזוג/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ביצה על גלגלים של Troika ב-180 שקלים/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
קערה של PHILIPPI ב-900 שקלים/מערכת וואלה!, צילום מסך
  • עוד באותו נושא:
  • מתנות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully