וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קבלו דאלי על הקיר

מעצבי מוצר מקבלים השראה מהצייר המפורסם ומטפטפים על כל פרט בבית. פריטים שווים עם לוק נוזל

ערוכים לארוחה

שולחן ברזל צבוע של המעצב הצרפתי ג'ון נאונסינג. השולחן מבטא את אהבתו הגדולה של המעצב לצבע ומכאן גם הגה את שמו: paint or die – but love me.

שוטפים באור

מנורת שולחן עשויה ברזל צבוע, של המעצב היפני קויסי אוקמוטו לסטודיו "kyoue". בסיס המנורה עשוי משטח אחד שנחתך באמצעות מכשיר לייזר מיוחד שעובד בסיבובים, ליצירת אפקט שיראה כשיטפון של טיפות צבע.

זה תלוי

קולב במראה נוזלי שיגרום לכל קיר שתתלו אותו להיראות אטרקטיבי. הקולב, בעיצוב, סטודיו up to you מתאים לתליית מגבות המטבח, לשירותים, כקולב בחדר הילדים או במסדרון, ובהחלט מעניק לקולב המשעמם מימד חדש שמושך את תשומת הלב.

מי הכי יפה בעיר

מראה של המעצב-אומן האיטלקי מטייה ביאג'י, שידוע בעיצוב פריטים משוחזרים עם יציקת זפת. רהיטים ופרטי דקורציה שונים כמו כורסאות, שנדליירים ואפילו דובונים נטבלים על ידי ביאג'י בחומר השחור ומקבלים מראה מחוספס ופראי. האמירה התרבותית של המעצב בטכניקה זו, היא שבני האדם משקמים את העולם ביד אחת וביד האחרת הורסים אותו.

סימני דרך

נוזל שנשפך על ספר הוא לא מראה מלבב, נוסף על כך שהוא מסיים את חגיגת הקריאה ברגע. אם בכל זאת המראה המטפטף עושה לכם את זה, כנראה שתאהבו את הסימנייה של המעצב היפני קויסי אוקמוטו לסטודיו "kyoue". היא עשויה סיליקון ומגיעה בלבן, אדום או אפור. כל סימנייה היא יחידה במינה, מאחר והצורה נקבעת ברגע הייצור, כשהחומר עוד נוזלי.

קפה נמס

סוזן בראדלי, מעצבת בריטית שאוהבת להתעסק בעיצוב שבורח מפריימים מוגדרים. כתוצאה מכך נולד שולחן קפה "Puddle", שנותן תחושה כאילו עוד רגע ימס לחלוטין ויהפוך לשלולית בחדר.

כתם של פינה

פינת הישיבה של המעצבת השוודית קורינה זוברבהולר נראית כמו פריט שנע בין מיצג אמנותי לעיצוב. הפינה בעלת מראה ביזאר של נוזל שנשפך כוללת שטיחון, מצע לישיבה ומדף עשויים גומי נעים ורך למגע.

חיי מדף

מדף של המעצבת סוזאן בראדלי, שמוציא את המוצר מהשבלונה הקיימת והחד גונית שלו ומעניק לו מראה של פריט דקורטיבי בפני עצמו, גם אם אין דבר שמונח עליו. (כתבה: אפרת בראשי)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully