וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוחות הצפון

האפונה והגזר של גידי גוב קיטרו על קור וחושך. אצלכם הם היו מתלוננים גם על צפיפות, מחנק וסירחון. תחזקו את המקרר שלכם

הנוסטלגים אוהבים להצהיר שפעם הכל היה הרבה יותר טוב. ברוב המקרים אנחנו חולקים עליהם, אבל בעניין תחזוק המקרר יכול להיות שהם צודקים. פעם היו הנאנדרטלים מטמינים את המזון באדמה ובזה נגמר הסיפור. הם לא היו צריכים לסדר את המקרר, לנקות אותו, לדאוג שלא ידיף ריח רע ובסוף גם לשלם חשבון חשמל. טיפים לתחזוקת המקרר:

מרשרשות

בימי הקיץ הופך המקרר למקום אחסונם של מזונות נוספים, שלא מצריכים קירור בדרך כלל, כמו תבלינים, קמח וסוכר, שמחפשים מפלט מפני הלחות והמזיקים. כדי לשמור על מצב מקרר שפוי, סדרו את אלו בסלסילות והיפטרו משקיות ניילון. איילת גרינברג, הבעלים של "לצאת מהבלגן", המתמחה בסדר וארגון, מציעה לא לדחוף את שקיות הקניות למקרר ללא הבחנה, רק כדי לסיים עם הפריקה. נצלו את ההזדמנות לסדר ולארגון מחדש את המדפים.

תפסו מקום

סירים תופסים הרבה מקום במקרר, לכן מומלץ לא להתעצל ולהעביר שאריות אוכל מסירים לקופסאות. יש הטוענים גם כי השארת המזון בתוך הסירים איננה בריאותית. "לניצול מקום מקסימלי בתא ההקפאה", מציעה גרינברג, "סדרו את קופסאות המזון הקפוא אחת ליד השניה, בצורת משטח ולא בצורת מגדלים.

כשמקפיאים אוכל, כדאי לציין על הקופסא את תאריך ההקפאה ואת התכולה. במקום מדבקות מלכלכות וקשות להסרה, השתמשו בטוש עמיד (מהסוג שרושמים בעזרתו על גבי דיסקים). כדי לא ללכת לאיבוד בים הקופסאות, מציעה גרינברג לרכוש סט קופסאות פלסטיק מסוג אחד בלבד. כך אפשר להכניס את הקופסאות זו לתוך זו כשהן ריקות. "המכסים מתאימים למספר גדלים של קופסאות והן נערמות בצורה מסודרת, מה שחוסך מקום בארון, במקרר או במקפיא. מאותה סיבה מומלץ להשתמש בקופסאות מרובעות ולא עגולות".

המקרר לא סתם מחובר לקיר

כולם יודעים שכדאי להתאים את טמפרטורת המקרר לעונות השנה, אבל לא תמיד זוכרים לכוון את התרמוסטט לטמפרטורה הגבוהה יותר בקיץ ובחורף לנמוכה יותר. בקיץ האוכל יישמר טוב יותר ובחורף יחסך חשמל. בנוסף יש להימנע מלהכניס למקרר אוכל חם. הוא גורם למדחס לעבוד זמן ממושך יותר ומגביר את צריכת החשמל.

אם פתאום מתחשק לכם לנשנש משהו, החליטו עליו לפני שאתם פותחים את המקרר. ההתמהמהות שלכם הדלת מכניסה אוויר חם למקרר, שצורך יותר אנרגיה. המתלבטים הכרוניים יכולים להצמיד לדלת המקרר רשימה עם תכולתו - עושה סדר בראש ובבטן.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio

תנו לתפוח לעבוד בשבילכם

עשו סדר במקרר אחת לשבוע. יש סיכוי שתמצאו בו אוצרות שנדחקו למעמקיו, נשכחו ונרקבו שם. סודה לשתייה ומלח לימון, בצלוחיות קטנות במקרר יעשו את העבודה וילחמו בריחות רעים.
גרינברג הולכת על השיטה הטבעית ומציעה לכם לשים חצי תפוח אדמה בתוך המקרר, שעוזר בהעלמת ריחות. רק זכרו להחליפו כל 3 ימים לערך שלא ירקב ויסריח בעצמו.

  • עוד באותו נושא:
  • מקררים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully