וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תפור לי מראה

תחילת הקריירה העצמאית של אלדד מיטלמן היתה בעיצוב פרויקט עם אילן פיבקו. עכשיו הוא יוצר פריטים במיוחד לכם

מעצבי פנים עוסקים בהלבשת הבית ומציאת חפצים המתאימים ללקוח ולרוח הסביבה. אלדד מיטלמן מבקש שלא תקראו לו מעצב פנים אלא מעתה אמרו Home Tailor. הוא התחיל את הקריירה שלו ב"הביטאט", שם עזר בהקמת שתי החנויות הראשונות, במטרה לממן את לימודיו בבית הספר לעיצוב "ויטל". את דרכו המקצועית המשיך ב"טיטאן – בית עיצוב" ומשהבחין שעליו ליצור לבד ולא בתוך משבצת מקובעת, יצא לדרך עצמאית שהתחילה בפרויקט עיצוב פנים הבתים בשכונת היוקרה "וילה נובל" בראשון לציון, שתכנן האדריכל אילן פיבקו.

לימודיו המקצועיים החלו במגמת אומנות בתיכון, ומאז הוא מושפע מהפסל הספרדי הנודע אדוארדו צ'ילידה (Aduardo Chillida), שעבודותיו מאופיינות בשילוב צורות קונסטרוקטיביסטיות סכמטיות עשויות ברזל. מיטלמן, שלמד עיצוב תעשייתי, מעצב ללקוחותיו את מרבית פרטי הבית, החל מחלוקת החללים, ריהוט וכלה בפרטי דקורציה שונים ומקוריים. יש לו אנשי מקצוע מהימנים איתם הוא עובד בקביעות, המעניקים לו מענה של סטודיו, כשאת התוכניות והסקיצות הוא עושה במשרד הביתי שלו.

מיטלמן נמצא רוב שעות היום בסיבובים, בחיפושים, בפתיחות של חנויות עיצוב חדשות, או במילים אחרות: תר אחר ההשראות שלו. הוא לא נח לרגע, וכשהוא מדבר על מנורה פשוטה, אני תוהה אם מדובר במופע פירוטכני, או שרק ההתלהבות הסוחפת של המעצב היא שמטעה אותי. הוא מעיד שהחיסרון/ יתרון שלו בא לידי ביטוי במקרים שבהם התוצאה לא לרוחו, ואז הוא מסוגל להוציא אפילו את הריצוף שכבר הותקן בבית הלקוח, ובלבד שהוא יהיה שלם עם זה במאה ואחד האחוזים.

הכל וואו

איך תגדיר את הסגנון עיצוב שלך?
"אני משלב עבודות ועיצובים שלי עם מותגים. בבתי העיצוב "פיטרו הכט" ו"רנבי" אני מוצא דברים משובחים, אך יחד עם זה, אני לא יכול להגדיר את מה שאני עושה כסגנון ספציפי - אני אלדד של כולם. כל לקוח שמעוניין בקו יוצא דופן ובוחר בי הופך להיות פרטנר לפרויקט. הרעיונות שלי נובעים מהלקוח עצמו, שביחד איתו אני מגלגל את הרעיון קדימה."

אתה עושה עבודה של מעצב פנים. למה אתה מתעקש לקרוא לעצמך Home Tailor?
"כמו שהמונח Home Tailor חדש, כך גם אני מביא איתי משהו חדש. העיצובים שאני יוצר נראים מוזר וקשים לעיכול בהתחלה, אבל אחר כך הם מעניקים תחושה נעימה וביתית. אני אוהב להסתבך, ופריט שהעיצוב והפונקציה שלו אמורים להיות ברורים מאליהם, מקבלים משמעות אחרת והופכים להיות "וואו".

תן דוגמא לוואו-
"העבודה הנוכחית שלי היא על חדר רחצה של לקוח, שבו גוף התאורה העליון יכיל דג זהב תלת ממדי, שיצפה על הנוכחים שמתחתיו. אני מחפש תנוחה ספציפית לדג, ולכן אני עושה הרבה מחקר בנושא כמו לשוטט באינטרנט בגלריות של תמונות.
בבית אחר החלטתי שאני מעצב שירותי אורחים מפתיעים כי זה חלל קטן ובעייתי ובכל זאת יש לתת לו תשומת לב מכיוון שזהו אחד מהחללים שאפשר להשתולל בהם. עיצבתי מראה מהתקרה עד הרצפה, וחתכתי באמצע את אזור הכיור כך שכל כולו משתקף, חצי העיגול שלו הפך להיות כפול ונוצר חלל גדול יותר. אילוזיוני אמנם, אבל מפתיע."

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully