וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כוסות שעושות רוח

11 ספלים וכוסות שיבדקו את היכולת שלכם לחייך ולשתות קפה במקביל

למרובי אורחים

מאג עם טבעות מתכת מסתובבות, המאפשרות לכם לציין על הספל את סוג הקפה, כמות הסוכר והחלב. כשיש הרבה אורחים וצריך לזכור מי רוצה מה וכמה, הספלים האלה יהפכו לגלגל ההצלה שלכם. מחיר: 35 דולר קנדי. להשיג ב-uptoyoutoronto.com.

מר קו

ספל קפה של חברת Propaganda, שיאפשר לכם להיות קצת 'טינופי', אבל עם הרבה סטייל. הכוס היא חלק מסדרת כוסות עם אותה הדמות, סטייל "מר קו", בסיטואציות שונות. מחיר: 18.90 שקלים ברשת חנויות ENTER.

החזיקו ברגליים

ספל מקולקציית כלי השולחן "Blaue Blume", בעיצובה של המעצבת הסינגפורית טינה צאנג, המתגוררת בלונדון. הספל מאופיין במראה קלאסי ואלגנטי, כשמתוכו בוקעות זוג רגלי נשים קטנטנות וסקסיות, המשמשות כידיות. מחיר: 33 ליש"ט להשיג ב-
undergrowthdesign.com.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס

בקשת

זה אמנם לא ספל קפה, אבל אם תתעקשו היא תוכל לשמש לקפה שחור ואם תתעקשו יותר היא תשמש לאורחים בלתי רצויים. מחיר: 19 דולר קנדי. להשיג ב-uptoyoutoronto.com.

מקודשת

ספל של המעצב Yusuke Fujinuma לחברת FRED האמריקאית. ידית הספל מעוצבת כטבעת יהלום, וכשאוחזים בספל, הטבעת מתלבשת על האצבע. הספל מגיע באריזה מהודרת, שנראית ממש כמו קופסה של תכשיט. מחיר: 119.90 שקלים ברשת חנויות סוהו.

דוחפים אף

סט כוסות קפה חד פעמיות של חברת FRED, עם אפים שונים של בעלי חיים וגם אנשים. מחיר: 39.90 שקלים לסט של 24 כוסות ברשת חנויות סוהו.

אוטוטו

כוסות קרמיקה "CUP SIDE DOWN", של דני גסנר ואורי סעידי מסטודיו "אוטוטו", מתפקדות גם כמחזיק נר, שעיצובו נשמר תודות לאפקט המראה של ההדפסים המוזהבים. מחיר: 125 שקלים לזוג בסטודיו "OTOTO", לבונטין 7 תל אביב.

להתעטף בקטיפה

ספלי פורצלן של חברת KAHLA עם ידיות קטיפה, המגיעים עם תחתיות תואמות. הכוס מתאימה לשטיפה במדיח ולחימום במיקרו, מבלי שייהרס המגע הטקסטילי. מגיעה במגוון צבעים.
מחיר: 123 שקלים לספל, 120 שקלים לתחתית ברשת טולמנ'ס.

בלי סימנים עגולים

ספל בעל תחתית מחודדת, של המעצב הלונדוני Steve Watson שנהנה להשתעשע בשילובי חומרים. מתאים בעיקר לפולניות הארד קור, שרוצות להכריח אורחים להשתמש בתחתית לכוס התה שלהם. מחיר: 25 ליש"ט. להשיג ב-steve-watson.com.

תכלית בתחתית

ספל Dunk Mug של המעצבת Dominic Skinner עם תא מיוחד בתחתית הכוס לעוגיות שבאות ליד הקפה. מחיר: 13.99 ליש"ט. להשיג ב-mocha.uk.com/shop.

קפה גרעיני

4 ספלי קפה עשויים קרמיקה על מגש עץ של סטודיו Trust. עיצוב הכוסות נעשה בהשראת צורתם של בתי החרושת לאנרגיה גרעינית, הממוקמים לא רחוק ממרסיי ונקראים על שמם - Cadarahe Cup. מעצבי הבית מחכים שחברה גדולה תקנה את זכויות על ייצור הכוסות, ועד אז הם מייצרים אותם ידנית ומוכרים אותם קצת ביוקר: 300 יורו. להשיג ב-trustindesign.com. (ליקטה וכתבה: אפרת בראשי)

  • עוד באותו נושא:
  • ספלים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully